Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 120 [ 2990 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 120  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Aanrommelaars met koolhydraatarm?

 
Profiel   

[***] schreef
Leuke recepten hier
Zie alleen wel veel vlees en ei als vervangers
Ik wil eigenlijk niet vaker dan 1 x per dag vlees eten en af en toe ook een dag zonder vlees


Ik eet ook vrij weinig vlees, veel meer vis, kaas en paddenstoelen :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-15 23:46 



 
Profiel   

Respect voor jullie allemaal!
Ik zou graag minder koolhydraten willen eten maar ik ben juist zo gek op brood, pizza en pasta. Gaat em gewoon niet worden voor mij :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-15 00:01 



 
Profiel   

Nachtlampje schreef
Dan snap ik alleen niet waarom je weinig vet neemt? Aangezien die je motor laten draaien als vervanging voor kh's.
En ben ook benieuwd of jij dan geen last hebt van vermoeidheid, slechtere concentratie, prikkelbaar zijn of soortgelijke dingen omdat je dan -dacht ik- te weinig kh neemt om je lichaam goed te kunnen laten functioneren?
Heel veel mensen nemen tussen de 30 en 50 van wat ik heb gelezen.
Als je bedenkt dat een gemiddelde dag voor veel mensen zo'n 250-800 kh bevat :P

mijn darmen (waarvan ik er wat minder heb dan de gemiddelde mens) vinden veel vet niet zo leuk en vermoeidheid heb ik al sinds 1987, daar merk ik verder geen verandering in. Verder nergens last van, behalve de overgang, maar dat heb ik al bijna 10 jaar. Er gaat namelijk niks over, wij snappen niet waarom het overgang heet :+
Zolang de kilo's er maar af gaan en weg blijven, vind ik het prima zo

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-15 06:24 



 
Profiel   

Duidelijk inderdaad. ^^

@Thesserd, ik ben daar ook dol op. En eet dus ook gewoon zo nu en dan nog een pizza of een lekkere volkoren speltpasta. Is extra genieten dan :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-15 18:14 



 
Profiel   

Ik meld mij ook, ik ben begonnen met powerslim is eigenlijk het zelfde als kh arm alleen dan met hun producten die natuurlijk steenduur zijn, maar goed ik begonnen 3 weken geleden en ben nu 4,4 kwijt ik ben niet heel streng geweest, hebben jullie nog vervangers voor brood? Ik eet de griekse yogurt al maar is er ook brood of crackers waar minder in zit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-15 19:35 



 
Profiel   

Er is ook kha brood, dat zou je kunnen proberen. Wat ik nog wel eens eet is roggebrood of boekweit crackers. Zitten beide wel kh in, maar de 'goeie' kh :)

Ei wraps zijn ook fijn! Zelf maak ik die door een ei los te kloppen met wat melk of room, bakken, laten afkoelen en vervolgens vullen met lekkere dingen en oprollen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-15 19:56 



 
Profiel   

Dat klinkt ook lekker de wraps die ga ik proberen, is dat brood ook te koop bij de supermarkt zoals jumbo ofzo

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-15 20:44 



 
Profiel   

Goede tip die wraps ! Ga ik eens proberen !
Kha brood krijg je ook bij jumbo. Hier had ik vandaag gevraagd, maar het was op. Ze zeiden tegen mij dat ik de volgende keer even smorgens moest bellen, dan werd wat weggelegd omdat het beperkt is wat ze binnen krijgen van kha brood, dus snel op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-15 22:10 



 
Profiel   

Ik heb koolhydraten arm brood bij ons van de bakker, 1,6 kh per sneetje dus echt heel weinig.
Kost helaas wel €3,50 per broodje, maar met 2 sneetjes zit je ook goed vol

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-15 15:34 



 
Profiel   

Oh echt, zo weinig koolhydraten! Nog beetje te eten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-15 18:54 



 
Profiel   

Whoeee sinds maandag weer lekker kha bezig en vandaag al 2 kilo kwijt :)

Ik vind kha brood prima te eten, maar ik rooster het vaak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-15 11:42 



 

Wat eten jullie als je onderweg bent een hele dag?
Krentenbol ed is makkelijk meenemen maar zonder brood vind ik lastig
Ik red het niet op alleen fruit

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-15 12:57 



 
Profiel   

[***] schreef
Wat eten jullie als je onderweg bent een hele dag?
Krentenbol ed is makkelijk meenemen maar zonder brood vind ik lastig
Ik red het niet op alleen fruit


fruit mag ik maar héél erg beperkt ivm fruitsuikers.
Ik overleef op een Atkinsreepje, stukje kaas, komkommer, radijsjes, een hardgekookt ei en dat soort spul.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-15 13:08 



 
Profiel   

[***] schreef
Wat eten jullie als je onderweg bent een hele dag?
Krentenbol ed is makkelijk meenemen maar zonder brood vind ik lastig
Ik red het niet op alleen fruit


Ik ben allergisch voor rauwe groentes maar je zou bijvoorbeeld van die snack worteltjes mee kunnen nemen. En/of snoeptomaatjes, stuk kaas, olijven, nootjes etc.

Ik vind tussendoortjes ook heel erg lastig met mijn fruit/groente/noten/koemelkallergie. Ik zit eraan te denken naar een diëtist te gaan, ik kom er in mijn eentje niet uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-15 13:45 



 
Profiel   

Ik meld mij ook! een tijdje geleden het south beach dieet gedaan maar niet vol gehouden. Ik was er dan ook wel erg streng op :roll: nu weer een poging want ik ben te zwaar en voel mij moe en lusteloos en wil alleen maar troep eten. lekker afkicken dus :+
Deze keer wat minder streng. Hoe tellen jullie de kh?
Binnenkort maar eens gaan bakken met amandelmeel. Welke soorten melen zijn nog meer goed of iig beter dan witbrood enz? we eten nu regelmatig speltbrood, vult ook goed :) maar dan eet ik die gewoon eens in de 2 dagen ofzo

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-15 14:24 



 

Ik bak wel pannenkoeken met boekweitmeel, is gewoon lekker

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-15 18:19 



 
Profiel   

LaraLise schreef
Oh echt, zo weinig koolhydraten! Nog beetje te eten?

Ja heerlijk donker stevig maar smeuïg broodje
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-15 08:42 



 
Profiel   

hannatjuh schreef
Hoe tellen jullie de kh?


Persoonlijk tel ik ze niet, kijk alleen naar het etiket om te kijken hoeveel kh er per 100g inzitten. en aan de hand daarvan bepaal ik of ik een product wel of niet eet.

Maar in dit topic zitten ook meiden die wel tellen, door bijvoorbeeld alles af te wegen wat je eet en dit bij houden in een app. Als je net begint is dat misschien wel handig om je bewust te worden van het aantal kh in een product.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-15 10:59 



 
Profiel   

Ziet er lekker uit plientjedres !
Lastig zeg majabeestje al die allergien. Ik zou zeker eens naar een dietist gaan, die zal je denk ik beter kunnen helpen.
Tussendoor eet ik een gekookt eitje met zaanse mayo, wat kaas of wat vlees, worstje oid.
Vanmorgen gewogen, 3,2 kg in 2 weken ! *\o/*
en zo streng ben ik niet geweest. Gisteren nog een halve zak chips weggeknaagd. :') nog 4.5 kg eraf ongeveer en dan ben ik tevreden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-15 11:12 



 
Profiel   

Lekker bezig Sannert!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-15 11:38 



 
Profiel   

Pff nou ik heb een hééle slechte week erop zitten.

Mijn oma is maandag overleden en vrijdag de begrafenis gehad. En eigenlijk de hele week kh-avondgegeten gehad door alle drukte en nog 1 keer uit eten geweest. 3 keer eten besteld deze week en dat is natuurlijk altijd koolhydraten.
Ivm met mijn oma heb ik het ook gewoon even overboord gegooid deze week, had helemaal geen energie of rust in mijn hoofd om met kha bezig te zijn.
Voel me nu natuurlijk wel ook veel vermoeider, heb overal jeuk en snaai de hele dag door.

Morgen er maar weer flink tegenaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-15 17:51 



 
Profiel   

He jeetje wat vervelend van je oma, gecondoleerd.. Heel begrijpelijk dat dit dan even wat minder aandacht krijgt, wel naar dat je meteen de side effects merkt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-15 17:52 



 
Profiel   

Gecondoleerd Nachtlampje :(:)

Herken het heel erg, als ik me poedersuiker voel of enorm druk ben kan ik het kha ook even niet aan. Jammer dat je dan gelijk last hebt maar morgen kun je er vast weer met frisse moed tegen aan :)

Ik ben op het moment een stukje kabeljauw aan het pocheren en maak een paprika room sausje er bij, kha eten kan onwijs lekker zijn :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-15 18:14 



 
Profiel   

Gecondoleerd en sterkte nachtlampje ..

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-15 19:35 



 
Profiel   

Dankjullie wel allemaal!

Ja, ik ga komende week weer rond de 20 kh per dag proberen te zitten. Groente inslaan dus :)

@Monster_Tos, paprika-roomsaus? Dat klinkt yum!

Overigens, voor mensen die van smeerseltjes houden op plakjes komkommer bijvoorbeeld: in de Aldi heb je bij de gekoelde kaas-afdeling van die bakjes met een soort créme substantie, waaronder 1 met mango-chili. Die is érg lekker!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-15 21:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 120 [ 2990 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 120  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen