Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 241 van de 242 [ 6028 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 238, 239, 240, 241, 242  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Taarten Decoreren deel XXIV

 
Profiel   

Tink ik zit bij Tubbergen Overijssel. Weet niet waar jij woont, ik heb namelijk ook een heleboel in de aanbieding :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-19 09:54 



 
Profiel   

ClaudiaHS schreef
Tink ik zit bij Tubbergen Overijssel. Weet niet waar jij woont, ik heb namelijk ook een heleboel in de aanbieding :D


In regio 013, dus da's niet om de hoek

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-19 10:31 



 
Profiel   

Ik woon in Zuid-Holland regio Rotterdam :o
Maar heb alles veel bakvormen uitstekend heb ik 4 bakken vol rollers enz heb geloof ik 2 kasten vol

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-19 20:49 



 
Profiel   

@lisxdot heb jij toevallig de
Avalon Cakes - SET of Round, Square and Elements Cake Sketching Templates. Die waar je taarten mee kan tekenen. Thankx

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-19 12:37 



 
Profiel   

12rebel schreef
@lisxdot heb jij toevallig de
Avalon Cakes - SET of Round, Square and Elements Cake Sketching Templates. Die waar je taarten mee kan tekenen. Thankx

Stuur even een pb met voorbeeld foto kan ik even voor je kijken thuis

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-19 12:50 



 
Profiel   

Wat is dat airbrushen leuk. Voor een 1e x vind ik het super gelukt. [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-19 06:58 



 
Profiel   

Heeft er iemand hier toevallig uitstekers/poppetjes/watdanook in zee/strand/zandkasteel thema in de aanbieding? Heb ze in november nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 08:43 



 
Profiel   

Wie heeft hier de tip voor mij? Ik maak een grote taart, onderste laag wordt om het simpel te zegge aardbeienbavarois, daarna een taart met caramelmousse, en daarbovenop chocolademoussetaart. Het wordt dus een beetje een desserttaart waarbij fondant mij niet passend lijkt. Nu heb ik mirrorglaze van funcakes geprobeerd (van tevoren gekleurd) Maar dit blijft te doorzichtig. Iemand een idee waarmee het nogmeer kan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 18:37 



 
Profiel   

MarloesNatje schreef
Wie heeft hier de tip voor mij? Ik maak een grote taart, onderste laag wordt om het simpel te zegge aardbeienbavarois, daarna een taart met caramelmousse, en daarbovenop chocolademoussetaart. Het wordt dus een beetje een desserttaart waarbij fondant mij niet passend lijkt. Nu heb ik mirrorglaze van funcakes geprobeerd (van tevoren gekleurd) Maar dit blijft te doorzichtig. Iemand een idee waarmee het nogmeer kan?

Wat is je idee? En worden dan vullingen of taarten? Anders naked cake?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 18:49 



 
Profiel   

Het worden echt taarten. Hierbij mijn prachtige schets ;)

[ img ]

Namens cake geen optie helaas

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 19:00 



 
Profiel   

Je kan licht afsmeren met botercreme naked cake anders kom je niet onder fondant of marsepein uit zo een grote mirror glaze word denk niks

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 19:20 



 
Profiel   

Ik denk dat je naked cake eens moet googelen. Fondant gaat sowieso niet rechtstreeks op natte oppervlakken, dat smelt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 10:35 



 
Profiel   

Naked cake willen we liever niet. Dit wordt een bruidstaart voor mijn moeder. Toch besloten nog even te oefenen met een ander soort glazuur met witte chocolade. Eens kijken of dat wat is..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 12:47 



 
Profiel   

Maar moeten de lagen vulling ook echt zo dik als op je plaatje? Anders zou je meerdere dunnen lagen kunnen maken en dan rondom een dijkje van botercreme... en dan de bavarois als vulling.

Je kunt dan gewoon afwerken met chocoladeganache, marsepein of fondant...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 13:28 



 
Profiel   

Ik heb al ontzettend veel bruidstaarten gezien met naked cake hoor en vind persoonlijk als mooi is afgesmeerd mooi. Denk dat met glazuur echt geen gezicht word. Dat krijg je nooit egaal op zoveel taarten

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 13:49 



 
Profiel   

Nee de tekening is puur even voor mijn eigen idee ;) Botercrème vind ik niet passend bij deze taart, dat maakt het lastig. Naked cake kan mooi zijn inderdaad, maar vind ik zelf niet mooi.. Ik ga nog even een aantal dingen uitproberen, maar in ieder geval bedankt voor het meedenken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 14:48 



 
Profiel   

Al een tijd niks gepost hier zie ik.
Ik ben volledig gestopt met de taarten.
Heb net alles op mp gezet (alles in 1 koop)
Mocht er iemand belang hebben bij een linkje, ik doel dan op beginnende taarten makers dan mag diegene wel een pb sturen.
(Weet niet of ik die hier mag plaatsen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 11:21 



 
Profiel   

Ik heb toevallig van de week voor mijn verjaardag weer eens een taart gemaakt. [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 19:39 



 
Profiel   

Ik trek dit hier eens omhoog. Aangezien ik ook eens een taart wil bakken voor mijn dochtertje van 1. Ik zie zo mooie taarten voorbij komen.! Schitterend! Hebben jullie tips? Ik wil een thema bijtjes dus ik zou tussen mijn bisquit iets geel willen zou banketbakkersroom goed zijn? En wat als 1ste laag. Botercreme of chocoladepasta?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 19:49 



 
Profiel   

Ik combineer banketbakkersroom altijd met een fruitsoort.
Aardbeien,frambozen,kersen.
Dan valt het geheel wat lichter op de maag dan als je combineert met chocola of botercreme (vind ik)
Je kan de banketbakkersroom ook mengen met slagroom, dan krijg je Zwitserse room.

Nu ik hier toch ben: _O-
Ik was in 2019 gestopt met taarten maken.
Verhuisd en had er helemaal geen zin meer in.
Ik heb een facebookpagina en 2 maand geleden dacht ik, ik zal hem eens verwijderen.
Verwijderen duurt altijd 2 weken en wat gebeurt er: krijg ik ineens een aanvraag voor een taart _O-

Inmiddels al weer 3 taartjes gemaakt en de volgende staat voor de 18e gepland.
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 20:57 



 
Profiel   

Hee leuk, nieuw leven in het topic! Hier ook lang gestopt en toevallig recent weer opgepakt. Dit weekend een naked cake voor een verjaardag op de planning.

Mooi Claudia! Hoe doe je die botercreme op die 1e? Overal plekjes spuiten en dan uitsmeren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 21:14 



 
Profiel   

Ja inderdaad.
Eerste een grote bak botercreme gemaakt, daarna verdeeld over 4 bakjes. Van de kleur iets minder dan van de witte.
En dan eerst de hele taart afsmeren met wit, dan hier en daar een kloddertje kleur en dan met het mes erlangs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 21:18 



 
Profiel   

Superleuk! Ga ik ook een keer proberen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 07:23 



 
Profiel   

Waaw <3 super mooi! Jaja ik wil ook meedoen dus..laat jullie tips maar komen hé. :D
Ik weet niet of bankketbakkersroom geschikt is voor zwangeren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 08:22 



 
Profiel   

Volgens mij is banketbakkersroom gepasteuriseerd, dus zou het wel moeten kunnen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 08:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 241 van de 242 [ 6028 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 238, 239, 240, 241, 242  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen