Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 417 van de 467 [ 11668 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420 ... 467  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Too good to go

 
Profiel   

Dallista schreef
Lekker! Ik heb ook al een paar keer oliebollen gehaald, die krengen zijn anders gewoon niet meer te betalen zo duur!

Met Oudjaar ga ik ze weer fijn zelf bakken, maar nu met de TGTG is het ook leuk om te voorproeven.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 23:06 



 
Profiel   

Ik wil ook zooo graag een pakket van de oliebollenkraam! Maar dan moet je hier echt heeeel veel geluk hebben...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 08:03 



 
Profiel   

miramii schreef
[ [url=m/tExoJr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben blij!
2 broden, 2 zakken bolletjes, een grote zak broodjes, 20 oliebollen, 6 gebakjes en 3 soesjes. Sommige dingen zijn al op :o

In 1 pakket? Wow, da’s een goede! <3 Genieten dan maar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 09:00 



 
Profiel   

Hmm... Bij Makro Den Bosch en Makro Best zijn al twee weken geen boxsn. Nu is er sinds woensdag bij Best wel weer te reserveren. Dus hop, donderdagavond gelukt om vrijdag op te halen. 20km omrijden, maar goed, dat is het wel waard. Kom ik daar aan. Hebben ze geen boxen door een computerstoring die al langere tijd bezig is en aan TGTG al was doorgeveven. Balen. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-22 09:01 



 
Profiel   

DoretteK schreef
Hmm... Bij Makro Den Bosch en Makro Best zijn al twee weken geen boxsn. Nu is er sinds woensdag bij Best wel weer te reserveren. Dus hop, donderdagavond gelukt om vrijdag op te halen. 20km omrijden, maar goed, dat is het wel waard. Kom ik daar aan. Hebben ze geen boxen door een computerstoring die al langere tijd bezig is en aan TGTG al was doorgeveven. Balen. :(


ik zag dat ook ja. Heeft dat misschien te maken met dat het niet lekker loopt bij de makro?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-22 09:08 



 
Profiel   

Wat balen DoretteK!
Zo heb ik ook ooit gehad dat ik al (betaald) geparkeerd stond en toen ik naar de zaak liep om het op te halen ik een mail kreeg dat ie gecanceld was, dat vond ik echt zuur. Heeft mij toen ook doen besluiten om niet meer speciaal voor een TGTG naar een plaats te rijden waar ik betaald moet parkeren of echt behoorlijk wat km's voor moet rijden.


Ik heb voor vandaag 2 broodboxen bij 2 verschillende bakkers.
De vriezer moet weer gevuld. Dus hopelijk zit er vooral brood bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-22 09:14 



 
Profiel   

Ik had gisteren een overblijvers bakkerpakket van AH. Geen aanrader. 2 pakken koeken, een plastic verpakking afbakciabatta’s en 4 bolletjes. Nou ja, het proberen waard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-22 10:00 



 
Profiel   

Ik heb afgelopen donderdag weer geLekkernijenboxt, en een sushi en een magic box van de ayce opgehaald. De sushibox was negen euro. Daar doe ik het wel voor!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-22 11:04 



 
Profiel   

Fitzroy schreef
Ik had gisteren een overblijvers bakkerpakket van AH. Geen aanrader. 2 pakken koeken, een plastic verpakking afbakciabatta’s en 4 bolletjes. Nou ja, het proberen waard.


Ik heb twee keer geprobeerd bij de ah, brood en verrassing. Beide waren geen aanrader. Dan check ik liever in de winkel zelf of ze nog wat afgeprijsd hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-22 13:45 



 
Profiel   

Wij hebben hier steeds boxen van de AH to go, die zijn wel nog in de tgtg app te krijgen. Hele mooie pakketten, vooral veel broodjes/sandwiches, salades en sapjes. Wij zijn er erg enthousiast over!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-22 19:15 



 
Profiel   

Hema feestdagen box
[ img ]


Witte en een melk chocolaletter
3 zakjes kruidnoten
1 zakje oranje kruidnoten
1 zakje kruidnoten appel kaneelsmaak
1 zakje marsepein aardappeltjes
1 chocolade lolly

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 15:16 



 
Profiel   

Oeh lekker FrNo!


Ik had vandaag ook mijn handen weten te leggen op 2 feestdagenboxen bij de Plus.
[ img ]


En zaterdag had ik dus 2 boxen bij 2 verschillende bakkers.
Onze favoriete bakker (4,99)
[ img ]

En de bakker hier een dorpje naast (3,99)
[ img ]



Nogal een verschil in die bakkersboxen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 15:45 



 
Profiel   

Lekker de sint restjes. Hier had de plus 70% korting op de nieuwprijs en lidl en kruidvat en hema ook 50%. Dus 4 chocolade letters, een zak kruidnoten, marsepeinen bolletjes, 2 pakken speculaas en chocolade sintjes meegenomen op de verschillende winkels. Vooral die marsepein vind ik zo lekker altijd haha. Iov 2 euro 0.60 cent voor zo'n groot zakje. Letters voor 0.60 cent. Lagen ook luxe letters met 70% korting. Maar ivh waren ze relatief duur met de gewone letters dus die lekker gelaten.

Verder hoop ik morgenvroeg nog brood te scoren bij de AH. Vandaag er weer een voor de volle mep moeten kopen. Toch wat zonde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 16:06 



 
Profiel   

Hier ook aan de Hema feestdagen boxen. Ik ben vooral van de witte chocolade (vier), huisgenoot van de melk hazelnoot (vijf). Denk dat we de komende tijd gaan genieten!
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 17:48 



 
Profiel   

Lekker

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 17:49 



 
Profiel   

Oeh en ik zou dus echt heel blij worden van die marsepein <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 17:50 



 
Profiel   

Ja, de marsepein komt ook wel op. Enige waar ik aan twijfel is chocolade karamel zeezout (?) en die oranje kruidnoten. Wel het proberen waard…

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 17:56 



 
Profiel   

Die oranje kruidnoten lijken me met een shirt van chocolade. Ik heb (nog) niet gelezen waar dat van is gemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 18:07 



 
Profiel   

FrNo schreef
Die oranje kruidnoten lijken me met een shirt van chocolade. Ik heb (nog) niet gelezen waar dat van is gemaakt.

Ik ben niet van kruidnoten (en chocolade) met allerlei poespas erin of eromheen als laagje. Keep it simple.
Dit is dus met sinaasappelsmaak laagje. Da’s echt niet mijn ding. Maar mijn huisgenoot is bereid gevonden het weg te werken. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 18:13 



 
Profiel   

Oh, nou lijken ze me minder lekker. We zullen zien.
(en shirt is soort)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 18:20 



 
Profiel   

Wat een lekkere pakketten allemaal, yum!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 18:25 



 
Profiel   

[ img ]
Lekkernijen box van vandaag :9 (€4,99)
Morgen nog twee boxen bij een plaatselijke bakker ophalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 19:20 



 
Profiel   

Oh da’s ook niet mis, yummy!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 19:39 



 
Profiel   

Vandaag mij eerste to good to go pakket opgehaald bij de supermarkt.
Ik had gekozen voor een veggie pakket en verwachte groente en fruit.
Helaas zat er alleen maar zuivel in, yoghurthes en kaasjes.
Een beetje jammer maar de waarde klopte wel helemaal.

Morgen ga ik het nog eens proberen bij een luxe groente en fruitwinkel hier in de buurt. Het pakket kost 3,50 en is ter waarde van 10 euro. Wordt waarschijnlijk een pompoen en een venkel :) :) :)

En volgende week willen we een pakket van een wokrestaurant in de buurt proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 20:36 



 
Profiel   

Ik had vandaag een Overblijversbox. Wel het geld waard, maar wel saai. Kreeg 2x mini runderslavink, 2x aardappeltjes en 2x klein zakje sperziebonen. Was wel lekker overigens! Heb de rest in de vriezer gegooid
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 23:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 417 van de 467 [ 11668 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420 ... 467  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen