Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 4 [ 82 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Simpele lekkere zelfmaak taart

 
Profiel   

Ik kom nooit verder dan een cake, dat hoeft ook niet want ik hou niet van taart. Maar mijn man wel en die is bijna jarig, op een zondag dus dan zijn ze bakkers niet open :') nu ben ik op zoek naar een simpel taart recept

Of zou een taart die op zaterdag gehaald is nog hartstikke lekker zijn? :P

Supermarkten zijn wel open op zondag voor mocht ik echt geen ander goed idee vinden.


Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 16-01-24 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-24 11:28 



 
Profiel   

Mijns inziens is een taart die zaterdag gehaald is, zeker zondag nog helemaal prima :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-24 11:30 



 
Profiel   

MuSLi schreef
Mijns inziens is een taart die zaterdag gehaald is, zeker zondag nog helemaal prima :j

Zeker weten. Je kunt taart makkelijk een dag goed houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-24 11:31 



 
Profiel   

Taarten blijven best een paar dagen gewoon goed.

Monchou taart is relatief simpel en zoooo lekker :~ Je hoeft hem niet te bakken en je hebt geen keukenmachines nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-24 11:32 



 
Profiel   

bij de supermarkt, kant en klare pakken om taart te maken, cheese cake is heerlijk, slagroom erbij evt bakje aardbei of frambozen voor topping. is niet moeilijk en je hoeft nix te bakken

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-24 11:34 



 
Profiel   

Kijk reacties van de taartkenners +:)+ bedankt, simpele recepten zijn nog welkom dan kan ik nog overwegen iets zelf te maken

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-24 11:35 



 
Profiel   

Plakjes cake met slagroom en vers fruit is ook een soort taart en lekker :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-24 11:35 



 
Profiel   

Bij ons zijn er bakkers gewoon open op zondag :o
Maar als je een verse taart zaterdag ophaalt is deze zondag nog prima!

Monchou en appeltaart zijn relatief eenvoudig en kan je met een pak uit de supermarkt maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-24 11:36 



 
Profiel   

Appeltaart is alleen zooooo veel werk (vind ik :') )

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-24 11:37 



 
Profiel   

Gewoon bij de bakker taart halen op zaterdag. Blijft echt wel een aantal dagen goed.

Anders kun je bijv een lekkere appeltaart maken is simpel en erg lekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-24 11:37 



 
Profiel   

https://www.zoetrecepten.nl/recept/appe ... havermout/

Lekker en erg makkelijk te maken. Hier gaan er zelfs stukken mee naar school/werk hahaha.
Als je wat googelt dan zijn er ook iets gezondere varianten, al is die met roomboter natuurlijk wel gewoon de lekkerste :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-24 11:40 



 
Profiel   

Deze chocoladetaart vind ik altijd erg lekker en is niet moeilijker om te maken dan cake :)

https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R ... oladetaart

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-24 11:40 



 
Profiel   

Qimm schreef
Appeltaart is alleen zooooo veel werk (vind ik :') )


Inderdaad :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-24 11:41 



 
Profiel   

Lijsken schreef
Deze chocoladetaart vind ik altijd erg lekker en is niet moeilijker om te maken dan cake :)

https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R ... oladetaart


Deze ga ik wel onthouden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-24 11:43 



 
Profiel   

Mocht je iets simpels zelf willen maken, je hebt van Dr. Oetker een mix voor basis biscuit taart. Deze is hel makkelijk te bakken, daarna kun je hem doorsnijden en slagroom + jam ertussen doen. Eventueel kan je hem ook nog versieren als je wilt. Heel lekker en zo klaar. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-24 11:45 



 
Profiel   

moonsparkle schreef
Qimm schreef
Appeltaart is alleen zooooo veel werk (vind ik :') )


Inderdaad :')


Ben blij hier medestanders te vinden. Ik vind het ook altijd zo’n werk! Hoor andere mensen weleens die dat helemaal niet vinden.
Het is wél gemakkelijk, dat dan weer wel. Én erg lekker haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-24 11:48 



 
Profiel   

Kwarktaart!!

Neem een pak van Dr Oetker uit de supermarkt. Haal als extra een blik mandarijntjes.
Laat de mandarijntjes uitlekken en vang het vocht op.
Maak de kwarktaart zoals op de verpakking behalve dat je een deel van het water vervangt door het mandarijnensap. Wanneer je de kwark en de mix en alles door elkaar gemengd hebt en je wilt het op de boven gaan uitstrijken, roer je er eerst de mandarijntjes door.

Super simpel, kwartiertje werk in totaal en werkelijk iedereen vindt het lekker! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-24 11:49 



 
Profiel   

Iris82 schreef
Kwarktaart!!

Neem een pak van Dr Oetker uit de supermarkt. Haal als extra een blik mandarijntjes.
Laat de mandarijntjes uitlekken en vang het vocht op.
Maak de kwarktaart zoals op de verpakking behalve dat je een deel van het water vervangt door het mandarijnensap. Wanneer je de kwark en de mix en alles door elkaar gemengd hebt en je wilt het op de boven gaan uitstrijken, roer je er eerst de mandarijntjes door.

Super simpel, kwartiertje werk in totaal en werkelijk iedereen vindt het lekker! :)


:j , ik doe dit ook met bijvoorbeeld ook weleens met kersen, frambozen of aardbeien. Vaak doe ik dan eerst nog een laagje jam van desbetreffend fruit op de koeklaag. Laatst ook een keer met banaan gedaan maar dat vond ik een minder succes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-24 11:53 



 
Profiel   

Je zou ook een losse taartbodem kunnen kopen en dan zo’n blik taart vulling en een fles slagroom. Ben je ook in 5 minuten klaar ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-24 11:59 



 
Profiel   

Zo'n losse taartbodem vullen heb ik weleens geprobeerd maar dat was echt heel droog :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-24 12:02 



 
Profiel   

Diepvriestaart bij de Lidl ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-24 12:03 



 
Profiel   

He bah, die zijn vies :))

Maar kwarktaart en monchoutaart zijn lekker en makkelijk te maken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-24 12:03 



 
Profiel   

moonsparkle schreef
Qimm schreef
Appeltaart is alleen zooooo veel werk (vind ik :') )


Inderdaad :')

Daarom maak ik tegenwoordig crumbles en het fruit dat ik gebruik ligt aan het seizoen.
Ik zoek de recepten vooral op Britse en Duitse websites want Britten en Duitsers/Oostenrijkers/Zwitsers zijn nou eenmaal heel goed met gebak/taarten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-24 12:04 



 
Profiel   

Ik maak alleen nog appeltaart als ik een dealtje met mijn man kan maken: ik maak de taart, hij ruimt de keuken op. Wat een bende :))

Uit de categorie 'geen taart maar wel lekker niet al te moeilijk': zelf appelbollen maken. Appels schillen, klokhuis eruit halen, suiker en kaneel er om heen, evt. ook nog wat amandelspijs in de plaats van het klokhuis proppen. Laagje bladerdeeg er omheen en wat grove suiker eromheen strooien en even afbakken. Warm serveren met wat vanillesaus. Lekker hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-24 12:07 



 
Profiel   

Mon chou taart van Dr Oetker met Bastogne bodem, heerlijk en vaste prik hier met verjaardagen. In de zomer maak ik weleens een aardbeien kwarktaart, ook van Dr Oetker met verse aardbeien erop. Niet veel werk en prima de avond ervoor te maken zodat het goed kan opstijven in de koelkast.

Appeltaart maak ik niet, teveel gedoe dus als mijn man die wil eten moet hij het zelf gaan maken. Ik zorg er dan wel voor dat het opkomt :))
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-24 12:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 4 [ 82 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen