Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 460 van de 498 [ 12432 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463 ... 498  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Show jouw maaltijd Deel 2!

 
Profiel   

Dank je wel!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 18:40 



 
Profiel   

Annetje schreef
*knip*.

Wij aten ook een knol, knolselderij uit de oven! Ik had een recept gegoogled en er zat roomsaus bij. Volgens mij was dat de grootste reden dat ik morgen weer knolselderij eet :D Het was wel heerlijk.

[ [url=m/wZ5pG5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iiBTTv.jpg]Afbeelding[/url] ]

*knip*


Vandaag at ik het restje en dan gebakken in de pan.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 18:57 



 
Profiel   

Hier manlief gekookt.
Bladerdeeg met daarin spinazie en feta. En dan daarna wat honing er overheen. Erggg lekkker

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:09 



 
Profiel   

Dat bladerdeeg ziet er kunstig uit zeg!
En iedereen aan de exotische knollen haha, ziet er allemaal lekker uit!
[ img ]
Brunch van gister
[ img ]
Gisteravond lente ui pannenkoekjes (uit de vriezer van de toko, simpel en lekker) met vega kip en groenten.
[ img ]
Vanavond pompoenlasagne met geitenkaas en linzen en salade met appel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:23 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 19:36 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 20:05 



 
Profiel   

Wat lekker allemaal. Met name Freekiee en marygoround wat ziet het er heerlijk uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 20:08 



 
Profiel   

[ img ]


HF Orzo - champignons - sjalot - ricotta - pecorino - dragon kervel en citroen.

Erg lekker maar machtig! Ik ben een grote eter maar ga van een portie voor 2 vier keer kunnen eten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 21:01 



 
Profiel   

Freekieee schreef
Hier manlief gekookt.
Bladerdeeg met daarin spinazie en feta. En dan daarna wat honing er overheen. Erggg lekkker

[ [url=m/v4wVp1.jpg]Afbeelding[/url] ]



Hmmm dit klinkt erg lekker, heb je een receptje? :9 :9 :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 21:28 



 
Profiel   

poes schreef
[ [url=m/RtNJPL.jpg]Afbeelding[/url] ]


HF Orzo - champignons - sjalot - ricotta - pecorino - dragon kervel en citroen.

Erg lekker maar machtig! Ik ben een grote eter maar ga van een portie voor 2 vier keer kunnen eten.


4x?! Dan doen wij toch iets fout :+


[ img ]
Vegetarische pasta carbonara. Vriendlief wilde dit graag een keer eten, hopelijk is z’n zin nu weer even getemperd want in vond er niet veel aan :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 21:33 



 
Profiel   

Maar……..hoe maak je dat vega dan??? Imo is het dan alleen kale pasta := gezien er verder alleen maar ei en spek bij hoort

Edit: ik haal vegan en vega door elkaar :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 21:36 



 
Profiel   

xTammyy schreef
poes schreef
[ [url=m/RtNJPL.jpg]Afbeelding[/url] ]


HF Orzo - champignons - sjalot - ricotta - pecorino - dragon kervel en citroen.

Erg lekker maar machtig! Ik ben een grote eter maar ga van een portie voor 2 vier keer kunnen eten.


4x?! Dan doen wij toch iets fout :+


[ [url=m/efwpze.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vegetarische pasta carbonara. Vriendlief wilde dit graag een keer eten, hopelijk is z’n zin nu weer even getemperd want in vond er niet veel aan :=


Het zal drie keer worden zeg ik met bakjes scheppen. Ik vond het echt heel zwaar!

Had je wel Vega spekjes in de Carbonara?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 21:40 



 
Profiel   

Jilletje schreef
Maar……..hoe maak je dat vega dan??? Imo is het dan alleen kale pasta := gezien er verder alleen maar ei en spek bij hoort

Edit: ik haal vegan en vega door elkaar :+


Met ei en Vega spek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 21:40 



 
Profiel   

Stamppot boerenkool. En ik had zo'n zin in een echte rookworst. Dus even gezondigd vandaag tegen de dieetregels.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 21:42 



 
Profiel   

We hadden de spekjes vervangen door champignons, zal uiteraard niet precies zo zijn hoe een ‘vleeseter’ hem kent.
Maar inderdaad met ei en Parmezaanse kaas voor de saus en dan dus champignons erbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 21:49 



 
Profiel   

xTammyy schreef
We hadden de spekjes vervangen door champignons, zal uiteraard niet precies zo zijn hoe een ‘vleeseter’ hem kent.
Maar inderdaad met ei en Parmezaanse kaas voor de saus en dan dus champignons erbij.


Zo heb ik hem ook al gehad maar dan met gelakte shiitake. Lekker maar niet Carbonara.

Die spekjes echter zijn wel echt mega bingo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 21:52 



 
Profiel   

Lekker Freekiee!

Wat heerlijk allemaal maryground! Is dat van die vegetarische bacon? Hoe bevalt die? Ben meestal niet zo fan van vegetarische vervangers van ‘broodbeleg’, behalve de filet american van de vega slager en de vegetarische paté’s.

Herkenbaar Poes, ik vond sommige gerechten van hf ook erg heftig en kon daar ook zo 3-4 keer van eten. Daar knapte ik ook wel een beetje op af, dat veel vegetarische hf gerechten enorm veel zuivel bevatten wat ik naast te zwaar/machtig ook niet zo gezond vind en ook niet zo nodig met de hele zuivelindustrie eromheen.

Hier het niet-koken-festijn doorgezet. Hele dag op de uni gestudeerd, toen eten afgehaald bij de Vegitalian, fantastisch vega(n) gerechten maken zij!
Hier een ‘muhammara’ pasta met geroosterde groenten, feta, walnoten, granaatappelpitjes en rode saus.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 21:54 



 
Profiel   

Ik wil eens wat anders maken en aangezien wij hier nergens Indisch of Thais ofzo kunnen afhalen dacht ik om dat eens zelf te proberen.
Ik heb alleen niks ervaring met die keuken en dus niet eens met de namen van gerechten om zo recepten op te zoeken :+

Hebben jullie lekkere recepten? Liefst dingen die ik in een gewone supermarkt kan vinden want de enige toko die ik ken is in Weert en als ik daar niet kan shoppen is me dat eigenlijk te ver rijden haha.
Ik hou wel van pittig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 22:35 



 
Profiel   

Panang moo en massaman. Laatste doe ik altijd met kip :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 23:33 



 
Profiel   

Morgen :D


[ img ]

Vwb Indisch / thais: pad Thai, Rendang, sambal goreng telor, specifiek iets waar je zin in hebt / mee wil koken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 09:02 



 
Profiel   

Granoek schreef
Ik wil eens wat anders maken en aangezien wij hier nergens Indisch of Thais ofzo kunnen afhalen dacht ik om dat eens zelf te proberen.
Ik heb alleen niks ervaring met die keuken en dus niet eens met de namen van gerechten om zo recepten op te zoeken :+

Hebben jullie lekkere recepten? Liefst dingen die ik in een gewone supermarkt kan vinden want de enige toko die ik ken is in Weert en als ik daar niet kan shoppen is me dat eigenlijk te ver rijden haha.
Ik hou wel van pittig!


Bedoel je dan Indisch zoals Indonesisch in NL of Indiaas in BE? :+

Dat laatste eet en maak ik erg graag :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 09:13 



 
Profiel   

Euhhh gewoon iets anders dan gehaktballen en spaghetti :+ beide dan denk ik? Haha ik wil vanalles proberen

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 09:22 



 
Profiel   

@Suliko dit was de vega spek van de Albert Heijn geloof ik, mijn vriend vind dat soort dingen op zijn tijd heel lekker. Het was goed zout en doet idd wel wat denken aan bacon maar van mij hoeft het niet per se, we hadden het uitgebakken en het hele huis rook (stonk) er daarna naar. Heel typisch geurtje, dat deed voor mij sowieso af van de beleving.
Van de Albert Heijn vind ik de vega filet americain met peper heel lekker, al zit daar wel zuivel in. De grillworst is hier in huis ook populair. En de vega kipfilet en ham van quorn vind ik zelf echt lekker.
Muhamarra pasta klinkt fantastisch <3

Ideeen voor Granoek, idd sambal goreng telor of rendang, die laatste is ook heel lekker vega met spits kool ipv vlees. Of Sajoer lodeh. Of als je zin hebt om te knutselen; lempers <3 die laatste ga ik binnenkort vegetarisch in elkaar knutselen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 09:26 



 
Profiel   

@Granouk Indiaas kook ik (veel) vaker dan Indisch, wat vind je lekker?

Lunch:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 12:53 



 
Profiel   

Oké voor nu heb ik besloten rendang als eerste te proberen want dat kon ik uitspreken en stoofschotels lukken me over het algemeen wel goed.

Gaucho, ik heb graag gele curry, kokos dingen vind ik lekker, ben wel vleeseter, paprika is niet zo mijn ding, alles met tomatensaus kan ik wel smaken, liever vlees dan vis maar ik lust wel vis.
Zag ook dingen met boontjes, daar kun je me ‘s nachts voor wakker maken

Er zijn weinig dingen die ik niet lust op champignons en rauwe tomaat na :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 13:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 460 van de 498 [ 12432 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463 ... 498  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen