Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 123 van de 159 [ 3956 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 159  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hellofresh

 
Profiel   

Petrichor schreef
Ik snap even een ding niet. Deze week heb ik 3 gerechten voor 10.95 voor 1 persoon. Als ik voor volgende week week 3 gerechten voor 1 persoon doe betaal ik wederom 10.95, maar andere mensen uit mijn omgeving betalen meer en zeggen dat dit niet kan kloppen. :+ Hoeveel betalen jullie voor 3 gerechten voor 1 persoon? :)


10,95 per gerecht dan zeker.
1 persoon 3 gerechten is 35,95 per week. (incl verzendkosten)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 09:18 



 
Profiel   

Needje schreef
Petrichor schreef
Ik snap even een ding niet. Deze week heb ik 3 gerechten voor 10.95 voor 1 persoon. Als ik voor volgende week week 3 gerechten voor 1 persoon doe betaal ik wederom 10.95, maar andere mensen uit mijn omgeving betalen meer en zeggen dat dit niet kan kloppen. :+ Hoeveel betalen jullie voor 3 gerechten voor 1 persoon? :)


10,95 per gerecht dan zeker.
1 persoon 3 gerechten is 35,95 per week. (incl verzendkosten)


Nee 3 gerechten voor 10.95!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 10:13 



 
Profiel   

Er wordt bij jou daadwerkelijk maar 10,95 afgeschreven elke week? Dan heb je enorme mazzel denk ik :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 10:48 



 
Profiel   

Zit je niet nog in je welkomskorting?
Hoe lang bestel je al HF?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 11:09 



 
Profiel   

Ik heb deze week de vegetarische enchilada’s. Klopt het dat je daar nu mini tortilla bij krijgt? Eerder waren het altijd grote

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 11:52 



 
Profiel   

caro29 schreef
Ik heb deze week de vegetarische enchilada’s. Klopt het dat je daar nu mini tortilla bij krijgt? Eerder waren het altijd grote



Ik had ook mini tortilla’s, terwijl er op de foto grote staan. Maar ze smaakte goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 15:19 



 
Profiel   

Dat wel maar ik had zoveel over qua vulling. Die grote zijn veel fijner

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 16:06 



 
Profiel   

Ik had ze ook. Vind die kleintjes juist wel handig passen perfect in mijn kleine ovenschaal :+
Waren idd erg lekker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 19:28 



 
Profiel   

Net de Aziatische Udon noodles gegeten. Manlief was de gember vergeten... Ik vond hem al zo flauw hihi. Dacht dat ik de gember niet zou missen, maar dus wel.

Nu bedenken wat ik komende week wil. Iemand nog lekkere tips? Moet hem vanavond doorgeven...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 20:05 



 
Profiel   

Nog iemand een fles martini rose limited edition bij zijn box gekregen? Zit geen briefje bij (maar wel welkom uiteraard)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 20:23 



 
Profiel   

Martiniiiii die wil ik ook :j
Maare nee helaas geen martine hier.

Ik moest vandaag 240 blikjes tonijn toevoegen dat vond ik best pittig voor mijn eentje :+
Ik heb 1 gerecht voor 3 pers gekregen.
Terwijl ik voor 1 persoon had besteld.
De rest van de week weer standaard voor 2 pers ingrediënten gehad (ik betaal voor 1)


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 21:45 



 
Profiel   

Het blijft chaotisch. Ik had sws gescheurde zakken en knoflook bij gerechten waar ik ze niet nodig had en waar het wel moest kwam zat het er niet in. Via fb messenger kan je niet meer reageren. Vast teveel klachten via die weg

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 21:47 



 
Profiel   

Hier idd ook gescheurde zakken. Puzzelen met ingrediënten...

Nu ligt de app eruit en ik moest vanavond kiezen. Ik heb eerder al gebeld, als het goed is staat ie nu op pauze maar dat had ik zelf vanmiddag gedaan en dat zag hij nu ook niet.
Ik hoop dat ik niet ineens hun selectie toch krijg. Was zo niet onze smaak..

Maar baal er ook van dat ik dus zelf boodschappen moet doen komend weekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 23:16 



 
Profiel   

Hier met korting ook weer 2 weekjes hellofresh :D

Gister de Freekeh met wortel, harissa en feta, dat is een favorietje van mij.

Vandaag de pitabroodjes met gehakt. Die waren lekker maar wij hongerlappen hadden best nog een extra pitabroodje kunnen eten :))

Hier geen gescheurde zakken btw. Wel teveel knoflook. M'n vriend had er 3 teentjes in gedaan i.p.v. 0,5 _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 23:27 



 

Ja jeetje, zo'n teentje knoflook kan nou eenmaal makkelijk door die doos dwalen, daar ga je toch niet serieus een klacht over maken? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 23:45 



 
Profiel   

Relaxed schreef
Ja jeetje, zo'n teentje knoflook kan nou eenmaal makkelijk door die doos dwalen, daar ga je toch niet serieus een klacht over maken? :+

Dat zegt ze toch ook niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 23:49 



 
Profiel   

Nou nee. Dat zou hier niet gebeuren.

Knoflook komt sowieso niet in de koelkast dus gaat altijd al uit de zak. Dan zet ik 2 zakken in de koelkast (verdeel 3 gerechten over die 2 zakken) dus bij mij zit het sowieso door elkaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 23:50 



 

vaaleriee schreef
Relaxed schreef
Ja jeetje, zo'n teentje knoflook kan nou eenmaal makkelijk door die doos dwalen, daar ga je toch niet serieus een klacht over maken? :+

Dat zegt ze toch ook niet?


Mijn reactie is op 3 verschillende posts over gescheurde zakken, knoflook in verkeerde zakken en klachten via Facebook :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 00:42 



 
Profiel   

Maar het is een papieren zak. Ik vind het niet zo raar dat dat een keer scheurt. Ze zijn soms ook best zwaar en vochtig van koud eten. Ik heb liever dat het een keer door elkaar ligt maar in ieder geval geen plastic.

Wat ik wel vervelend vind is als er iets ontbreekt of iets is niet meer vers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 00:56 



 

daantjuhhh schreef
Maar het is een papieren zak. Ik vind het niet zo raar dat dat een keer scheurt. Ze zijn soms ook best zwaar en vochtig van koud eten. Ik heb liever dat het een keer door elkaar ligt maar in ieder geval geen plastic.

Wat ik wel vervelend vind is als er iets ontbreekt of iets is niet meer vers.


Precies dit :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 00:57 



 
Profiel   

caro29 schreef
Het blijft chaotisch. Ik had sws gescheurde zakken en knoflook bij gerechten waar ik ze niet nodig had en waar het wel moest kwam zat het er niet in. Via fb messenger kan je niet meer reageren. Vast teveel klachten via die weg


Als je hier al een klacht over in wil dienen kan ik me voorstellen dat ze het blokkeren voor je. Sorry. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 07:37 



 
Profiel   

Ik zeg nergens dat ik een klacht ging indienen. Ik had een andere vraag voor hun. Normaal stuurde ik een bericht via fb maar blijkbaar klaag ik dan?
Ik heb al jaren hf en misschien 3x geklaagd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 09:20 



 
Profiel   

De manier waarop je het zei kwam het zo over. Blijkbaar had je het niet over jou persoonlijk toen je zei dat je niet meer kon reageren via messenger en het teveel aan klachten via die weg.
Verkeerd geïnterpreteerd dan. Sorry.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 09:23 



 
Profiel   

Nouja als je het hebt over knoflook de j verkeerde zakken en bericht sturen via fb is het niet gek toch dat mensen denken dat je daarover gaat klagen :+.

Maar als je gaat koken kijk je toch of je alles hebt en zo niet kijk je in de andere zakken lijkt me.

Ik heb er overigens nooit bij stil gestaan dat mensen er over (kunnen) vallen dat papieren zakken scheuren en er ingrediënten in de verkeerde zak zitten. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 09:57 



 
Profiel   

Ik had vandaag een upgrade gekregen, ipv 1 persoons een 2 persoons box! :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 16:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 123 van de 159 [ 3956 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 159  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen