Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 233 van de 261 [ 6515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236 ... 261  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie bakt er nog meer zo graag? - deel 3

 
Profiel   

Nadir: heb je nog foto's? Fantiek bezig geweest zeg! Waren ze lekker?

Hier Appelplaatkoek gemaakt met een appel uit eigen boom! Nog niet geproefd. Volgende week moet ik een cheesecake maken anders krijg ik ruzie met mijn zusjes :+
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-18 16:31 



 
Profiel   

Lekker!

Ik had vorige week ook een appeltaart op de plaat gemaakt, met havermout en hazelnoten.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-18 06:37 



 
Profiel   

Urosa, van de limoncellotaart ben ik vergeten foto’s te maken. Heb er nog wel eentje van de chocoladetaart en appeltaart met appels uit eigen tuin.

[ img ]

Ze waren allemaal erg lekker, ik heb veel compimenten gekregen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-18 09:46 



 
Profiel   

Nadir schreef
Urosa, van de limoncellotaart ben ik vergeten foto’s te maken. Heb er nog wel eentje van de chocoladetaart en appeltaart met appels uit eigen tuin.

[ [url=m/6mXft5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ze waren allemaal erg lekker, ik heb veel compimenten gekregen.


Oe die zien er lekker uit! Wat voor glutenvrije taart heb je gemaakt? Ik bakte altijd heel veel maar weet sinds een jaar dat ik geen gluten mag, daarom ben ik erg benieuwd naar glutenvrije recepten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-18 11:43 



 
Profiel   

Heel simpel eigenlijk! Een bodem van dit cakebeslag. (Zonder de blauwe bessen dan) En dan banketbakkersroom er op en daarna een blik vlaaifruit.

De cakejes zijn ook erg lekker met pure chocolade ipv blauwe bessen :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-18 12:14 



 
Profiel   

Die site ga ik nog eens doorzoeken, dankjewel! Heb geen kokosolie en agavesiroop, de kokosolie kan ik wel vervangen door zonnebloem, maar heb je een idee waar ik de agavesiroop voor kan vervangen of zou je het weg kunnen laten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-18 12:46 



 
Profiel   

Ik zou die agarvesiroop gewoon even aanschaffen, daarmee zoet je de cake. Zou het niet weglaten uit het recept...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-18 14:02 



 

Ik heb churro's en donuts gemaakt. Eindelijk een frituur gekocht om mee te bakken!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-18 16:16 



 
Profiel   

Gaaf! Zijn ze lekker?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-18 17:20 



 

Ik wil het recept nog een keertje proberen.. wel 1/4, want ik zit nu met ruim 40 donuts haha! Ze zijn wat vlak van smaak, dus de volgende keer meer suiker en vanilleextract toevoegen. Maar met glazuur zijn ze wel heel smaakvol en luchtig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-18 19:49 



 
Profiel   

Ik begin bakken steeds leuker te vinden de laatste tijd :D
Vandaag een KinderCheesecake gemaakt voor mijn vriend zijn verjaardag!
[ img ]
Hopelijk smaakt ie net zo lekker als dat ie eruit ziet

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-18 14:45 



 
Profiel   

OMG die ziet er goed uit :9

Ik ga van het weekend ook weer eens bakken! Cupcakes voor een babyshower, vorige babyshower had ik een taart gemaakt maar nu heb ik zin in cupcakes... ik twijfel alleen nog of ik gewoon vanille cupcakes maak of dat ik toch maar met een "smaakje" doe en wat dan. Wil 2 soorten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-18 15:10 



 
Profiel   

Ohh Dreamy!! :oo Dat ziet er heerlijk uit!

Ik had vorige week een Oreo caramel chocoladetaart gemaakt. Helaas geen foto maar was ook erg lekker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-18 15:45 



 
Profiel   

Heei, even een vraag... Ik had namelijk laatst weer een taart gemaakt, en ik wou er ook botercrème bij, dus dacht nou is net zo makkelijk om zo'n mix van ah te doen.. maar die was eigenlijk niet zo lekker, en de taart werd heel vochtig ervan... Hoort dit? Weert iemand een beter recept?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-18 15:53 



 
Profiel   

De KinderCheesecake is onwijs goed gelukt, thank god! Echt goddelijk, dus een aanrader!
Heb ‘m gemaakt volgens dit recept (alleen de slagroomtoefjes achterwegen gelaten, dat kan ik niet): https://www.laurasbakery.nl/kinder-choc ... heesecake/

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-18 19:29 



 
Profiel   

Die cheesecake ziet er heerlijk uit.
Ik ga zaterdag carrot cake maken. Tenminste dat is de planning.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-18 15:27 



 
Profiel   

Dreamy: je cheesecake ziet er goed uit! Ik bak ook eigenlijk alles van Laura en dat bevalt erg goed haha.

Lisette: heb hem zelf nog niet gemaakt, maar alles van Laura is tot nu toe goed, dus misschien dit eens proberen?
https://www.laurasbakery.nl/basisrecept-vanillecreme/

Pimaude: churro's <3 donuts zien er ook leuk uit!

Nadir: taarten zagen er goed uit!

Hier 2 weken geleden een NY cheesecake gemaakt, die was erg lekker!

Deze kreeg ik van mijn zusje, grotendeels weg gegeven omdat mijn man het niet lust :+
[ img ]

En vorige week en vandaag Paleo brood gemaakt.
[ img ]

Morgen wil ik chocola/karamel koekjes maken. En volgende week heb ik 3 baksels staan als opdracht voor mijn zusjes verjaardag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 14:24 



 
Profiel   

Gisteren een 'snickers taart' gemaakt... Haha niet volgens recept maar zelf bedacht, wel een steen op je maag :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 08:03 



 
Profiel   

Geen foto's maar ik heb met mijn zus zaterdag voor Halloween avond (oftewel horror films kijken vooral)
carrot cake gebakken. :~

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 15:28 



 
Profiel   

Mijn zusje is morgen jarig en wilde op haar werk trakteren, heb een stroopwafel taart gemaakt en brownies. Bij de bakker lege dozen gekocht, makkelijk voor het vervoer!


[ img ]

[ img ]

Ook een carrot cake gemaakt met cream cheese frosting, alleen die laatste vond ik eigenlijk wat te dun. Cake was heel goed gelukt. Nu las ik later bij de comments dat iedereen het had bij dat frosting recept. Maar even wat experimenteren voordat ik een goede frosting heb bij de carrot cake waar ik tevreden mee ben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-18 13:38 



 

Brunchen met wafels!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-18 13:57 



 
Profiel   

urosa, probeer anders eens een meringue botercreme, gemengd met monchou :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-18 15:05 



 
Profiel   

Wat leuk dat ik dit topic nu zie! Ik vind bakken (en t eten) ook heel leuk! Nu appels halen voor een havermout appeltaart!

Tijdje terug deze oreo monchou taart gemaakt.[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-18 15:08 



 
Profiel   

Ziet er allemaal heerlijk uit.
Donderdag komt het boek Modern Baking van Donna Hay uit.
Deze heb ik gepre-ordered. Ik vind haar boeken zo gaaf <3 .

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 12:35 



 
Profiel   

Trouwens, ik ben een echte bak- en kookboeken hoarder. Ik heb er al best wat maar mochten jullie nog gave bakboeken weten, dan hoor ik het graag :o .
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 12:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 233 van de 261 [ 6515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236 ... 261  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen