Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 17 [ 413 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ninja Creami

 
Profiel   

Dat vind ik ook een voordeel idd.
Die ijsmachines met een voorgevroren bak dat vind ik echt een ramp. Je moet het beslag kort vtv maken. Je moet het dan eerst voorvriezen maar niet te lang. Dan nog 45min in die machine en dan vind ik het vaak nog meh...
En die zelfvriesmachines zijn vaak zwaar en log, dus dat vind ik ook niet fijn.

Ik hoop met deze het beste van beide te hebben. Juist doordat er 3 bakken zijn kun je gewoon wat smaken in voorraad hebben zoals bij gekocht ijs en dan is het ook met een paar minuten gepiept.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 09:27 



 
Profiel   

Dat ja! Ik heb ook wat reviews gelezen over die Domo. Zijn ook niet allemaal even positief. Dat de mengspatel niet fijn is en er veel aan blijft plakken. Dat de knoppen snel lam worden en dat het niet goed koud wordt. Plus je moet daar echt recepten voor gebruiken. Im smijt nu nu gewoon in de vriezer wat ik wil, lekker simpel. En dan heb ik ijs :))

En die containers kan je gewoon nabestellen. Dus als je wilt kan je gewoon meer smaken maken en invriezen pp voorraad. Wanneer je dan een x zin hebt in ijs. Kan je binnen een aantal minuten eten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 09:50 



 
Profiel   

Een groot voordeel lijkt mij ook wel dat je de overschot opnieuw kan mengen. Na het invriezen wordt zelfgemaakt ijs mss wel sneller te hard.

Is er een minimum volume? En is het toestel makkelijk schoon te maken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 10:21 



 
Profiel   

Ja klopt je kan het opnieuw door de machine halen dan!

Euh een minimum geen idee. Hier gaat een bakje met zijn 2en helemaal op. Mijn vriend kan dit in zijn eentje wel wegkrijgen :)) dus ik vul hem gewoon tot de max steeds :+

Ik denk dat je hem ook wel voor de helft kan doen. Het mengmes draait gewoon rustig naar beneden tot hij op de bodem is. Je moet alleen wel je bakje rechtop invriezen. Als de inhoud heel scheef is maak je de machine kapot. Maarja gewoon rechtop in de vriezer zetten en niks aan de hand :)

Hij is heel makkelijk schoon te maken. Het mengmesje klik je zo los. Sopje en voila!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 10:34 



 
Profiel   

Vandaag heb ik aardbei, bosvruchten yoghurtijs gemaakt.

Zo zag het eruit na het spinnen:
[ img ]

Je kon er gewoon bolletjes van maken :D ook deze was erg geslaagd.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 22:41 



 
Profiel   

Dit klinkt echt te mooi om waar te zijn zeg! Enige is dat ik het best een duur apparaat vind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 05:53 



 
Profiel   

Ja hij is niet goedkoop. Maar ik heb hem mijzelf gegund. Heb zelf een niet zo'n fijne periode dat ik even iets leuks nodig had. En aangezien ik toch niet op vakantie kan, dan maar ijsjes maken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 07:02 



 
Profiel   

Ik heb hem besteld! Bij FNAC, levering vanaf 10 juni...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 08:12 



 
Profiel   

Binoche schreef
Ik heb hem besteld! Bij FNAC, levering vanaf 10 juni...


Wat leuk! :):) ben benieuwd naar je creaties!

Ik denk dat ik vanavond een poging doe tot perzik slagroomijs. Ik heb een blik perziken op sap en een pakje slagroom :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 08:17 



 
Profiel   

Mijn vader maakte vroeger altijd witte yoghurt voor ons, gemixt met verse perziken en suiker. Dat ga ik sowieso proberen! En verder yoghurt met blauwe bessen of aardbeien en eiwitpoeder met bananensmaak.

Jouw yoghurtijs ziet er super lekker uit alleszins

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 08:25 



 
Profiel   

Klinkt goed!

Jaa die van gisteren was echt heerlijk fris en fruitig. En super mooi van structuur :D en dat mer alleen yoghurt en fruit := ik was verbaasd

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 09:08 



 
Profiel   

Nu lekker een chocolade Kahlua milkshake :9
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 20:58 



 
Profiel   

Ik weet niet wie er nog meeleest en wie niet maar.

Vandaag had ik, slagroomijs met perzik.
[ img ]

Een pakje slagroom (niet eerst opgeklopt) en perzik uit blik met sap.

Deze hoefde ik maar 1x te spinnen op de "light icecream" stand. Wel had ik de container vantevoren al even buiten de vriezer gezet.

Ik heb nu 3 nieuwe containers in de vriezer:
1x slagroom met perzik (blik moest wel op)
1x kokosyoghurt met ananas en ananassap.
1x met de resten ananas en perzik samen met hun sap.

Ik ben benieuwd, ben van plan om van de kokos ananas een piƱa colada te maken door er wat rum doorheen te mixen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 20:07 



 
Profiel   

Haha ik blijf meelezen voor inspiratie hoor. En ik tel de dagen af :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 20:10 



 
Profiel   

Ahh gezellig, anders vereenzaam ik zo en dan verdwijn ik in een dekentje gewikkeld met mijn ijsje op de bank :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 20:15 



 
Profiel   

Heel leuk dat je je recepten deelt! Ik wil er ook eentje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 20:32 



 
Profiel   

Ik lees ook mee hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 20:37 



 
Profiel   

Wat leuk Minoes!
Ja toch wat ervaringen delen hihi

Gezellig Supervixen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 20:59 



 
Profiel   

Ziet er goed uit hoor.

Na lang overleggen besloten een zelfvriezende machine te kopen. Helaas wel groter. Maar ook goedkoper en geen ruimte in de vriezer nodig. Na het weekend gaan we op jacht, het gaan een primo worden van 1 liter ijs maximaal. Omdat ik toch regelmatig een volle vriezer heb. Zou jammer zijn als ik dan geen ijs kon maken.

Ik ga zeker jou recepten uitproberen maar wil beginnen met een simpele havermelk chocolade erin te doen en eens zien wat daarvan wordt

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 21:11 



 
Profiel   

Ik betwijfel eerlijk gezegd of je met een reguliere ijsmachine ijs kan maken obv alleen chocolademelk. Normaal heb je dan echt een ijsbeslag nodig...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 21:32 



 
Profiel   

Geen idee, ik ga het proberen, eerder lukte het ook daarmee met de vooraf ingevroren bak. Sorbetijs was fruit of fruitsap met suiker en in de voorgevoren bak dat ging ook best. Zo niet moet ik gewoon idd de officiele recepten gaan gebruiken. Al is dat eigenlijk hetzelfde maar dan met geklopt eiwit erbij als ik de recepten zo lees. :+

Daar ga ik volgende week wel achterkomen :+ deze is in ieder geval een heel stuk goedkoper. En geen vriesruimte nodig

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 21:45 



 
Profiel   

Ik lees ook mee maar ik zie de zin van het ding nog niet in. Maar ik probeer mezelf te overtuigen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 21:47 



 
Profiel   

Ik lees steeds ninja creampie. ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 21:53 



 
Profiel   

STOP. Nu ik ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 21:55 



 
Profiel   

:') _O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 21:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 17 [ 413 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen