Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 418 van de 467 [ 11663 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421 ... 467  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Too good to go

 
Profiel   

Mand schreef
Ik had vandaag een Overblijversbox. Wel het geld waard, maar wel saai. Kreeg 2x mini runderslavink, 2x aardappeltjes en 2x klein zakje sperziebonen. Was wel lekker overigens! Heb de rest in de vriezer gegooid


Daar zou ik weer blij mee zijn
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 23:54 



 
Profiel   

Voor een gezin is dat inderdaad top! Maar ik ben alleen en dan krijg je het niet allemaal in 1 keer op :( Kunnen hun ook niet weten natuurlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 17:59 



 
Profiel   

Pakket net bij de Albert Heijn. Blij mee!
Pizza was gelijk avondeten en de noodlesoep voor morgenavond, pureersoep morgen even maken voor in de vriezer en de wokgroenten komen ook wel op. :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 19:29 



 
Profiel   

Vandaag weer brood gescoord bij de AH.
1 x les pains meerzaden brood van 0.75
5 x halfjes volkoren en waldkorn broden van 0.25 cent.

Voor 2 euro dus 3.5 brood. Dikke prima! Alles meteen ingevroren. Er lagen ook mooie luxe stevige broden maar die vind ik al snel droog een dag later. Manlief is er gek op normaal. Was echt enorm veel keuze dit keer. Ik gok wel 7 brood rekken vol. Is vaker op woensdag. Denk door de 2+1 actie van les pains brood op dinsdag dat er veel over is.

In ieder geval 2 euro betaald en nieuwprijs 7.30. Volgende week woensdag weer nieuwe poging!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 23:09 



 
Profiel   

Omdat mijn huisgenoot inmiddels ook de smaak (ha!) te pakken heeft, en ik een excuus nodig had om er even lekker op uit te trekken op de e-bike: naar Wijchen en Malden gefietst voor lekkernijen.

Kraaijennestjes twv 18 euro, en een perenvlaai + taai-taai twv 17,40 + ??? (Voor 2 x 4,99)

De vlaai zag er uiteraard anders uit, heel netjes bedekt met plakjes peer, maar die vlaaien zijn zo groot dat ze alleen scheef in mijn fietsmand passen, dus…. ;)

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 18:35 



 
Profiel   

Leuk dat hier een topic van is! Ik heb de app sinds kort maar waar ik woon is het aanbod niet zo groot. Heb laatst een pakket bij de supermarkt gehaald en die was absoluut het geld waard!
Heb er net eentje gereserveerd bij dezelfde supermarkt om morgen op te halen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 19:52 



 
Profiel   

Makro zie ik er helemaal nu niet meer staan gisteren nog wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 12:49 



 
Profiel   

Ik houd Best en Den Bosch in de gaten maar er is geen peil meer op te trekken. Heel af en toe komen ze nu oberdag erop, maar dan staat er geen tijd bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 12:53 



 
Profiel   

Van de week 3 feestdagenboxen bij de hema gehaald, zitten vaak producten in van Sinterklaas die nog lang mee gaan.

2 boxen van 1 filliaal waren leuk, een andere viel nogal tegen.

Ik weet het niet precies meer had geen fotos gemaakt, maar 2 boxen kwamen van dezelfde en die waren heel verschillend, met speculaaskoeken, speculaasstaaf, marsepein, chocolade letters, chocolade muntjes, pepernoten met sinaasappelsmaak en bijvoorbeeld speculaas fudge.

De andere was een zak met 7 chocolade letters en een zakje chocolade, vond ik jammer die afwisselende paketten zijn leuker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 12:56 



 
Profiel   

Ashleytjuhh schreef
Makro zie ik er helemaal nu niet meer staan gisteren nog wel


Nou ja zeg, heb een halfuur nog gekeken. Toen waren ze beide net uitverkocht. Nu zijn ze bij mij ook beide uit mijn favorieten lijst verdwenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 12:59 



 
Profiel   

raar nu staat hij er wel weer tussen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 18:23 



 
Profiel   

Jup! Rond 15u ofzo waren ze weer terug in mijn favorieten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 18:25 



 
Profiel   

Ik heb er net 2 opgehaald. 1 van de Coop en 1 van de jumbo.

Coop:
2 pakken coolbest mango, pak dubbelvla, skyr vanille kwark, aardappelschijfjes, snijbonen, soepgroenten, 2 pakjes palingworst en een pakje kipfilet.
[ img ]

Jumbo:
2 Bossche bollen, zak witte kool, bakje milde kwark, yoghurt/honing toetje, pakje coburger ham, mix voor kruidnoten, mix voor speculaas, zakje kruidnoten, zakje gemengde rucola, kip drumsticks, 2 tartaartjes en runderreepjes.
[ img ]

Ik was echt verrast en vind het onwijs veel voor die €4,99 *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 18:34 



 
Profiel   

Ik had zin in chocola. Hema did not dissapoint :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-22 14:09 



 
Profiel   

Hema Hendrik-Ido-Ambacht. *\o/*
[ img ]
Hema Ridderkerk. :=
[ img ]
[ img ]

Beide zou waarde 15 euro zijn al gok ik dat de Hendrik-Ido-Ambacht het zeker wel haal. Vind die van Ridderkerk een aanfluiting.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-22 15:39 



 
Profiel   

Ik heb vaak goede ervaringen , maar vandaag een groente en fruit pakket en ja deze heb ik gemeld want geloof niet dat dit de bedoeling is...

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-22 19:46 



 
Profiel   

Wat is niet de bedoeling van dit pakket? Kwam het met fruit en groente niet aan het bedrag?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-22 19:51 



 
Profiel   

friezenfan2 schreef
Wat is niet de bedoeling van dit pakket? Kwam het met fruit en groente niet aan het bedrag?


Nou , het feit is het pakket op te vullen met tijdschriften en worst. Terwijl het groente en fruit hoort te zijn vind ik dan wel erg jammer. Dan beter een pakket minder te vergeven dan opvullen met. Maar dat is mijn mening.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-22 20:07 



 
Profiel   

Eerlijk gezegd denk ik dat je pakket de waarde al haalt zonder de tijdschriften en worst.
Dus ik zou dat vooral als extraatje zien en niet als opvulling.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-22 20:17 



 
Profiel   

Ik heb ook zeker niet gezegd dat het niet aan de waarde kwam. Maar wel dat dit niet in een groente en fruit box hoort. En dan ben ik wellicht een mieperd maar roddelbladen die ook al lang 'over datum ' zijn zeg maar vind ik niet passend. Dat had al bij het oud papier moeten liggen. En ja daar kunnen de meningen over verschillen. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-22 20:29 



 
Profiel   

Klagen doe je als er te weinig in zit of dat wat er in zit niet meer eetbaar is.

Dit pakket lijkt als extra tijdschriften en worst. En is een tijdschrift een week later niet meer leesbaar? Kijk een krant snap ik maar zo iets kan je best lezen. Ik vind dat je snel klaagt voor iets wat je als extra moet zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-22 21:15 



 
Profiel   

Ik snap het wel hoor, je staat toch even raar te kijken. Ik heb het ook een keer gehad bij de Lidl.
Nu zit je denk ik inderdaad wel aan de waarde. Maar wat san jammer is is dat er vaak producten uit de aanbieding bij zitten. Met de actieprijzen haal je het dan vaak weer niet.

Ik aas nog steeds op een nieuwe Makro box. Maar nog zonder succes -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-22 22:01 



 
Profiel   

Ik zou hier ook meteen een melding van maken. Feit is dat het niet voldoet aan de eisen, extra of niet.

TGTG is voor voedsel en voor niets anders. Papier hoort bij het oud papier.
Groenten en fruit is groenten en fruit. Het was geen magic box (!). En je zal maar vegetariër zijn… ;-/

Twee gegronde redenen om hier niet happy van te worden. En daar heeft TGTG speciaal een contact knopje voor in hun app. Gebruiken dus. Want als je problemen niet meldt, weet men niet dat het verkeerd is en gaat het gewoon volgende keer weer zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-22 00:12 



 
Profiel   

dat is inderdaad een beetje een bijzondere box, ik denk ook dat je wel aan de waarde komt, maar voor mij is bijv een reden om een groente en fruit box te nemen dat ik vegan ben. Op de tgtg app staat ook dat deze box veganistisch is, dus in dat opzicht zou ik het ook melden, hij voldoet niet aan de omschrijving.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-22 07:45 



 
Profiel   

Ik zou er juist extra blij zijn met vlees, vind het jammer dat Lidl dat niet standaard aanbiedt in hun pakketten. Of andere dingen die op datum zijn zoals gebak enzo. Zou mooi zijn als dat ook in de pakketten kwam. En ‘je zou maar vegetarisch zijn?’. Alsof er een doodzonde wordt gepleegd. Geef die worst weg aan je familie of desnoods aan een willekeurige Lidl klant zeg. :+ Ik vind dit zelf persoonlijk wel heel erg zeuren/ondankbaar, zeker omdat het om een extraatje gaat. Als het pakket nu zonder de worst niet aan z’n waarde kwam…
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-22 07:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 418 van de 467 [ 11663 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421 ... 467  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen