Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Wat gooi jij allemaal in de airfryer?

 
Profiel   

Zonder water, gewoon geheel erin leggen. Ik prik ook geen gaatje in de luchtkamer.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 11:42 



 
Profiel   

Ik vind ze moeilijk te pellen als ik ze in de airfryer kook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 12:05 



 
Profiel   

ik heb net weer een nieuwe airfryer, de vorige ging roken en stinken, was na 3 jaar intensief gebruik duidelijk aan z'n end.

Ik bak er broodjes in, maak tosti's (wel prikkertjes in doen anders vliegt het in de rondte), vis bakken (en dan halverwege gebakken aardappeltjes erbij doen, zo heb je 2 dingen in 1 keer klaar), overfriet, rösti balletjes enz. Cake bakken heb ik ook wel eens gedaan. Het is allemaal veel sneller klaar dan in de oven en veel minder vet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 12:29 



 
Profiel   

Minder vet dan in de oven?
Die begrijp ik niet.

Minder vet dan in een frituurpan snap ik, als je tenminste geen voorgefrituurde snacks erin doet (veel speciale airfryer snacks zijn nl voorgefrituurd, daar was laatst een aflevering over op een of ander consumenten programma)

Maar dat is juist waarom ik mijn aardappeltjes of vlees/vis in de oven doe ipv in een koekenpan, dan hoef ik nauwelijks vet te gebruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 12:42 



 
Profiel   

Die ovenschalen moet ik toch echt invetten anders bakt alles aan

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 12:52 



 
Profiel   

Ik gooi het op de bakplaat met een vel bakpapier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 15:57 



 
Profiel   

Heb er ook een gehad voor kerst en ik ben echt fan. Online staan ook echt veel lekkere recepten. Heb er gister kippen poten in gemaakt. En ook al 2 keer kipfilet 1x gevuld met kruidenboter en 1x gevuld kaas. Al was de kaas editie niet zo geslaagd kaas droop eruit ondanks sate prikker erin. Maar de kip zelf was heel lekker mals. Zoette aardappel was ook lekker uit de fryer. En natuurlijk frietjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 16:15 



 
Profiel   

Ik maak er ook eigenlijk alles in wat hier genoemd wordt. Alleen de cupcakes was geen succes, die waren uit hun cupje geslingerd.

Net als Mizora heb ik ook alleen maar een combimagnetron. Dan is de airfryer absoluut een extra. Zeker toen de combimagnetron stuk was en ik een maand zonder heb gezeten (garantie, reparatie en uiteindelijk een nieuwe). Toen heb ik de airfryer ook als "magnetron" gebruikt om eten op te warmen. Super handig.

En het grote voordeel van de airfryer tov de oven: het mandje kan in de vaatwasser :)).
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-22 09:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen