Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 261 [ 6515 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 261  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie bakt er nog meer zo graag? - deel 3

 
Profiel   

Voor alle bakliefhebbers die recepten en ideeën willen delen, leef je uit! :D

Deel 1: [VT] Wie bakt er nog meer zo graag?
Deel 2: [VT] Wie bakt er nog meer zo graag? - deel 2

Overzicht met recepten:
https://docs.google.com/#folders/0B0_NE ... ExYTE3YzE4
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-12 09:39 



 
Profiel   

Een nieuw topic *\o/* , volgende week staan er een hoop baksels voor mij op stapel...ivm een op hand zijnde verjaardag....hoop ze dan weer met jullie te delen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-12 10:06 



 
Profiel   

Jaaa, nieuw topic. :D De link met recepten is trouwens een ander: https://docs.google.com/folder/d/0B0_NE ... 3YzE4/edit Bij die andere moet je in het bezit zijn van een google account, deze kan iedereen zien als het goed is. Google heeft in de tussentijd wat aanpassingen gemaakt, eerst was die oude link voor iedereen zichtbaar maar opeens niet meer.

Ik wil dit weekend ook weer iets bakken, ik weet alleen nog niet wat. Het moet niet te groot zijn want ik moet het in me eentje (en een huisgenoot) opeten. Dus geen hele taart. :P Misschien iets van een cake of kleinere gebakjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-12 10:08 



 
Profiel   

Jeej! Ik ga zo cakepops maken voor m'n nicht haar bruiloft :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-12 10:20 



 
Profiel   

Woehoee, nieuw topic alweer! *\o/*
Ik ga vandaag wat bodems maken voor onder mijn taarten, morgen moeten die nog afgemaakt worden en alvast een appelkruimeltaart maken. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-12 10:24 



 
Profiel   

oehh cakepops! zien er altijd zo lekker uit ;) maar zijn ze dat ook? als ze lukken heb je dan misschien een recept ? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-12 10:40 



 
Profiel   

_Mara_ schreef
De link met recepten is trouwens een ander: https://docs.google.com/folder/d/0B0_NE ... 3YzE4/edit Bij die andere moet je in het bezit zijn van een google account, deze kan iedereen zien als het goed is.

Top! Nu kan ik hem ook inzien. Thanks.

Alleen.... de witte chocolade cheesecake staat er niet tussen, dat is wel echt een gemis. :) Mag/kan ik die er zelf bij zetten of moet jij dat doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-12 10:43 



 
Profiel   

Yeah een nieuw topic, moet me direct even melden, voor ik jullie kwijt ben ;)
Vanavond de stroopwafelmuffins proeven...

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-12 10:44 



 
Profiel   

Hee, dit topic was ik uit het oog verloren! Kom weer gezellig meedoen! Heb net gister mijn nieuwe bosch mum 52110 keukenmachine besteld dus vanavond en morgen kan ik los :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-12 10:46 



 
Profiel   

Ir111 schreef
_Mara_ schreef
De link met recepten is trouwens een ander: https://docs.google.com/folder/d/0B0_NE ... 3YzE4/edit Bij die andere moet je in het bezit zijn van een google account, deze kan iedereen zien als het goed is.

Top! Nu kan ik hem ook inzien. Thanks.

Alleen.... de witte chocolade cheesecake staat er niet tussen, dat is wel echt een gemis. :) Mag/kan ik die er zelf bij zetten of moet jij dat doen?


O, dan heb ik die ergens gemist. Je mag hem er tussen zetten hoor! Als het goed is moet dat kunnen. :)

En toe maar weer hoor Imd, mooie keukenmachine! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-12 10:57 



 
Profiel   

Wie van jullie heeft er verder een keukenmachine en kan me er iets over vertellen? Ik twijfel enorm of ik er ook eentje zal kopen maar misschien kunnen jullie mij vertellen of het echt zo'n aanwinst is ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-12 11:16 



 
Profiel   

Ik loop al zowat een jaar te twijfelen tussen kenwood en kitchenaid (kenwood daarbij te weinig opzetstukken voor mijn gevoel, en kitchenaid wayyy te duur) tot ik deze bosch tegenkwam! 2 weekjes nadenken en besteld :P

Maar qua gebruik kan ik je dus nog niks vertellen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-12 12:14 



 
Profiel   

yahoo ga binnenkort thuis wel even bijlezen

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-12 13:30 



 
Profiel   

Jippieee, nieuw topic! :)

Ik ga dit weekend cupcakes maken met witte chocola en frambozen. :9

Ik zit ook al te twijfelen voor een keukenmachine.. tis wel superhandig! Mja, nog wel redelijk duur om even zo te kopen. :P

Vanavond heb ik lekker spekkoek, niet zelfgemaakt maar smaakt er niet minder om. :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-12 16:35 



 
Profiel   

SpikkelFire, die van Lilly's? De White Chocolate Surprices? :9 Die zijn echt onwijs lekker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-12 17:37 



 
Profiel   

Uhmm.. geen idee :+ Komt uit het boekje 'cupcakes' van Sue McMahon. Staan echt superlekkere dingen in. :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-12 17:41 



 
Profiel   

Oh, dan zijn het vast anderen. :) Wel een heerlijke combinatie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-12 17:43 



 
Profiel   

Ja ik ben erg benieuwd! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-12 17:46 



 
Profiel   

Jullie bakken echt heel vaak!
Ik wil dat ook maar dan word ik moddervet! Bak dus meestal alleen als we visite krijgen ofzo. Hoe doen jullie dat, uitdelen aan familie of langer bewaren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-12 18:03 



 
Profiel   

Ik bak ieder weekend. :') Ik bak voornamelijk cupcakes en dan maak ik er maar 6. Dus dan hebben we voor heel het weekend 2. :) Soms geef ik ze aan vriendinnen en anders kan ik ze altijd nog op mn werk kwijt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-12 18:11 



 
Profiel   

Ik bak voornamelijk als ik op zaterdag naar stal ga, daar drinken we gezamelijk koffie. Met iets lekkers door mij gebakken erbij. :D Of ik geef een zelfgebakken taart als verjaarskado.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-12 19:58 



 
Profiel   

Ik val even binnen:
Wie heeft er een recept voor verantwoorde koekjes voor een dreumes?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-12 10:53 



 
Profiel   

Mijn regenboogtaart! Straks nog even een puntje eruit snijden om de binnenkant op de foto te zetten. De kleuren zijn feller als je hem doorsnijd iig. En hij is scheef. :D

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-12 14:34 



 
Profiel   

Leeuk Saskia! :D Was t nog veel werk? Ben benieuwd naar de binnenkant!

Hier mn 'luxe' cupcake, mooi degelijk. :) Wil ik in principe vullen met bokkepootjesvulling (nu even niet gedaan)
[ img ]

En mn witte chocola met frambozen, die waren supermakkelijk om te maken en goed gelukt :) Ben benieuwd hoe ze smaken :9
[ img ]

Ik vind het lelijk dat de witte chocola zo bruin wordt in de oven. Iemand tips om dat tegen te gaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-12 14:50 



 
Profiel   

Oeh dat ziet er allemaal geeeeerlijk uit!! :9
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-12 15:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 261 [ 6515 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 261  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen