Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 229 van de 261 [ 6515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232 ... 261  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie bakt er nog meer zo graag? - deel 3

 
Profiel   

Ziet er goed uit zeg!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 12:30 



 
Profiel   

Hahaha bedankt pimaude en laurabe!

Ik wil er graag voor vrijdag nog een taart bij. Hebben jullie suggesties? Iets met eiwitschuim vind ik ook lekker en mooi maar omdat ik al de cheesecake heb wil ik niet ook nog lemon en eiwit schuim

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 16:57 



 
Profiel   

Maaike_Melis schreef
Hahaha bedankt pimaude en laurabe!

Ik wil er graag voor vrijdag nog een taart bij. Hebben jullie suggesties? Iets met eiwitschuim vind ik ook lekker en mooi maar omdat ik al de cheesecake heb wil ik niet ook nog lemon en eiwit schuim


Red Velvet? Of een (aardbeien) slof?
Je gevulde koeken zien er echt super lekker uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 16:59 



 

Mijn schuimtaart? Veel werk maar viel goed in de smaak. Of een simpele boterkoek of appeltaart met rood fruit? Arretjescake?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 17:14 



 
Profiel   

Schuimtaart hebben we nu wel op de lijst staan! Alleen denk ik dat ik niet kan meehelpen om ze te maken. Moet de hele week elke dag werken en uitgerekend donderdagavond heb ik mijn vaste muziekavond haha

Hopelijk kan ik nog een beetje meehelpen

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 19:08 



 
Profiel   

Ik lees af en toe stilletjes mee hier. Komen prachtige dingen voorbij!

Ik bak ook altijd alle taarten/lekkers voor de verjaardagen van de familie. Nu is mijn moeder vrijdag jarig en dat viert ze zaterdag met het gezin. Wat inhoudt dat ik voor 18 man (waarvan 6 kinderen) iets wil hebben.
Mijn moeder houdt heel erg van cognactaart, dus dat wordt een van de taarten. Nu wil ik nog een taart maken (gewoon appeltaart? is zo saai, maar lust wel iedereen..) zodat zeker ook de kinderen een lekker stukje taart kunnen nemen. De volwassenen duiken massaal op die cognactaart, ben de enige in ons gezin die hem kan/wil maken. Maar goed, wat voor tweede taart maak ik dan? En ben ik er dan al? heb ik dan wel genoeg (dat is altijd mijn grootste angst, te weinig taart. Waardoor de collega's van mijn vriend zich nu al verheugen op maandag. Die hopen op alles wat er overblijft)
Ook wil ik koeken maken. Mama had het over oranje koeken (die heeft heel holland bakt gezien :7 ) Heeft een van jullie dat al ooit gemaakt? En daar een goed recept van?

Kunnen jullie me helpen? O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 08:04 



 
Profiel   

Je kan een appel plaattaart maken. Dan heb je meer dan bij een gewone taart. En appeltaart zijn zoveel variaties op! Met/zonder rozijnen, abrikozen erin of met bakkersroom. Ook mascarpone erin doet het goed.

Rudolph van veen heeft een goed recept voor oranjekoek die kan je vinden op de 24kitchen site

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 09:20 



 
Profiel   

[ img ]

Even een appeltaartje gebakken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 09:22 



 
Profiel   

PineApple, https://heelhollandbakt.omroepmax.nl/re ... njekoeken/ Recept op heelhollandbakt.nl. Precies zoals je moeder het zich voorstelde :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 09:32 



 
Profiel   

Maaike_Melis schreef
Hahaha bedankt pimaude en laurabe!

Ik wil er graag voor vrijdag nog een taart bij. Hebben jullie suggesties? Iets met eiwitschuim vind ik ook lekker en mooi maar omdat ik al de cheesecake heb wil ik niet ook nog lemon en eiwit schuim


Misschien iets van het seizoen. Dus appeltaart. Of peren/amandel taart of zo? Carrot cake vind ik zelf ook heerlijk, maar dan heb je wel weer roomkaasglazuur

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 10:24 



 
Profiel   

Je appeltaart ziet er heerljk uit AB

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 10:26 



 

Of een m&mtaart voor de kids? Of lekkere muffins, dat smeert ook wat minder.

Een plaattaart is ook fijn! 2.5 keer een appeltaartrecept en klaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 10:29 



 
Profiel   

laurabe schreef
Je appeltaart ziet er heerljk uit AB


Thanks! Volgens het recept voor klassieke appeltaart van Rudolph :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 11:03 



 
Profiel   

_AB_ schreef
laurabe schreef
Je appeltaart ziet er heerljk uit AB


Thanks! Volgens het recept voor klassieke appeltaart van Rudolph :)


Ziet er inderdaad heel lekker uit! Ik heb ook het Rudolph boek met die appeltaart erin. Superlekker

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 11:47 



 
Profiel   

Ik heb ook het boek van Rudolphs Bakery. Heb er wel een keer de appel mascarpone taart uitgemaakt maar de klassieke niet. De appel mascarpone taart was trouwens erg lekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 15:13 



 
Profiel   

Hoi, hopelijk blaas ik weer wat leven in dit topic.

Zondag organiseer ik een high tea. Heb al een paar hapjes maar ik daht, misschien hebben jullie ng wat ideetjes. Ik maak trouwens alles zelf.

Wat ik al heb: mini muffins met bacon en kaas, scones met clotted cream, aardbeienjam en lemoncurd. Brownies met hazelnoot, slagroomtruffels. Morgen maak ik nog mini muffins met caramel. En ik maak nog bladerdeeghapjes met chorizo, tomaat en kaas. En uiteraard nog een sandich met roomkaas, komkommer en kipfilet.

Iemand nog ideeën? Hoeveel hapjes zouden jullie doen? Ik dacht zelf iets van 4 zoet en 4 hartig. Of 5.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 19:07 



 
Profiel   

Je hebt al best veel zie ik! Je kan ook nog bijvoorbeeld zelf merengues erbij maken. En als hartig mini saucijzenbroodjes. En misschien mini jamkoekjes oid. Als je dingen hebt die je zelf heel lekker vindt zou ik gewoon kijken of je het in de mini vorm kan maken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 20:28 



 
Profiel   

Met hoeveel personen ben je Fee?
Je kunt ook wraps doen, sandwiches met eiersalade/zalm/rosbief oid, mini appelflapjes, worstjes in bladerdeeg of (hartige) soesjes?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 21:44 



 
Profiel   

We zijn met 5 in totaal.

Thanks voor de ideeën!
Wraps met zalm of rookvlees had ik inderdaad ook al op het lijstje staan, die was is vergeteb!


Laatst bijgewerkt door Fee_ op 22-11-17 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 22:23 



 
Profiel   

Klinkt heerlijk allemaal Fee!

Toevallig heb ik deze taart gisteravond gemaakt en hij was echt heel lekker :9
Misschien is dat nog een aanvulling voor jou?

Deze simpele chocoladetaart kan iedereen maken

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 22:28 



 

Ik heb ook wat gebakken vannochtend!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 18:28 



 
Profiel   

Dat ziet er lekker uit :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 19:52 



 
Profiel   

Lijkt me lekker pimaude! Wat is het precies?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 22:32 



 

Blondies en brownies!

Blondies even valsgespeelt en geknutselt met een pak. Mijn witte chocolade was op :p Brownoes wel 100% home made


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 22:52 



 
Profiel   

Ooh heerlijk, om te smullen! Zien er beide lekker uit
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 23:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 229 van de 261 [ 6515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232 ... 261  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen