Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 220 van de 373 [ 9304 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223 ... 373  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Show je maaltijd deel 3

 
Profiel   

@deksel een gluten vrije kroket. Die worden niet zo goed bruin in de airfryer vandaar dat hij er een beetje gek uitziet.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-22 19:41 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-22 19:49 



 
Profiel   

Had nog bleekselderij het over van de lasagne maar vind dat eigenlijk niet zo lekker. Kwam een recept tegen van bleekselderij omwikkeld met ham in een mosterdroomsaus uit de oven. Beetje veel, maar verrassend lekker :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-22 20:10 



 
Profiel   

_kimm schreef
@deksel een gluten vrije kroket. Die worden niet zo goed bruin in de airfryer vandaar dat hij er een beetje gek uitziet.

Ah! Vandaar. En als je er olie over heen smeert?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-22 20:11 



 
Profiel   

deksel schreef
_kimm schreef
@deksel een gluten vrije kroket. Die worden niet zo goed bruin in de airfryer vandaar dat hij er een beetje gek uitziet.

Ah! Vandaar. En als je er olie over heen smeert?


Dit was de eerste keer dat ik dit merk heb uitgeprobeerd maar ik ben inderdaad van plan de kroketten de volgende keer in te smeren met olie. Moet wel zeggen dat de korst wel gewoon knapperig was dus is wel fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-22 20:26 



 
Profiel   

Ik had vandaag zo’n zin in een echte verse dikke hamburger dus wij gingen naar een burger tent en wat. een. tegenvaller.
Verdiende het niet om een foto van te maken neh.

Maar iets anders, heel random misschien.
Kunnen jullie je ook ‘voorstellen’ hoe iets proeft als je er foto’s van ziet? Ik zie op tiktok wel eens filmpjes van ‘roll for sandwich’ en dan doen ze zo random ingrediënten op een broodje die niet samen horen maar ik kan echt in mijn hoofd proeven hoe die dingen samen gaan smaken :+
Als ik jullie foto’s zie dan kan ik ook vaak de combinaties maken in mijn hoofd hahaha. Zeg niet 100% accuraat maar zo ruw geschat zeg maar _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-22 20:40 



 
Profiel   

DieL_Zor schreef
Had nog bleekselderij het over van de lasagne maar vind dat eigenlijk niet zo lekker. Kwam een recept tegen van bleekselderij omwikkeld met ham in een mosterdroomsaus uit de oven. Beetje veel, maar verrassend lekker :D
[ [url=m/X3UExP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Omg ik wil dit recept!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-22 20:47 



 
Profiel   

O ja, dat kan ik ook. Alleen weet ik soms niet hoe een product echt smaakt, dus dan is het een vrije invulling ervan. Die foto heb ik daar trouwens niet voor nodig :)

Ik had vandaag soep (en heel veel sinterklaassnoep), maar geen foto gemaakt. Morgen weer :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-22 20:52 



 
Profiel   

Jilletje schreef
DieL_Zor schreef
Had nog bleekselderij het over van de lasagne maar vind dat eigenlijk niet zo lekker. Kwam een recept tegen van bleekselderij omwikkeld met ham in een mosterdroomsaus uit de oven. Beetje veel, maar verrassend lekker :D
[ [url=m/X3UExP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Omg ik wil dit recept!!


Ik ook! :j

Hier vanmiddag sandwich spread gemaakt. Heel erg lekker!

[ img ]
Het brood was overigens ook zelf gemaakt en nog warm :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-22 21:16 



 
Profiel   

Jilletje schreef
DieL_Zor schreef
Had nog bleekselderij het over van de lasagne maar vind dat eigenlijk niet zo lekker. Kwam een recept tegen van bleekselderij omwikkeld met ham in een mosterdroomsaus uit de oven. Beetje veel, maar verrassend lekker :D
[ [url=m/X3UExP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Omg ik wil dit recept!!

Komtie! https://deliciousmagazine.nl/recepten/b ... erdsaus-2/

Wat balen van de burger Granoek -O- cravings nog niet gestild.
Smaken voorstelling heb ik ook :+ ben soms ook een beetje van slag als iemand een hele rare combi maakt :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-22 21:31 



 
Profiel   

Granoek schreef
Ik had vandaag zo’n zin in een echte verse dikke hamburger dus wij gingen naar een burger tent en wat. een. tegenvaller.
Verdiende het niet om een foto van te maken neh.

Maar iets anders, heel random misschien.
Kunnen jullie je ook ‘voorstellen’ hoe iets proeft als je er foto’s van ziet? Ik zie op tiktok wel eens filmpjes van ‘roll for sandwich’ en dan doen ze zo random ingrediënten op een broodje die niet samen horen maar ik kan echt in mijn hoofd proeven hoe die dingen samen gaan smaken :+
Als ik jullie foto’s zie dan kan ik ook vaak de combinaties maken in mijn hoofd hahaha. Zeg niet 100% accuraat maar zo ruw geschat zeg maar _O-


Je hersenen doen hetzelfde met ''bedenken'' hoe iets voelt. Als je naar iets kijkt (bijv. lantaarnpaal, potlootpunt, vacht van een hond) kan je je een voorstelling maken hoe een object voelt, ondanks dat je het misschien nog nooit echt gevoeld hebt. De verassing als iets dan heel anders blijkt te voelen, geeft dan een kleine error in je brein. Dát is dan weer grappig :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 09:15 



 
Profiel   

Denken aan de kokosvulling van een bounty terwijl je een stuk kokosnoot proeft, zorgt ook voor een error in het brein :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 10:51 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 13:43 



 
Profiel   

Erwtensoep?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 14:25 



 
Profiel   

Lay_D schreef
Denken aan de kokosvulling van een bounty terwijl je een stuk kokosnoot proeft, zorgt ook voor een error in het brein :+

Oh bah been there

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 14:50 



 
Profiel   

Froukje schreef
Erwtensoep?

Ja, met de hulp van Unox :') Makkelijke lunch tijdens thuiswerken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 15:31 



 
Profiel   

Couscous


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 19:09 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 19:57 



 
Profiel   

Vriend kwam met het toetje thuis, 500 gram aan speculaas _O-
[ img ]

Weet niet wat zijn werkgever denkt maar we zijn echt maar met zijn 2en :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 19:59 



 
Profiel   

Maar het hoeft niet allemaal in één keer op :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 20:08 



 
Profiel   

Hoef je de rest van de maand geen toetje meer te kopen :P

Laat thuis vandaag, dus het werd wat simpels: pasta met saus die ik nog in de vriezer had liggen :)
[ img ]

En nu zit ik me misselijk te eten aan pepernoten. Op het werk bleek er nog een verdwaalde doos in de vriezer te liggen die uiteraard gebakken moest worden. En die waren net klaar toen het tijd was om naar huis te gaan :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 20:45 



 
Profiel   

Exitium schreef
Froukje schreef
Erwtensoep?

Ja, met de hulp van Unox :') Makkelijke lunch tijdens thuiswerken :)

Zal mijn zwangerschapsbrein wel zijn maar ik heb ook spontaan zin in erwtensoep. Terwijl ik dat normaal niet eens echt lekker vind. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 20:56 



 
Profiel   

Broccoli ovenschotel <3 Eén aanrader en zeker iets wat we vaker gaan maken! Alleen hadden wij kipgehakt ipv. half om half gehakt en hadden wij nog extra groente als courgette, paprika en champignons toegevoegd owja en kaas :)

[ img ]

https://www.jumbo.com/recepten/broccoli ... n=deeplink

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 22:30 



 
Profiel   

Froukje schreef
Exitium schreef
Ja, met de hulp van Unox :') Makkelijke lunch tijdens thuiswerken :)

Zal mijn zwangerschapsbrein wel zijn maar ik heb ook spontaan zin in erwtensoep. Terwijl ik dat normaal niet eens echt lekker vind. :=

:')

Die ovenschotel ga ik opslaan Dandy :) bedankt!

Gisteravond bij oma’s verjaardag lekker patatjes gehaald met een smulrol. Geen foto’s van. Wel van de grostl die ik net even heb gemaakt als lunch :)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 14:03 



 
Profiel   

Lunch,
[ img ]

Avond, man en kinderen hadden er gekookte aardappels bij.
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 19:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 220 van de 373 [ 9304 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223 ... 373  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen