Air up

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
iiSunshine

Berichten: 1233
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-22 08:33

wow, al weer een nieuwe (sneak peek) smaak! wat denken jullie dat het is? ik zie in ieder geval iets lichtroze/rood dus misschien iets van aardbei?

JanneJ2001

Berichten: 272
Geregistreerd: 22-11-17
Woonplaats: Haps

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-22 09:52

iiSunshine schreef:
wow, al weer een nieuwe (sneak peek) smaak! wat denken jullie dat het is? ik zie in ieder geval iets lichtroze/rood dus misschien iets van aardbei?


Ik kan de sneak peak nergens vinden, maar als ik het zo moet gokken zou het misschien ook wel Framboos kunnen zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-22 10:27

Palmboom95 schreef:
Hanafubuki schreef:
Met spa rood komt met de pod omhoog de smaak er echt supergoed uit. Wow :D
Nu de ananas er op. :9


Hoe vind jij ananas? Ik heb hem gisteren besteld, ben er heel benieuwd naar :D


Ik vind hem fantastisch :D

BrankaZ

Berichten: 3869
Geregistreerd: 11-11-05
Woonplaats: Odoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-22 17:30

Door dit topic ben ik ook voor de bijl gegaan en heb een air up besteld toen ik een paar dagen terug een werkende kortingscode tegen kwam. De antaciet starterset en vlierbloesem erbij besteld. Dinsdag besteld en vanmiddag bezorgd. Bezorger van DHL vertelde dat hij ze op het moment dagelijks moest bezorgen.

Als eerste begonnen met de vlierbloesem, maar dat is volgens mij een vrij lichte smaak en niet zo handig als je nog moet wennen. Merkte wel wat verschil tussen geactiveerd en gedeactiveerd, maar niet enorm. Dus maar omgeruild voor de sinaasappel-passievrucht pod, de ruikt in het zakje al sterker en proef ik ook wat meer. Las in het topic dat smaken wat ‘op gang’ moeten komen, dus ben benieuwd! Hopelijk gaat de air up goed bevallen en lukt het om wat meer water te gaan drinken.

AaronYve

Berichten: 10503
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 15:09

Ik heb hem zojuist gekocht in Duitsland, hier kost ie 34,99 plus 2 verschillende smaken erbij.
Ik heb nu lime, peach, orange-passion fruit
Ben benieuwd

Afbeelding

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 17:35

Ik ga maandag weer nieuwe smaken bestellen samen met iemand anders, scheelt weer qua verzenden! Hebben jullie nog aanraders?

iiSunshine

Berichten: 1233
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 01:38

sinaasappel vanille in de winter en watermeloen in de zomer zijn echt mijn favoriet. voor de rest; perzik bosvruchten limoen kers en mandarijn.

Nant

Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 00:35

Ik heb afgelopen weekend ook watermeloen erop gedaan, die is echt zoooo lekker!!!

Zelf vind ik appel en kers ook lekker, hoewel de kers wat chemisch smaakt in vergelijking met andere pods.

Anoniem

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 01:03

De nieuwe smaak is lychee!

prugelpiet

Berichten: 12555
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 01:04

Oh die lijkt me lekker! Ik ben gek op lychees.

AaronYve

Berichten: 10503
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 08:55

Lychees, heerlijk!
Ik had gister ineens dat het rietje mij stoorde, alsof dat ie lek was.
Moet er echt nog aan wennen

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 11:41

Ik heb zojuist een flinke bestelling geplaatst, waaronder de nieuwste smaak! Ik hou erg van lychees en de combinatie met rozen lijkt me echt fantastisch! Ik heb uiteindelijk voor peer, citroen, ananas, appel, kola, sinaasappel-vanille en lychee-rose pods gekozen! Ben ook echt reuze benieuwd naar sinaasappel-vanille :D

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 11:44

Ik wil de lychee ook heeeeeeeel graag proeven! Als iemand daar 1 pod van wil ruilen, graag O:) Ik heb verschillende smaken in de aanbieding om te ruilen!

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 11:45

Ghostattack schreef:
Ik wil de lychee ook heeeeeeeel graag proeven! Als iemand daar 1 pod van wil ruilen, graag O:) Ik heb verschillende smaken in de aanbieding om te ruilen!


Ik wil zeker met je ruilen als ze binnen komen, welke smaken heb jij in de aanbieding?

ImkeTarek

Berichten: 2271
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: UK

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 11:58

Ik heb niet het hele topic gelezen, dus geen idee of een zelfde soort vraag al voorbij is gekomen..

Ik zit te denken om een air-up te bestellen, maar de bubbels maken me aan het twijfelen..
Maken deze bubbels je aan het boeren? Zoals cola etc doet?
Ik kan namelijk geen boeren laten en teveel lucht maakt me dus erg ongemakkelijk :+

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 12:01

ImkeTarek schreef:
Ik heb niet het hele topic gelezen, dus geen idee of een zelfde soort vraag al voorbij is gekomen..

Ik zit te denken om een air-up te bestellen, maar de bubbels maken me aan het twijfelen..
Maken deze bubbels je aan het boeren? Zoals cola etc doet?
Ik kan namelijk geen boeren laten en teveel lucht maakt me dus erg ongemakkelijk :+


Ik heb hier geen last van en doordat ik vrijwel niet tegen koolzuurhoudende dranken kan (ik kan ook geen lucht uit mijn maag loslaten en dus niet boeren). Ik kan de airup prima drinken zonder dat ik er last van m'n maag van krijg. Beter nog, sinds ik ben begonnen met het drinken van de air up heb ik eigenlijk geen last meer gehad van overmatig lucht in mijn maag wat er niet uit wil.

ImkeTarek

Berichten: 2271
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: UK

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 12:02

Ah, top! Dan ga ik er denk ik toch een bestellen!

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 12:08

taartjee schreef:
Ghostattack schreef:
Ik wil de lychee ook heeeeeeeel graag proeven! Als iemand daar 1 pod van wil ruilen, graag O:) Ik heb verschillende smaken in de aanbieding om te ruilen!


Ik wil zeker met je ruilen als ze binnen komen, welke smaken heb jij in de aanbieding?


Kers, Wild Berry, Lemon, Sinaasappel-vanille, Mandarijn, Peer, Raspberry-Lemon en Pink Grapefruit :))

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 12:17

Ghostattack schreef:
Kers, Wild Berry, Lemon, Sinaasappel-vanille, Mandarijn, Peer, Raspberry-Lemon en Pink Grapefruit :))


Zou ik dan van jou mandarijn of raspberry-lemon mogen krijgen? Dan op het moment dat ik m'n pakketje binnen krijg zal ik je een PB sturen :D

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 12:19

Helemaal goed!! Ben benieuwd :D

JanneJ2001

Berichten: 272
Geregistreerd: 22-11-17
Woonplaats: Haps

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 13:05

Ik heb sinds gisteravond de ananas erop, ik ben om!
Naast de Perzik nu echt mijn meest favoriete

Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 16:21

Ik ga ook de ananas erop doen, ze zijn net binnen gekomen :D

iiSunshine

Berichten: 1233
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 16:57

hoe is de ananas? ik wil de volgende keer ook de lychee bestellen samen met de vlierbloesem.

Liesje89

Berichten: 9925
Geregistreerd: 01-12-03

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 17:15

Ik heb ook net toch maar een fles besteld en wat smaakjes. Ik kijk er al een tijdje naar en ben toch wel heel benieuwd! Ik heb een blauwe fles gekozen waar perzik bij zit, en Grapefruit, Mango-Passievrucht, Kersen en Watermeloen pods erbij besteld. Ik ben heel benieuwd! Hopelijk ga ik hierdoor dan echt eens een keer meer water drinken := Ik neem het me altijd voor en ik vergeet altijd gewoon te drinken..

Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 17:20

Ik vind de ananas heel lekker! Ook wel echt aanwezig. Hij doet me een beetje denken aan Taksi/Taxi (?) van vroeger :+