Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 449 van de 467 [ 11668 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452 ... 467  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Too good to go

 
Profiel   

Zo goeie vangst. Hoeveel pakketten zijn die van de bakker. Kun je lekker mee vooruit!

Vanochtend 4 halfjes overblijvers bij AH gescoord en 2 netjes met o.a. 2 mango's en 20 mini komkommertjes en 4 appels. Mango's zijn lekker eetrijp.

Morgen hier op de camping er tussen gekomen bij lidl. Moet m'n week boodschappen nog doen dus ideaal. Dus morgen eens testen. Daar nog niet eerder geweest dus ben benieuwd!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 20:19 



 
Profiel   

Wat een fijne pakketten komen er weer voorbij!
Hier had ik ook echt een fantastisch pakket <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 20:25 



 
Profiel   

muppetmayo schreef
Wat een fijne pakketten komen er weer voorbij!
Hier had ik ook echt een fantastisch pakket <3
[ [url=m/CPqjOT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wow serieus. Wel supermarkt? Is dit altijd zo groot? Ik had zalm op m'n lijstje voor morgen en was al bang voor de huidige prijzen. Wat een lekker cadeautje zou dit zijn haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 20:37 



 
Profiel   

Steenbok12 schreef
Zo goeie vangst. Hoeveel pakketten zijn die van de bakker. Kun je lekker mee vooruit!

Dit zijn er drie. Als er een taart of hele vlaai bijzit is dat meestal de hele box, of, afhankelijk van de prijs en de bakkerij, soms zit er dan nog wat kleins bij (zoals bij de luxe appeltaart een kleine quiche, maar dat was dan ook wel een box van 7 euro en de taart zelf was geen 21, dus… Daar letten ze wel op.)

@muppetmayo Wow. Dat is het betere werk, hoor!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 20:42 



 
Profiel   

Steenbok12 schreef
muppetmayo schreef
Wat een fijne pakketten komen er weer voorbij!
Hier had ik ook echt een fantastisch pakket <3
[ [url=m/CPqjOT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wow serieus. Wel supermarkt? Is dit altijd zo groot? Ik had zalm op m'n lijstje voor morgen en was al bang voor de huidige prijzen. Wat een lekker cadeautje zou dit zijn haha


Dit is van de picnic vlakbij mijn werk. De pakketten zijn altijd met enkele seconden weg en zijn altijd heel fijn en groot <3 maar deze is wel echt exceptioneel hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 20:54 



 
Profiel   

Heeft iemand hier ervaring met de pakketten van het stoepje? Is dat voornamelijk brood? Omdat er ook koekpakketten zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 21:01 



 
Profiel   

Vandaag was het weer gelukt om een pakket bij de bakker te scoren.


1 donkerbruin stokbrood
2 scones
2 kaas croissants
1 ham kaas croissant
1 ragoutbroodje
Halfje krentenbrood
2 bolussen

Nog steeds best een mooi pakket

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 16:46 



 
Profiel   

secricible schreef
Heeft iemand hier ervaring met de pakketten van het stoepje? Is dat voornamelijk brood? Omdat er ook koekpakketten zijn?


Stoepje ooit lang geleden. Vond het niet perse bijzonder toen. Vooral wat lekkere dingen toen en geen brood maar erna niet meer terug geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 20:38 



 
Profiel   

Hier nog gekeken voor picnic. Maar niks in de omgeving haha.

Wel lekker lidl pakket, 14 a 15 euro denk ik de waarde. Ben er blij mee. Alleen 1 bloemkool was wat slap maar die is nu al op. Allemaal bruikbare dingen.
Deze was goed te scoren ook! Volgend weekend zijn we wer 4 dagen hier dus ik gok zomaar dat ik nog een poging ga doen dab.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 20:41 



 
Profiel   

Mooi pakket.

Ik hem ook in de planning om een Lidl pakket voor maandag te scoren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 21:05 



 
Profiel   

FrNo schreef
Mooi pakket.

Ik hem ook in de planning om een Lidl pakket voor maandag te scoren.



Lidl is nog niet gelukt.
Wel een tgtg pakket van Meesters vd Halm, een bedrijf dat muesli, havervlokken etc maakt. Een doos met daarin 6x350 gr Granola vezelrijk.
Online zie ik deze verpakkingen voor ca €5,- per pak. (Nu maar hopen dat het smaakt, anders meng ik het met Qruesli)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 15:20 



 
Profiel   

FrNo schreef
FrNo schreef
Mooi pakket.

Ik hem ook in de planning om een Lidl pakket voor maandag te scoren.



Lidl is nog niet gelukt.
Wel een tgtg pakket van Meesters vd Halm, een bedrijf dat muesli, havervlokken etc maakt. Een doos met daarin 6x350 gr Granola vezelrijk.
Online zie ik deze verpakkingen voor ca €5,- per pak. (Nu maar hopen dat het smaakt, anders meng ik het met Qruesli)


Hey, dan kom jij bij mij uit de buurt? De Halm zit om de hoek hier.

Welke Lidl probeer je te scoren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 17:03 



 
Profiel   

Klinkt goed die muesli!
Mijn pakket is geannuleerd van de lidl vanochtend om 07.00 Dit is al de 2e keer. Wel een gekke tijd want vraag me af of er dan al iemand aanwezig is of er wellicht wat fout is gegaan met aantal transacties.

Heb nu 2 boxen gescoord. Eens kijken of er morgen weer 1 geannuleerd gaat worden om 7.00. Hoef er maar 1 maar wilde niet mis grijpen. Wilde morgen avond boodschappen doen en had sowieso nog wat groente en fruit nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 18:57 



 
Profiel   

Oke pakket van de City Plus.
Het haalt de waarde en is gevarieerd. Nu heeft het daar een poos op een tafel buiten de koeling gestaan, dus de kip moest wel echt meteen in de pan of vriezer. Zat al op het randje: 'zal ik dit weggooien?'. Maar goed heet gebakken. Beetje jammer wel!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 20:06 



 
Profiel   

Oei kip is dan wel een risico.. hopelijk krijg je er geen last van.

Hier ging ik voor wat rauwkost en fruit.. :') 3 x raden wat erin zat.

Wel echt een mooi gevarieerd pakket. Bloemkool boontjes en brocolli moesten wel echt geblanceerd de vriezer in. Asperges staan op de planning voor zaterdag en misschien wat soep nog van de tipjes. Witlof wellicht nog blanceren of als rauwkost salade eten.

Ik had alles in de app van AH gegooid om te checken van de waarde want daar ging ik als eerste heen: waarde 32 euro. Zag erna dat lidl echt veel goedkoper is met veel dingen. Witlof was 1.25 geloof ik per setje! Bij de AH 2.40.
Asperge tips bij de AH voor 100 gr al 3.50 kostte. Dit was 300 gr voor ik geloof 3.99. Echt bizar dat verschil. Maar zelfs voor de lagere prijzen bij lidl top pakket maar geen idee van de waarden . Daarna bij de grote boodschappen los fruit enzo mee genomen :') . Alleen de pastinaak en aubergine krijgt een andere bestemming denk ik.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 20:28 



 
Profiel   

Daarom inderdaad. Als ik maar iets twijfel, dan gaat het gewoon de prullenbak in...

Haha! Jij hebt voorlopig genoeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 20:31 



 
Profiel   

:') haha ja. Nou eten we wel echt veel groente dus gaat wel veel op hier maar op korte termijn stond er vooral diepvries en friet op de planning.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 20:46 



 
Profiel   

Oh wauw mooi groente en fruit pakket zeg!

Bij "mijn" Dekamarkt hebben ze tegenwoordig ook een vegetarisch pakket, even duur als een gewoon pakket. Opzich top dat de optie er is.
Allen in de praktijk gooien ze alles bij elkaar in 1 kar en heb ik dus een vega pakket meegekregen terwijl ik die niet had besteld. Baal daar wel van

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 21:03 



 
Profiel   

Oeps. Melding van maken of was het een verassingspakket? Wat zat erin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 21:12 



 
Profiel   

Ik ga het de volgende keer aangeven maar het is voor mij geen ramp, denk dat het vervelender is voor de vegetariër die thuis de tas open doet en allemaal vlees ziet.

Er zaten 5 zakken aardappels in en 6 zakken groentes.
Nadeel is dat ik allergisch ben en dus 6 van de totaal 11 dingen niet kan eten omdat er paprika in zit. Dan is het wel echt zonde om een vega pakket te kopen

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 08:44 



 
Profiel   

Maar wat koop jij dan? Een vlees pakket of gewoon een magic box? Want bij een magic kan je ook prima een vega pakket krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 11:49 



 
Profiel   

Ik kocht een verrassingspakket maar heb daar altijd wel iets van vlees bij in gehad. Toevallig een bekende die bij een andere deka ook een alleen groente mee kreeg in plaats van een gewoon verrassingspakket.

Tuurlijk kan er alleen groente in zitten maar ik heb daar al ruim 20 pakketten gehaald en nu ze sinds 2 dagen een vega pakket aanbieden had ik opeens alleen maar groentes.
Dus ik denk dat ze de pakketten door elkaar halen en als mensen dan zelf mogen kiezen dan kunnen ze een vega reserveren maar een gewone meenemen.

Maar zoals ik zei, is zeker het einde van de wereld niet. Nog steeds tevreden met mijn pakket, was dan wel geen 15 euro waard en kon niet alles eten maar voor 4,99 heb ik wel gewoon twee dagen avondeten. Normaal red ik dat niet haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 11:59 



 
Profiel   

En het pakket moest wel de waarde hebben van 15 euro? Want dan had je dat tenminste kunnen melden. En het kan dat er alleen maar vega dingen over waren hé.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 13:43 



 
Profiel   

Ik snap wat je probeert te zeggen Friezenfan maar zoals ik zei, er lagen meerdere pakketen met meerdere soorten vlees en deze had duidelijk bewust geen vlees want had veel meer groentes dan de rest. Maar bij het meenemen dacht ik dus onderin zit vast het vlees want de vega pakketten moeten voor 19 uur zijn opgehaald en ik was pas na 19 uur

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 15:56 



 
Profiel   

Over de waarde nog een vraag voor de rest, ik kijk thuis altijd pas wat erin zit. Gaan jullie dan gelijk terug als je denkt dit is te weinig of doen jullie dat via de app? Ben gewoon nieuwsgierig.

Ik heb al zo vaak te veel aan waarde gehad dat ik het die twee keer gewoon maar liet gaan
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 16:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 449 van de 467 [ 11668 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452 ... 467  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen