KitchenAid, welk opzet stuk voor hakselen van boerenkool?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nickeltje

Berichten: 28244
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

KitchenAid, welk opzet stuk voor hakselen van boerenkool?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-23 13:02

Hallo, wie heeft er ervaring met een van de vele opzetstukken voor een KitchenAid machine om boerenkool mee te hakselen?
Ik kom veel informatie tegen over een set van drie raspen om vanalles mee te doen en die set ziet er ook zeer bruikbaar uit, behalve dan dat ik nergens tegenkom hoe boerenkool daar doorheen komt.

Of welk opzet stuk zoek ik anders als ik er dus onder andere vaker boerenkool mee wil fijn maken?

Ik ben niet echt op zoek naar een nieuw los apparaat, het liefst dus echt een opzet stuk voor de machine die ik al heb.

Roulette_
Berichten: 1062
Geregistreerd: 15-10-12

Re: KitchenAid, welk opzet stuk voor hakselen van boerenkool?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 13:26

Hoe fijn wil je de boerenkool etc graag hebben? Het is me uit jouw vraag namelijk nog niet helemaal duidelijk waar je naar op zoek bent.

Overigens, ik heb een kitchenaid, de rasp set en zelfs nog de uitbreiding met 3 extra raspen. Gebruik met name de grove rasp om bijvoorbeeld coleslaw te maken, je moet er bovenaf wel wat druk op zetten om een harde kool er vlot doorheen te krijgen, maar overall ben ik tevreden met hoe het eruit komt en vind ik de set makkelijk in gebruik.

Nickeltje

Berichten: 28244
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Re: KitchenAid, welk opzet stuk voor hakselen van boerenkool?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-23 13:47

Hoe fijn... Hij hoeft niet zo fijn te zijn als de zakken uit de supermarkt.
Maar ergens tussen verse stengels met blad en in de pan moet wel iets ben een haksel stap...