Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Wie heeft een Ninja multicooker of ander apparaat van Ninja?

 
Profiel   

Ik wil al tijden een slowcooker (crockpot) maar nadat ik van alles het opgezocht op internet raak ik steeds enthousiaster over de producten van Ninja.
Nu overweeg ik ipv een crockpot een Ninja multicooker aan te schaffen.
En omdat we toch de keuken gaan veranderen kijk ik ook naar de grill en oven (huidige oven is kapot).
Daarom ben ik op zoek naar meer ervaringen.
Ben benieuwd of jullie dit merk kennen of zelfs in huis hebben!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 08:37 



 
Profiel   

Hier in het bezit van een Ninja Multicooker (de grote variant, de OP500 EU uit mijn hoofd). Ik zou niet anders meer willen <3 Ik heb hem toen aangeschaft ter vervanging van onze airfryer die was overleden. Wij gebruiken hem hier dagelijks voor van alles en nog wat.
Wel vind ik dat de slowcooker het iets minder goed doet dan de crockpot (ja die heb ik ook O:) ), de high stand van de Ninja is vergelijkbaar met de low van Crockpot naar mijn idee.
Een kleine tip, als je op facebook lid wordt van de groep Ninja Foodi NL of Ninja/Shark NL hebben de een kortingscode voor aanschaf bij Emarqt, vaak zijn ze dan goedkoper dan ergens anders. Vooral in de Ninja Foodi NL groep komen ook veel tips/tricks voorbij.
Als het goed is komt er in Januari een nieuw type multicooker uit in Nederland (je hebt dan nog maar 1 deksel voor alles, de variant die ik heb heeft er 2, 1 voor airfry en 1 voor slowcook/high pressure even makkelijk gezegd). Misschien worden de andere dan goedkoper?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 09:09 



 
Profiel   

muppetmayo schreef
Hier in het bezit van een Ninja Multicooker (de grote variant, de OP500 EU uit mijn hoofd). Ik zou niet anders meer willen <3 Ik heb hem toen aangeschaft ter vervanging van onze airfryer die was overleden. Wij gebruiken hem hier dagelijks voor van alles en nog wat.
Wel vind ik dat de slowcooker het iets minder goed doet dan de crockpot (ja die heb ik ook O:) ), de high stand van de Ninja is vergelijkbaar met de low van Crockpot naar mijn idee.
Een kleine tip, als je op facebook lid wordt van de groep Ninja Foodi NL of Ninja/Shark NL hebben de een kortingscode voor aanschaf bij Emarqt, vaak zijn ze dan goedkoper dan ergens anders. Vooral in de Ninja Foodi NL groep komen ook veel tips/tricks voorbij.
Als het goed is komt er in Januari een nieuw type multicooker uit in Nederland (je hebt dan nog maar 1 deksel voor alles, de variant die ik heb heeft er 2, 1 voor airfry en 1 voor slowcook/high pressure even makkelijk gezegd). Misschien worden de andere dan goedkoper?

Dankjewel!
Oh je hebt dus verschillende deksels met de huidige versie? Wellicht het overwegen waard om nog even te wachten dan?! Zijn er al prijzen bekend van de nieuwe versie?
Heb je nog andere accessoires nodig?

En kan je bv aardappels/ groente tegelijk klaarmaken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 14:44 



 
Profiel   

Niemand verder?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 20:28 



 
Profiel   

Duran123 schreef
muppetmayo schreef
Hier in het bezit van een Ninja Multicooker (de grote variant, de OP500 EU uit mijn hoofd). Ik zou niet anders meer willen <3 Ik heb hem toen aangeschaft ter vervanging van onze airfryer die was overleden. Wij gebruiken hem hier dagelijks voor van alles en nog wat.
Wel vind ik dat de slowcooker het iets minder goed doet dan de crockpot (ja die heb ik ook O:) ), de high stand van de Ninja is vergelijkbaar met de low van Crockpot naar mijn idee.
Een kleine tip, als je op facebook lid wordt van de groep Ninja Foodi NL of Ninja/Shark NL hebben de een kortingscode voor aanschaf bij Emarqt, vaak zijn ze dan goedkoper dan ergens anders. Vooral in de Ninja Foodi NL groep komen ook veel tips/tricks voorbij.
Als het goed is komt er in Januari een nieuw type multicooker uit in Nederland (je hebt dan nog maar 1 deksel voor alles, de variant die ik heb heeft er 2, 1 voor airfry en 1 voor slowcook/high pressure even makkelijk gezegd). Misschien worden de andere dan goedkoper?

Dankjewel!
Oh je hebt dus verschillende deksels met de huidige versie? Wellicht het overwegen waard om nog even te wachten dan?! Zijn er al prijzen bekend van de nieuwe versie?
Heb je nog andere accessoires nodig?

En kan je bv aardappels/ groente tegelijk klaarmaken?


Ik geloof dat ik 1 van de weinige ben met een Ninja :')
Op de huidige multicooker zit een standaard deksel die geschikt is voor bakken en airfryen. Als je wilt slowcooken of op hoge druk wilt koken zit er een 2e deksel bij idd, de standaard deksel zet je dan open en dan doe je de 2e deksel erop.
Qua accessories zit er standaard een airfry mandje bij en een rekje (2 lagen). Zelf heb ik nog wat extra bakblikken etc gekocht omdat ik er ook in bak (cakes, koekjes etc). Maar dat is meer omdat ik dat leuk vind om te doen, niet omdat dat perse nodig is.

Je kunt aardappelen en groente evt tegelijk stomen, dan moet je wel even in de gaten houden dat het groenten zijn die je normaal gesproken net zo lang kookt. Er zijn ook stoommandjes te koop met een tussenstuk zodat de groenten en aardappels elkaar niet raken. Zelf gebruik ik dit niet en maak ik de groenten apart klaar (ik stop wel vaak krieltjes ofzo erin op de airfry stand, en dan kook ik mijn groenten gewoon op het fornuis).

De prijs van de nieuwe multicooker heb ik nog niet gezien, hij zal vast niet goedkoop zijn gok ik..

Ik zou eens lid worden van de groep ninja foodi nl op facebook, daar staat vrij veel info die je zoekt denk ik :) ook een hoop recepten etc, dan heb je een beetje een idee wat je ermee kunt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 20:57 



 
Profiel   

Ik ben inmiddels geaccepteerd in de fb groep

Dank voor de tip!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 21:18 



 
Profiel   

Ik heb hem net besteld De Ninja Foodie OP500EU met een 7,5 liter pan.

Als ik hem heb laat ik weten hoe hij bevalt

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 01:44 



 
Profiel   

In Canada is dit merk vrij groot. Een kennis van me heeft een Ninja blender en die is daar helemaal lyrisch over. Super krachtig. Ninja staat daar echt wel bekend als een van de betere merken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 02:27 



 
Profiel   

Ik heb een ninja air fryer/grill/ 5 in 1 gevaarte en daar ben ik erg blij mee
Zit idd ook naar een multicooker van het merk te kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 12:39 



 
Profiel   

Ik heb de Ninja soupmaker en ben er helemaal blij mee, zo ideaal! Heb ook een andere krachtige blender van ze en het is toch wel het eerste merk waar ik naar kijk omdat de kwaliteit zo goed is

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 12:42 



 
Profiel   

Forbiddenpie
Goed om te lezen van die blender (welke heb je?)
Mijn magimix krijgt het steeds zwaarder dus ben naar vervanging aan het kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 13:04 



 
Profiel   

De Hot & Cold die ik heb is type HB150UK en de normale is de Nutri Ninja auto IQ BL480UK
Zal in Nederland wel op EU eindigen in verband met de andere stekkers.
Er zit een enorme power bij ze in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 21:23 



 
Profiel   

Ik heb de Ninja foodi grill/airfryer. Geweldig apparaat, alles wat gefrituurd zou kunnen worden is superknapperig (frites, kroketten etc) en in een ommezien gaar. Ik gebruik hem ook voor het afbakken van brood, het grillen van kip en voor ovenschotels.

Deed altijd alles in de oven, maar dit gaat veel en veel beter en sneller

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 21:59 



 
Profiel   

Setteli schreef
Ik heb hem net besteld De Ninja Foodie OP500EU met een 7,5 liter pan.

Als ik hem heb laat ik weten hoe hij bevalt



Vandaag gekregen en gelijk even uitgeprobeerd. In tegenstelling tot andere keren heb ik wel eerst de gebruiksaanwijzing gelezen *\o/*
Ik heb het vandaag even simpel gehouden, patatjes uit de airfryer. Maar het was nog wel even een gepuzzel op hoeveel graden dit moest en hoe lang. Eerste lichting patatjes was wat bleek, dus dat was net te kort. Tweede lichting wat hogere temperatuur en die waren prima.
Kroket, frikadel en kipkorn er ook in. Dochter vond frikadel wat droog, kipkorn was prima en kroket ook, alleen was die een beetje bleek gebleven. Ik wist ook niet of ik er olie bij moest doen of niet.

Er zit een klein receptenboekje bij, maar niet in het Nederlands. Engels leest dan toch iets minder makkelijk.

Wie weet een goed receptenboek voor de Ninja Foodie Max 9-1 Multicooker met gewoon simpele recepten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-22 23:36 



 
Profiel   

Hier sinds twee weken de Ninja dubbele airfryer XL.
Iemand wat ik kende was heel enthousiast over deze, en ik had een kadobon die op een bepaalde site besteed moest worden.

Het is nog even uitproberen, maar tot nog toe bevalt ie goed, vlees minder vet, broodjes afbakken gaat veel sneller en gemakkelijker als in een grote oven.
Frietjes ook sneller en krokanter als uit de oven (een frituurpan hebben wij al 30 jaar niet meer denk ik).

Aardappelkroketjes, ik stond er versteld van hoeveel vet na het bakken eruit kwam <<)
Dan denk je dat valt wel mee als je die in de oven bakt, nou nee...uit de Ninja zie je pas hoeveel vet daar nog inzit, zelfs zonder dat je ze in een frituurpan bakt. Die skippen we dus voorlopig maar.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-22 22:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen