Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 230 van de 261 [ 6515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 261  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie bakt er nog meer zo graag? - deel 3

 
Profiel   

Op basis van die eerste foto’s dacht ik serieus dat het krentenbollen en meringue snippers waren _O-

Lekker hoor! Ziet er goed gelukt uit!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-17 06:55 



 
Profiel   

Blondies heb ik nog nooit gemaakt. Ga ik ook maar eens doen denk ik.

Uiteindelijk is dit het geworden voor de high tea. Het is allemaal goed in de smaak gevallen. :D Ik heb alles zelf gemaakt.
- scones met lemoncurd, aardbeienjam (niet zelf gemaakt) en clottedcream
- brownie met hazelnoot
- mini vanille cupcakes met caramel botercreme en caramel fudge topping
- slagroom chocolade truffels
- mini appelflapjes
- mini muffins met kaas en bacon
- bladerdeeghapje met kaas, chorizo en tomaat
- sandwich caprese: tomaat, pesto en mozzarella
- sandwich met roomkaas, komkommer en kipfilet
- wrap rolletje met kruidenkaas en zalm
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-17 17:45 



 
Profiel   

Ziet er heerlijk uit Fee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-17 18:10 



 
Profiel   

Het was bij mij al even geleden. Maar gisteren heb ik dan toch gebakken. Ik heb de brownies gemaakt uit Basics to brilliance van Donna Hay. Ze hadden denk ik wat eerder uit de oven gemogen maar ze smaken goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-18 09:59 



 
Profiel   

Gisterenavond ben ik weer de keuken ingedoken om een marmercake te bakken uit Bakken met Paul Hollywood. Erg goed gelukt en lekker. En heel mooi omdat ie gebakken is in mijn nieuwe Nordic Ware bakvorm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-18 11:40 



 
Profiel   

Klinkt lekker! Heb je ook mooie foto’s of was het te lekker om te laten liggen eerst :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-18 12:47 



 
Profiel   

Gisteren voor het eerst zelf nonnevotten gemaakt :9
Het waren er een stuk of 20, maar er zijn er niet zo veel meer over :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-18 10:22 



 
Profiel   

Ziet er goed uit.

Ik heb zondag saucijzenbroodjes gebakken uit Home made winter van Yvette van Boven.
Ze smaakten erg goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-18 14:00 



 

Zeeuwse bolussen:

[ img ]


Baklava:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-18 17:24 



 
Profiel   

Ziet er heerlijk uit allemaal :9

Ik heb vorige week in het kader van ‘een gezondere taart deze gebakken maar vond m niet lekker. :n Veel te bitter.

chocoladetaart met frambozen

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-18 18:22 



 
Profiel   

Gisteren heb ik chocolate chip cookies uit De Bakbijbel van Rutger van den Broek gemaakt. Simpel maar erg lekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-18 10:55 



 
Profiel   

Hoi, ik kom hier even binnenvallen!

Ik ben ontzettend gek op paaskoekjes, die kleine ronde koekjes met creme erop, beetje vergelijkbaar met cremesprits. Zal even een plaatje opzoeken voor de duidelijkheid: https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... me-melange

En het lijkt me leuk om deze een keer zelf te maken, of iig de creme ervan <3 Ik heb alleen geen flauw idee wat voor creme het precies is en kan niet echt makkelijk een recept hiervan (of vergelijkbaar) vinden, heeft iemand een idee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-18 11:24 



 
Profiel   

http://forum.deleukstetaarten.nl/viewto ... ?id=250094

Ik google en kom dit forum tegen. Iets van gesmolten chocolade met zonnebloemolie of zo.
Maar ik zou het verder niet weten eigenlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-18 15:12 



 
Profiel   

Dank je wel voor je reactie! Dat is helaas volgens mij niet wat ik bedoel. Die crème die ik bedoel heeft geen chocolade smaak maar is zo'n stevige vanille-achtige (zit ook op crème spritsen volgens mij)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-18 23:07 



 

s1993 schreef
Dank je wel voor je reactie! Dat is helaas volgens mij niet wat ik bedoel. Die crème die ik bedoel heeft geen chocolade smaak maar is zo'n stevige vanille-achtige (zit ook op crème spritsen volgens mij)


Spiegeleitjes?

http://www.smulweb.nl/recepten/677256/Spiegeleitjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-18 00:33 



 
Profiel   

s1993 schreef
Dank je wel voor je reactie! Dat is helaas volgens mij niet wat ik bedoel. Die crème die ik bedoel heeft geen chocolade smaak maar is zo'n stevige vanille-achtige (zit ook op crème spritsen volgens mij)


Ik weet welke je bedoeld <3 zo lekker

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-18 09:15 



 
Profiel   

Gisteren heb ik weer eens De cake van mijn schoonmoeder uit Hoe word ik een goddelijke huisvrouw? van Nigella Lawson gemaakt. Is weer prima gelukt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 14:04 



 
Profiel   

Een tijd terug was ik vaak op dit topic te vinden/veel meegepraat. Echter moet ik nu glutenvrij koken en bakken. Daar heb ik een speciaal topic voor aangemaakt. Mochten jullie daar recepten voor hebben, zouden jullie ze daar willen plaatsen?
Alvast bedankt!

Topic: [VT] Coeliakie recepten en tips

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-18 11:28 



 
Profiel   

Bedankt voor de tip FuGeLiCu, ik ga mee lezen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-18 11:38 



 

Oefenen voor de auditiedag van heel holland bakt.. dit wordt hem niet, maar thuis is hij wel heel erg goedgekeurd.

Red velvet cake met wittechocolade-limoentoping en citroen-botercreme.

Uiteraard geen zakjes en pakjes gebruikt.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-18 19:19 



 
Profiel   

Oeh gaaf pimaude! Ga je daar aan meedoen? Ik zou er ook graag een keer aan meedoen maar dan moet ik nog even meer oefenen haha.

Was de topping wat te dun?

Ik heb laatst een kaneelbrood gebakken was ook erg goed gelukt!

Hebben jullie ook instagram waarop je je baksels showt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-18 21:07 



 

Maaike: de auditie, met honderden anderen, dus ik ga gewoon voor mijn plezier erheen! :-)

En idd, de ganache werd een topping helaas! Had te weinig chocolade in mijn bakkar zitten. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-18 21:32 



 
Profiel   

Ooh nou misschien gaat het wel supergoed! de auditie komt na de selectie van de brieven en het telefoongesprek toch? Of zitten we nu niet op 1 lijn wat betreft auditie? Haha

Nouja je weet wel wat je fout hebt gedaan in ieder geval dat is het begin haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-18 21:41 



 

Ik heb alleen een hele flinke invullijst en foto's in moeten sturen. :-) zondag selectiedag en volgens mij kijken ze ook naar hoe je overkomt op de camera dus gewoon het totaalplaatje + je baksel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-18 21:59 



 
Profiel   

Ooh alsnog spannend! Je kan goed bakken dus kan me niet voorstellen dat ze niet enthousiast zijn!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-18 08:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 230 van de 261 [ 6515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 261  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen