Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 439 van de 467 [ 11668 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442 ... 467  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Too good to go

 
Profiel   

Bekkers, toch? Dit zijn de winkels (weet niet of ze allemaal meedoen). Heb die in Uden maar gefavoriet, je weet maar nooit…. :o [ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 11:57 



 
Profiel   

Ja, ik zag inderdaad dat ze Brabant georiënteerd zijn.
Ben regelmatig in Vught, dus dan kan ik die in Gestel en Schijndel in de gaten houden (heb ze tussen de favorieten opgeslagen).

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 11:59 



 
Profiel   

Bekkers inderdaad, Uden was dit.
(Ik heb geen ervaring met andere filialen.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 14:49 



 
Profiel   

FrNo schreef
Weer een super pakket van de bakker :9 *\o/*



[ [url=m/zBiwtu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gsF1AX.jpg]Afbeelding[/url] ]


woow dit pakket _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 16:14 



 
Profiel   

Had van de week ook een mooie box van de slager.
1 bloemkool/broccoli ovenschotel
1 gourmetpakket
2 gegrilde kippenbouten

Iemand een idee of en hoelang een gegrilde kippenbout in de Airfryer kan?
En hoeveel graden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 20:59 



 
Profiel   

De gegrilde kippenbouten zijn dus al helemaal doorbakken/gaar?

Dan zou ik zeggen; 160/170 graden 6 a 8 minuten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 21:08 



 
Profiel   

Foto van wat spul uit een magic box en een lekkernijenbox, zag ze toevallig bij hetzelfde filiaal, en we hadden broden nodig.
Dit zijn weer andere dingen die we niet eerder gehad hebben, volgens mij: een mokka slof, een kwarkbol (grote variant van kwark ding die we eerder hadden, huisgenoot sprong zowat gat in de lucht, lol), en een voorgebakken “borrelbrood” met tomaat, kerrie en kruiden. Klinkt goed, komt vast wel op. Nu de broden weer in zakjes in de vriezer doen!

[ img ]

Zag trouwens dat die boxen van Bekkers niet zo moeilijk te krijgen zijn, in elk geval niet op maandag; toch iets om in het achterhoofd te houden. ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 17:55 



 
Profiel   

Bekkers in Uden is wel echt goed. Schijndel is mwah, ik kies liever een andere bakker in Schijndel

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 18:20 



 
Profiel   

Super mooi lidl pakket. Gok stiekem rond de 20 euro met de huidige dure prijzen. Ik ben echt een sla lief hebber. Alleen dit is wel echt heel veel sla... :') .
Hebben de bak melange vandaag gemaakt en eten we morgen verder op. De 2 ijsbergsla bewaard en de andere 3 pakketjes aan de buren gegeven. Ga dat nooit op krijgen.
Er stonden 2 dozen klaar. Kon vluchtig kiezen want mocht er zelf 1 pakken. Andere pakket was ook heel mooi met appels en sinaasappelen. Alleen had al zoveel fruit in huis dus nu lekker veel tomaat, dat gaat altijd wel op en druiven is m'n zoontje gek op.
Het was allemaal echt nog prima dit keer. Na meerdere tegenvallers nu 2e goede pakket. Zondag maar weer een nieuwe poging :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 19:50 



 
Profiel   

Tip: sinds die variabele prijs kaartjes bij de AH voor de 1e keer toevallig in de avond gewinkeld en kwam echt van alles tegen met 70% korting. Van een verse champignons pizza tot maaltijd salades.
Zelf had ik daar niks aan. Maar had wel 4 tartaartjes (1.50), 2 zigeuner schnitzels (1.20) en 2 kipburgers (0.90) cent meegenomen voor de vriezer. Omgerekend voordeliger dan de tgtg en je kunt zelf kiezen natuurlijk!

Jammer dat ik niet vaker weg kan met klein kind. Maar misschien goed idee om de boodschappen soms savonds te doen als man thuis is en de kleine slaapt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 22:04 



 
Profiel   

Ik bestel tegenwoordig geen tgtg meer.. Bij de jumbo hebben ze de afprijsbak, bij AH brood van gisteren en inderdaad de kortingsstickers. Meestal 35% maar had gisteren ook prijs :D Runder hamburgers met 70% korting. 0,90 cent per pak en vandaag een zak bolletjes van gisteren voor 0,50 cent.
Het hoeft allemaal niet zo duur te zijn :) Voor mij als 1 persoons huishouden kan ik heel flexibel zijn in wat ik die dag eet. Ga 1x per week in de ochtend bij de Jumbo langs en haal daar meestal een zak groente en gehakt vandaan uit de afprijs, om er vervolgens 3 dagen macaroni van te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 12:55 



 
Profiel   

Bij Jumbo moet je bij de afprijsbak wel opletten. Althans, in het filiaal vlakbij mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 13:04 



 
Profiel   

Ik ga zo 10 kilo appels ophalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 17:14 



 
Profiel   

Hoe werkt dat met die stickers bij de Appie?
Ik ken alleen de 35%

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 19:02 



 
Profiel   

tones schreef
Hoe werkt dat met die stickers bij de Appie?
Ik ken alleen de 35%


ze hebben tegenwoordig ook stickers die variabel zijn. Op het digitale prijskaartje van het artikel zie je dan hoeveel korting je krijgt. Bij kipfilet is het vaak maar 25% en bij producten die minder snel verkopen kan het hoger zijn. Vis is bij onze appie vaak 40% enzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 19:05 



 
Profiel   

Dankjewel. Volgens mij hebben ze hier geen digitale prijskaartjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 19:09 



 
Profiel   

Hier ook alleen 35% stickers bij ah.
En de afprijsbak bij jumbo wisselt nogal

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 19:38 



 
Profiel   

Aight schreef
tones schreef
Hoe werkt dat met die stickers bij de Appie?
Ik ken alleen de 35%


ze hebben tegenwoordig ook stickers die variabel zijn. Op het digitale prijskaartje van het artikel zie je dan hoeveel korting je krijgt. Bij kipfilet is het vaak maar 25% en bij producten die minder snel verkopen kan het hoger zijn. Vis is bij onze appie vaak 40% enzo.


Studiegenootje die bij de AH werkt vertelde me dat de digitale prijskaartjes werken op ''tijd'' hoe later op de dag, hoe meer korting. Dus sochtends 35% en savonds kan het zomaar 70% zijn. Omdat je dan dichterbij sluitings tijd komt en het dan echt op moet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 21:14 



 
Profiel   

veerxsjimm schreef
Aight schreef

ze hebben tegenwoordig ook stickers die variabel zijn. Op het digitale prijskaartje van het artikel zie je dan hoeveel korting je krijgt. Bij kipfilet is het vaak maar 25% en bij producten die minder snel verkopen kan het hoger zijn. Vis is bij onze appie vaak 40% enzo.


Studiegenootje die bij de AH werkt vertelde me dat de digitale prijskaartjes werken op ''tijd'' hoe later op de dag, hoe meer korting. Dus sochtends 35% en savonds kan het zomaar 70% zijn. Omdat je dan dichterbij sluitings tijd komt en het dan echt op moet.
nog een appie medewerker hier, en voor alsnog heeft alleen vlees, agf uit de koeling, kant en klaar maaltijden en salades zo’n dynamische sticker, de rest heeft nog de standaard 35%

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 21:32 



 
Profiel   

Goed om te weten. En qua logica enzo? Vanaf hoelaat is wenselijk om te gaan? Voor vlees en verse groente vind ik het wel interessant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 21:35 



 
Profiel   

Hoe werkt zo'n sticker? Heb je daar een app voor nodig, of kan iedere klant het zien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 21:36 



 
Profiel   

Ik gok dat je de AH klantenkaart nodig hebt bij betalen. Net als de bonus artikelen en 35% korting stickers was. Maar je kunt het gewoon zien op de kaartjes in de winkel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 21:38 



 
Profiel   

Steenbok12 schreef
Goed om te weten. En qua logica enzo? Vanaf hoelaat is wenselijk om te gaan? Voor vlees en verse groente vind ik het wel interessant.

Ik scan eigenlijk altijd mijn bonuskaart, ivm personeelsvoordeel, dus durf niet te zeggen of het zonder bonuskaart ook zou werken.
Qua tijd, ik heb eigenlijk alleen nog maar de percentages 25 en 75 gezien in mijn winkel, 25 is dan 's ochtends als het net afgeprijsd is, 75 2 a 3 uur voor sluitingstijd bij artikelen die je gemiddeld niet meer zal verkopen. Het zal heel erg per winkel verschillen wat er ligt en hoelaat een artikel verandert, maar ik denk zelf dat 2-3 uur voor sluitingstijd de grootste kans is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 08:13 



 
Profiel   

Verjaardagen te vieren, en waarom dan niet zelf wat lekkers meenemen naar het feestje? ;-) Magic box groot en een taartbox (de grote vlaai is de taartbox, de rest inc de red velvet cake de magic box)
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 18:30 



 
Profiel   

Hoe krijg je het toch elke keer voor elkaar. :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 18:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 439 van de 467 [ 11668 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442 ... 467  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen