Too good to go

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
friezenfan2

Berichten: 2593
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-23 17:27

Ik heb altijd pakketen gehad die over de waarde zaten.

Wie zegt dat er bewust geen vlees in zat dat kan jij niet weten behalve als jij alle pakketten die ze hadden die dag had gekocht en zag dat er nog vlees wat op de dag was in de winkel lag.

Het Too Good to go concept is dat je krijgt wat er weg gegooid zou worden en dat verschilt per dag. Het zou zomaar kunnen dat ze geen vlees hadden wat anders weggegooid moesten worden. Maar misschien loop ik tegen een muur te praten.

Steenbok12
Berichten: 7842
Geregistreerd: 26-10-06

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-23 17:47

Ik kijk meestal grof. Lidl zit sowieso altijd goed maar ben juist daarom nieuwschierig omdat het soms 2 of 3 x zoveel is juist haha.
Ik maak melding als het echt verrot of over de datum is. Dat gelukkig al lang niet meer hoeven doen. Maar goed foto's maken van alles is wel belangrijk. Tgtg is niet flauw in jeder geval tot nu toe geweest met compensatie

DemDeempel

Berichten: 1073
Geregistreerd: 26-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-23 18:17

friezenfan2 schreef:
Ik heb altijd pakketen gehad die over de waarde zaten.

Wie zegt dat er bewust geen vlees in zat dat kan jij niet weten behalve als jij alle pakketten die ze hadden die dag had gekocht en zag dat er nog vlees wat op de dag was in de winkel lag.

Het Too Good to go concept is dat je krijgt wat er weg gegooid zou worden en dat verschilt per dag. Het zou zomaar kunnen dat ze geen vlees hadden wat anders weggegooid moesten worden. Maar misschien loop ik tegen een muur te praten.


Uhm rustig, ik heb het gevoel dat het je veel doet.

Ik geef mijn ervaring met mijn constatering wat ik op dat moment in de winkel heb gezien.
Jammer dat je mijn ervaring niet serieus neemt omdat jij van mening bent dat het niet zou kunnen.

Maar nu dus weer ontopic stel ik voor.

@Steenbok12 Ja de Lidl is altijd super veel, heb ik nog nooit aan getwijfeld.
Ik voel me ook bezwaard om dan voor 1 keer bezwaar te maken omdat ik veel vaker veel te veel krijg haha.

Maar vroeg me dus ook af of mensen al in de winkel kijken. Ik pak mijn "cadeautje" altijd pas thuis uit.

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-23 19:11

Ik keek altijd eerst wat erin zat en of ik nog aanvullend boodschappen nodig had.

DemDeempel

Berichten: 1073
Geregistreerd: 26-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-23 19:49

Fitzroy schreef:
Ik keek altijd eerst wat erin zat en of ik nog aanvullend boodschappen nodig had.


Dat is een goed idee, dat ga ik de volgende keer doen

Steenbok12
Berichten: 7842
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-23 20:57

Fitzroy schreef:
Ik keek altijd eerst wat erin zat en of ik nog aanvullend boodschappen nodig had.

Ligt aan de dag. Lidl probeer ik op boodschappen dag. Eerst boodschappen halen en dan kijk ik meteen rustig in de auto en pas ik m'n lijstje aan of bedenk ik m'n weekmenu concreet. Ik ben ongeduldig en nieuwschierig. Ik kijk altijd meteen haha

pradadaan

Berichten: 4664
Geregistreerd: 13-05-13

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-23 22:38

Ik kijk zelf nooit gelijk. Ik koop mijn pakketten grotendeels voor de verrassing dus ik kijk altijd thuis pas. Heb het tot nu toe ook niet mee gemaakt dat een pakket niet voldeed aan mijn verwachtingen.
Had van de week wel een pakket waar ik weinig aan had maar haalde nogsteeds de waarde en er zaten dingen in waar de honden erg blij van worden dus alsnog prima.

pradadaan

Berichten: 4664
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 16:49

Hier weer 2 top pakketten vandaag!
Van de Lidl en van de jumbo :j
Afbeelding
Afbeelding

friezenfan2

Berichten: 2593
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 17:20

Wow dat zijn 2 top pakketen. Is dat nou een barbecue vlees pakket?

muppetmayo

Berichten: 3396
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: moordrecht

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 17:50

Zo, hele mooie pakketten!

Fem

Berichten: 12512
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 17:56

Wauw, dat zijn echt geweldige pakketten! :wow:

Kookaburra

Berichten: 5388
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 22:42

Netjes! Ik had tgtg een berichtje gestuurd over de kip die echt op het randje zat. Met de vraag 'geven jullie zulke feedback door aan de ondernemer? (Dus: het niet voor lange tijd buiten de koeling bewaren). Daarbij ook aangegeven dat ik niets terug hoef o.i.d., omdat het nu net goed ging.
Krijg ik toch een waardebon van tgtg! Heel netjes!

pradadaan

Berichten: 4664
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-23 08:37

friezenfan2 schreef:
Wow dat zijn 2 top pakketen. Is dat nou een barbecue vlees pakket?


Ja! Echt geweldig. De Bbq ging sowieso al aan vandaag en nu hoef ik gewoon geen boodschappen meer te doe :=
In dat pakket zitten 2 hamburgers, 2 worstjes, 2 speklapjes en 2 varkens saté spiesjes. En dan had ik ook nog los 2 garnalen spiesjes.
Maar dit pakket gaat denk ik weer ruim over de €30 qua waarde :j

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-23 08:54

Afbeelding
SushiTime 5 x 7 euro. Goede hoeveelheid voor vijf hongerige volwassen sushi verslaafden. ;-)

Kookaburra

Berichten: 5388
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-23 08:57

Dallista schreef:
[ [url=m/AbUPwF.jpg]Afbeelding[/url] ]
SushiTime 5 x 7 euro. Goede hoeveelheid voor vijf hongerige volwassen sushi verslaafden. ;-)

Ziet er goed uit!

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-23 09:12

En als je veel bezoek met een sweet tooth moet entertainen, zijn die lekkernijenboxen echt een uitkomst. Vooral als je dan bij één winkel meteen drie kan ophalen. Alledrie zelfde stijl, twee frambozen bavaroise en een mokkastammetje, plus steeds vier kraayennestjes. Vooral de bavaroise vond gretig aftrek. Past ook wel bij het weer, vind ik.
Afbeelding

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-23 09:18

Kookaburra schreef:
Dallista schreef:
[ [url=m/AbUPwF.jpg]Afbeelding[/url] ]
SushiTime 5 x 7 euro. Goede hoeveelheid voor vijf hongerige volwassen sushi verslaafden. ;-)

Ziet er goed uit!

Ja, echt gevarieerd is het natuurlijk niet, behalve dat de inhoud van de stukjes steeds anders is, dus iedereen kan kiezen wat ie wel en niet lekker vindt aan vulling. Ik zou persoonlijk wat meer verschillende soorten sushi zien, maar voor zeven euro per persoon… ach, prima hoor!

Het beviel, want er gingen al plannen op om ze vandaag weer te nemen (stonden alweer in de app). Daar heb ik een stokje voor gestoken. Vandaag graag een warme hap hahaha.

Symke
Berichten: 799
Geregistreerd: 31-12-15
Woonplaats: Friesland

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-23 14:58

Iemand een idee met 6 pakken vla?
Kan dat in de vriezer?

AnnoNiemand

Berichten: 882
Geregistreerd: 16-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-23 15:43

Symke schreef:
Iemand een idee met 6 pakken vla?
Kan dat in de vriezer?

Sommige sauzen kan je invriezen, maar alles op basis van eieren giet je beter na een paar dagen weg. Mayonnaise, hollandaise, vla, meringue... Stuk voor stuk overleven ze de vrieskou niet. Ze schiften en krijgen een textuur die je spontaan doet walgen.

Zegt google. Dus... Take your loss. :')

Tallie1979
Berichten: 22747
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-23 15:55

Symke schreef:
Iemand een idee met 6 pakken vla?
Kan dat in de vriezer?


Vla dieet? :')

Symke
Berichten: 799
Geregistreerd: 31-12-15
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-23 15:59

Symke schreef:
Iemand een idee met 6 pakken vla?
Kan dat in de vriezer?

Tallie1979 schreef:
Symke schreef:
Iemand een idee met 6 pakken vla?
Kan dat in de vriezer?


Vla dieet? :')


Probeer juist te minderen met suiker
Maar vandaag nog niet
Ach blijft vast wel paar dagen nog goed

AnnoNiemand schreef:
Symke schreef:
Iemand een idee met 6 pakken vla?
Kan dat in de vriezer?

Sommige sauzen kan je invriezen, maar alles op basis van eieren giet je beter na een paar dagen weg. Mayonnaise, hollandaise, vla, meringue... Stuk voor stuk overleven ze de vrieskou niet. Ze schiften en krijgen een textuur die je spontaan doet walgen.

Zegt google. Dus... Take your loss. :')


Oei dat klinkt niet echt lekker idd!

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-23 16:11

Symke schreef:
Iemand een idee met 6 pakken vla?
Kan dat in de vriezer?

Nope was bij mij daarna niet eetbaar.

Maar als je het gewoon goed gekoeld in de koelkast bewaar blijft het heel lang goed. De vanille vla die ik nu heb staan is al een maand over datum en smaakt nog steeds goed.

Steenbok12
Berichten: 7842
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-23 19:06

Vla zit vaak zoveel suiker in. Die durf ik wel week over datum te eten. Overigens zou ik wel een melding maken als dat het enige is.... meer omdat 6 pakken vla niet op of rond de tht te eten is. Ergens een beetje en flauw pakket vind ik wel

Symke
Berichten: 799
Geregistreerd: 31-12-15
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-23 20:15

Steenbok12 schreef:
Vla zit vaak zoveel suiker in. Die durf ik wel week over datum te eten. Overigens zou ik wel een melding maken als dat het enige is.... meer omdat 6 pakken vla niet op of rond de tht te eten is. Ergens een beetje en flauw pakket vind ik wel


Waren drie pakketten dus ik klaag niet. Was verder super leuk pakket en ook echt go ede waarde
Ook niet eerder gehad dat het lastig was met drie pakketten
Haal ze in weekend en kook vast voor paar dagen
Grote vriezer en drie pubers en man die wel wat op kunnen!
Bij deze winkel in klein dorp blijven de pakketten er vaak maar op staan, dua ja dan adopteer ik ze wel

Steenbok12
Berichten: 7842
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-23 15:34

Symke schreef:
Steenbok12 schreef:
Vla zit vaak zoveel suiker in. Die durf ik wel week over datum te eten. Overigens zou ik wel een melding maken als dat het enige is.... meer omdat 6 pakken vla niet op of rond de tht te eten is. Ergens een beetje en flauw pakket vind ik wel


Waren drie pakketten dus ik klaag niet. Was verder super leuk pakket en ook echt go ede waarde
Ook niet eerder gehad dat het lastig was met drie pakketten
Haal ze in weekend en kook vast voor paar dagen
Grote vriezer en drie pubers en man die wel wat op kunnen!
Bij deze winkel in klein dorp blijven de pakketten er vaak maar op staan, dua ja dan adopteer ik ze wel

Oh dat scheelt. Over 3 pakketten valt het zeker mee en zeker met 3 pubers dan is 1 pak per dag zo op. Ik dacht 1 pakket met 6 stuks.. haha.