Het meest foute ontbijt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 22:28

Jennygirl, ken jij ook die broodjes kaas die ze op Aruba zo in de frituur kiepen? Gewoon een wit bolletje met een plak kaas, als ik het me goed herinner, maar dan druipend van het vet. Heb er twee keer eentje gehad, beide keren lag-ie als een steen op m'n maag. Geen idee hoe die dingen heten, ik moet ze iig niet als ontbijt hebben. Haha!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 22:58

Misschien is dat nieuw, want dat heb ik daar niet gezien in de tijd dat ik er zat. Wel jambollen (soort van vette bol met jam erin) en ook een soort koffiebroodjes, met glazuur erop, die waren wel super. De verjaarstaarten bestonden voor 75% uur glazuur, in alle kleuren van de regenboog. Je begrijpt, het eten daar mis ik niet. Was blij dat ik weer hier was en fatsoenlijk brood en joghurt kon kopen.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 03:51

Ik heb wel eens 's morgens met een vriendin frieten gemaakt, héél véél met héél véél mayonaise en cola. En een keer voordat ik naar school moest heb ik een magnetron-pizza gemaakt...

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-03 13:06

Hee, dat is ook een goed idee! Pizza! Ik was net aan het bedenken wat een orginele lunch ik vandaag zou hebben. Ik wist alleen nog niet helemaal wat.. Maar die pizza vind ik toch wel een leuk plan

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 13:09

Ik was begin '96 op Aruba, alweer een hele tijd terug dus. Idd, al die geglazuurde taarten... Brr, krijg al kiespijn als ik eraan denk! Dat winkelcentrum in Oranjestad waren ze toen net aan het bouwen, het werd knalroze met pistachegroen geschilderd en nog voor het klaar was, stond het in de volksmond al bekend als 'de suikertaart'. Erg Amerikaans van opzet ook. Haha!

Ik heb het eten daar ook geen moment gemist. Hoewel we iedere ochtend toch wel een goed ontbijt hadden: het brood was nauwelijks te eten maar op kaas uit Nederland zat heel veel subsidie, erg goedkoop dus en 'net als thuis'! *LOL*

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 13:45

Ik zat mid 98 tot begin 99 op Aruba. Ik vond de kleurige huisjes en gebouwen juist geweldig, jammer dat hier alles zo saai en grauw is.

Ik mis wel de lekkere verse fruitshakes die je bij het tentje vlakbij de paddock kon kopen. Lekkere verse ananas en mango, papaya... yummie.

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 16:56

een zak chips! bleh! echt smerig! k was net een uur uit bed!

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 17:27

mijn ontbijt bestaat door de week (lees te laat opstaaan en dan haasten om op tijd op je werk te komen Knipoog ) uit een sigaret en een paar slokken cola rechtstreeks uit de fles (omdat een glas pakken meer tijd kost)
echt gezond is het niet maar het went *LOL*

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-03 18:54

Natasja91 schreef:
een zak chips! bleh! echt smerig! k was net een uur uit bed!

Chips gaat er bij mij bijna altijd wel in Knipoog Ik zal het ook eens 's ochtends proberen, hehe. Misschien ben ik dan meteen van de chips af Schijnheilig

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 22:15

Ik was eens in een hotel en zag daar een Japanner een groot bord roerei met jam eten Verward .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 22:49

Wat een stelletje viespeuken zijn jullie zeg!
Iedereen weet toch dat het lekkerste ontbijt ter wereld bestaat uit een bruine boterham met zure haring en een beker chocomel? Haha!

Als alternatief vind ik een ham/kaastosti met tomatenketchup ook wel aardig, maar als dat ook niet voorhanden is dan wacht ik wel tot de lunch *LOL*

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-03 22:57

Sonja schreef:
Wat een stelletje viespeuken zijn jullie zeg!
Iedereen weet toch dat het lekkerste ontbijt ter wereld bestaat uit een bruine boterham met zure haring en een beker chocomel? Haha!

Wie is hier nu de viespeuk.. Misselijk Haha!

Wat trouwens wel een heeel lekker ontbijt is: Pizzaboterhammen Vork

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 16:25

Ik eet regelmatig vlaai als ontbijt Vingers aflikken

In de vakantie als ik uitslaap heb ik ook wel eens spaghetti, pizza of een BigMac als ontbijt Vork

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 18:10

Wentelteefjes heeeerlijk...maakt niet uit welk moment van de dag en pizza quick boterhammen kun je ons alle 4 voor wakker maken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 11:14

Roep mij ook maar Haha!

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 15:56

Wij hebben vanmorgen lasangna op als ontbijt (was nog veel over van gisteren) en ik moet eerlijk zeggen dat mij dat beter bevalt dan die saaie boterhammen Haha!

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 18:07

Okkie1 schreef:
Ik heb wel eens 's morgens met een vriendin frieten gemaakt, héél véél met héél véél mayonaise en cola. En een keer voordat ik naar school moest heb ik een magnetron-pizza gemaakt...



wat ik me nou afvroeg: zijn die magnetron pizza's een beetje te eten?

EN als jullie zo "vet" ontbijten, groeien jullie dan niet helemaal dicht?

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 21:00

Pannenkoeken is 'normaal' hoor haha! Op kamp eten we wel vaker pannenkoeken 's ochtends *LOL*
Het raarste 's ochtends? Uhm burrito's! Haha we moesten koken voor school voor CKV en we gingen dat maken en we moesten om half 9 op school zijn dus we stonden om 7 uur al gehakt te braden dus hadden er we er zelf ook vast 1tje op best lekker hoor! Haha!

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 13:48

frietje met das eg goor s'ochtends

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 16:27

Merel Blom"]
[quote="Okkie1 schreef:
Ik heb wel eens 's morgens met een vriendin frieten gemaakt, héél véél met héél véél mayonaise en cola. En een keer voordat ik naar school moest heb ik een magnetron-pizza gemaakt...



wat ik me nou afvroeg: zijn die magnetron pizza's een beetje te eten?

EN als jullie zo "vet" ontbijten, groeien jullie dan niet helemaal dicht?
[/quote]

Ovenpizzas vind ik iig niet lekker, behalve die Hawaii (kaas,ananas,ham,tomatenprut) die zijn wel lekker.
Gekste wat ik ooit als ontbijt heb gegeten was een zak chips, is best lekker.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 10:14

Gisteren op de hondenvereniging (het was ongeveer 8 uur 's morgens ofzo) kwam er iemand een broodje rookworst bestellen Misselijk

Tyrza schreef:
Maar brrrr.... knakworsten??? Die Engelse ontbijtjes zoals witte bonen in tomatensaus: Bwoearghhh!!

Dat vind ik dus wel weer lekker als ontbijt! Niet voor elke dag, maar op een zondag ofzo. Wij eten dat wel eens, wel zonder die witte bonen in tomatensaus, maar wel gebakkene ei, bacon en van die worstjes en natuurlijk geroosterd brood! Vingers aflikken
Maar dat is dan wel rond 10 uur dat we dat eten, ik weet niet of ik het ook om 8 uur ofzo zou lusten Knipoog

Het raarste wat ik ooit ontbeten heb is denk ik een stuk pizza of een stukje taart (na een verjaardag ofzo, als er nog over is Knipoog).

Eilandje

Berichten: 2826
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 13:47

Chips. Als student at ik dat regelmatig als ik naar een examen moest, wegens de stress kon ik soms niets binnenhouden, enkel chips. & Nu soms ook, dat smaakt mij gewoon 's morgens vroeg Haha!

chillse

Berichten: 1198
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 15:16

Toen ik in Amerika was zo een typisch amerikaans ontbijt, van dat dikke ei op vaag brood, heel vies.. je krijgt het haast niet door je keel, wel gewoon eitje ofzo sochtends.. maar niet zo'n dikke plak vies vet klam iets!!! blegh!! hahaha maar verder valt het altijd wel mee bij mij Schijnheilig

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 17:23

Mijn oom is goed fout: Paprika chips en coca cola (en dat om 8 uur s'ochtends Verward)

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 17:48

Jullie zijn ook ongezond zeg!!!

Ik heb eigenlijk nog nooit zo vreemd ontbeten....
Mijn ontbijt bestaat uit Chocopops,geen chips,geen bigmac,geen frietjes....Alhoewel een pizza of burrito s'ochtens me eigenlijk wel lekker zou lijken...Haha!:D:D