Al asperges gegeten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 01:44

Lekkerder uit blik of glas ???? Dan doe je toch echt iets fout blijkbaar. Misschien eerst schillen ? Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 08:53

Picasso"]
[quote="imker"][quote="Lielle schreef:
Asperges uit blik zijn Misselijk maar ik heb net alle restjes opgemaakt:
pasta met asperges, gerookte zalm, gekookt eitje, roomboter, hollandaise saus en witte wijn. Yum!


Mag ik bij jou komen eten, Lielle? Vork
[/quote]

Nou Imker, het water liep me bij jouw recept anders ook in de mond hoor Hé misschien een goed idee voor als wij langskomen in Brabant???? Hint, hint *LOL* *LOL*
[/quote]

Je bent van harte uitgenodigd Picasso, maar dan moet je wel vlug zijn, het aspergeseizoen is nl. niet zo heel lang! (weer een excuus om sneller deze kant in te komen, hoera!!! )

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 09:03

lageveld schreef:
Lekkerder uit blik of glas ???? Dan doe je toch echt iets fout blijkbaar. Misschien eerst schillen ? Haha!


Nee ik hou gewoon niet van warme asperges, geef mij maar lekker uit zo'n glas op water Lachen En dan in een rolletje met ham ofzo? Haha!

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 11:10

Hmm, die koude dingen vind ik altijd zo'n slappe hap... Geef mij de gekookte maar. Met een geprakt eitje, ham, botersausje, aardappeltje ernaast en smullen maar. Eigelijk een van de weinige momenten dat ik aardappelen lekker vind Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 11:30

imker"]
[quote="Picasso"][quote="imker"]
[quote="Lielle schreef:
Asperges uit blik zijn Misselijk maar ik heb net alle restjes opgemaakt:
pasta met asperges, gerookte zalm, gekookt eitje, roomboter, hollandaise saus en witte wijn. Yum!


Mag ik bij jou komen eten, Lielle? Vork
[/quote]

Nou Imker, het water liep me bij jouw recept anders ook in de mond hoor Hé misschien een goed idee voor als wij langskomen in Brabant???? Hint, hint *LOL* *LOL*
[/quote]

Je bent van harte uitgenodigd Picasso, maar dan moet je wel vlug zijn, het aspergeseizoen is nl. niet zo heel lang! (weer een excuus om sneller deze kant in te komen, hoera!!! )
[/quote]

Hihi....ik wacht nog steeds op mijn lieve vriendje, 't ligt niet aan mij
Maar lief dat je zo enthousiast bent Haha!

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 13:08

Wat ook zo raar is, ik lust wel asperge soep Vingers aflikken Maar asperges zo.. Misselijk
Precies hetzelfde met champignon. *LOL*

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 19:33

oh gadver nee dank je ik sla over. gister ook we waren in apeldoorn, en mijn pa die houd nogal van luxe restaurantjes, dus wij in de lekker kijken (zo'n tijdschrift met de beste restaurants van nederland) en ja hoor eentje gevonden, zit ik daar krijg ik asperges, om te kotsen gewoon, dus heb ze gelijk doorgeschoven naar mijn mama (ik weet het tis net een vuilnisbak, gek mens dat ze er is haha)

moniquelucky

Berichten: 2748
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 19:57

Ja, heerlijk!!! Wij krijgen ze gratis van de buren, die hebben asperges, dus dat is lekker elke week!!!