Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 413 van de 498 [ 12432 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416 ... 498  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Show jouw maaltijd Deel 2!

 
Profiel   

Ik vind hem al goed gelukt zi!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 17:30 



 
Profiel   

Granoek schreef
Ik heb voor het eerst zelf ijstaart gemaakt. Op zich best tevreden maar als iemand tips heeft om hem wat mooier te versieren hoor ik het graag :D

[ [url=m/pbOHxh.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik denk dat bosvruchten het nog een heel stuk kan opleuken! Bosbessen, aardbeien, frambozen en/of bramen. Of meer in lijn met het seizoen, van die mandarijnpartjes op lichte siroop?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 17:44 



 
Profiel   

Dit heb ik gegeten net. Het is een zakje aardappeltjes voor 1 persoon maar ik eet niet eens de helft op. :+

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 18:27 



 
Profiel   

[ img ]

De gister gemaakte rendang met rijst, ingelegde komkommer en atjar, met wat gebakken uitjes en seroendeng.
Ook stiekem nog wat java kroepoek om te snoepen erbij

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 18:28 



 
Profiel   

Granoek prachtig al!!
Friezenfan, geweldige borden.
Dide erg lekker
Bellatrix is veel aardappeltjes

Hier voorgerecht van salade gemaakt door manlief

[ img ]
Hoofdgerecht
Nassi zelfgemaakt van 3 verschillende soorten rijst
Met omelet

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 18:31 



 
Profiel   

Oh dat ziet er lekker uit zeg! :9
Misschien morgen idd maar een salade maken ofzo....rijst is ook nog een idee. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 18:39 



 
Profiel   

Hamburgers met aardappelpuree, wortels en een portobello sausje.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 18:49 



 
Profiel   

Gebakken wortelpeterselie,sla en kipfilet uit de oven. De anderen aten er krieltjes bij.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 18:51 



 
Profiel   

De restjes gourmetten van gisteren.

Het gourmet seizoen is begonnen.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 19:02 



 
Profiel   

Michelle heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 19:16 



 
Profiel   

Risotto gemaakt!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 19:18 



 
Profiel   

Gourmetten staat hier binnenkort ook op het programma ja! Lekker!
En wauw die ijstaart! :9
Risotto en rendang ook altijd heerlijk. En die aardappeltjes krijg ik in mijn eentje wel weg hoor :o


Foto van het ontbijtje verzorgt door mijn vriend van zaterdag nog
[ img ]
Salade met in ketjap gebakken vega kipstukjes als heel laat avondeten zaterdag

[ img ]
En vanavond wilde ik ‘pasta rode saus’ zoals mijn nichtje van 4 dat noemt haha, was heel lekker, veel groenten
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 20:18 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 20:28 



 
Profiel   

lynnXtubbie schreef
[ [url=m/aeMOYC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ooooooh jummmm

Wat betreft de ijstaart, met karamel of bosvruchten oid ben ik bang dat ze te hard bevriezen en als je ze wilt eten dat je ze niet doorgebeten krijgt. Het is geen progrestaart het is echt ijstaart, dus meer ijs in taartvorm.
Ik heb er nu merengue als tussenlaag in gedaan en dat was echt heeel lekker. Ben nog geen fan van de breseliennenootjes bovenop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 20:37 



 
Profiel   

Granoek schreef
lynnXtubbie schreef
[ [url=m/aeMOYC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ooooooh jummmm

Wat betreft de ijstaart, met karamel of bosvruchten oid ben ik bang dat ze te hard bevriezen en als je ze wilt eten dat je ze niet doorgebeten krijgt. Het is geen progrestaart het is echt ijstaart, dus meer ijs in taartvorm.
Ik heb er nu merengue als tussenlaag in gedaan en dat was echt heeel lekker. Ben nog geen fan van de breseliennenootjes bovenop.


Neem aan dat ze bedoelden dat je pas fruit erop legt bij het serveren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 20:39 



 
Profiel   

DideH schreef
Granoek schreef

Wat betreft de ijstaart, met karamel of bosvruchten oid ben ik bang dat ze te hard bevriezen en als je ze wilt eten dat je ze niet doorgebeten krijgt. Het is geen progrestaart het is echt ijstaart, dus meer ijs in taartvorm.
Ik heb er nu merengue als tussenlaag in gedaan en dat was echt heeel lekker. Ben nog geen fan van de breseliennenootjes bovenop.


Neem aan dat ze bedoelden dat je pas fruit erop legt bij het serveren?


Ja, dat bedoelde ik inderdaad :j
Je zou ook nog voor karamelsiroop of chocolade siroop kunnen gaan om erover te schenken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 20:41 



 
Profiel   

Ooooh zo, ja dat kan wel eventueel
Ik heb ook nog wat dingen opgezocht en zag ergens van die krokante chocolade tussen de laagjes (zoals Viennetta) dat wil ik ook nog testen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 20:42 



 
Profiel   

Lekker Marygoround.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 21:23 



 
Profiel   

Granoek je hebt geloof ik ook bij de bak afdeling in de supermarkt chocolade versiering figuurtjes. Niet dat strooisel maar van die chocolade versiering die je ook op echte taarten ziet.

Of inderdaad bij serveren fruit erop leggen. Zou je ook niet een gelei laagje ergens tussen kunnen stoppen. Hebben ze nooit zo'n opdracht gehad bij heel Holland bakt? Misschien staan daar nog wat tips.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 21:36 



 
Profiel   

Wat gaaf Granoek :~ Ben benieuwd wat voor een extraatje het uiteindelijk gaat worden.

Heerlijk al dat gourmetten ook.

Restje uit de vriezer als avondeten, rijst met roomsaus, champignons, sperziebonen en kip.

[ img ]

En erna aan de slag om kanelbullar en appelkaneeltrifle voor te maken voor morgen (en de lelijkste alvast voorproeven <<) )
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 22:02 



 
Profiel   

@Diel_Zor: dat zou bij mij niet werken, dan vind ik ze allemaal lelijk ... :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 22:14 



 
Profiel   

Begrijpelijk :D Zo sneu voor de eters alleen :+

En de cake moest ook op dus stiekem ben ik al misselijk O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 22:32 



 
Profiel   

Hahaha, tweede ronde ...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 22:45 



 
Profiel   

[ img ]

Nog eens pizza deze keer met spinazie en ei!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 22:57 



 
Profiel   

Gisteren toch weer gekookt op mijn werk (begin de smaak een beetje te pakken te krijgen , koken voor zoveel mensen is nog wel eens lastig)

Ik hen groentesoep gemaakt met uiteraard gehaktballetjes. Ik had iets teveel groente dus het vulde goed. Daarnaast nog stokbroodjes met rundvleessalade ( die had mijn collega dan weer gemaakt) en als afsluiter een toetje zoals altijd op de zondag.

Vandaag weer thuis gegeten , maar mijn moeder had dit keer gekookt. Aardappelen eerst gekookt en daarna gebakken. Ik had daarbij boontjes en een lekkere schnitzel. Ging er ook goed in!


Sorry als ik heen foto's plaats , dat vergeet ik en denk er pas aan als alles op is :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 01:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 413 van de 498 [ 12432 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416 ... 498  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen