Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 120 van de 120 [ 2990 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120
Plaats een nieuw onderwerp

Aanrommelaars met koolhydraatarm?

 
Profiel   

Even dit topic nieuw leven in roepen. Hoe gaat het bij jullie?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-18 19:52 



 
Profiel   

Ik moet weet opnieuw beginnen. Het was behoorlijk versloft na de ziekte van mijn paard. Ik heb afgelopen week het laatste brood gekocht en als die op is ga ik er weer tegenaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-18 20:06 



 
Profiel   

Heel veel succes! Ik ben net pas begonnen dus lekker dit topic door aan t spitten

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-18 09:10 



 
Profiel   

Veel succes om opnieuw te beginnen. En hopelijk is je paard beter. Je kan niet altijd strict zijn.
Dit weekend goed opgelet en veel gestapt (hondenshow, te voet gaan wandelen met paard etc) en ben op 2 dagen 1 kilo vermagerd :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-18 10:14 



 
Profiel   

xLaraaj schreef
Veel succes om opnieuw te beginnen. En hopelijk is je paard beter. Je kan niet altijd strict zijn.
Dit weekend goed opgelet en veel gestapt (hondenshow, te voet gaan wandelen met paard etc) en ben op 2 dagen 1 kilo vermagerd :o


Dank! Paard gaat gelukkig weer helemaal goed. Dit was gister, toen ze voor het eerst een deken op had. (Ze is 21 maanden :o )

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-18 10:32 



 
Profiel   

Ik ben ook sinds 2 weken weer begonnen. Eerste week meteen 3 kg kwijt dus dat is motiverend :)
En nu ook echt de motivatie om door te gaan. Eerder stopte ik na een paar dagen of weken steeds. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-18 21:36 



 
Profiel   

Amai dat is veel. Proficiat ! :D bij mij is maandag weegdag :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-18 21:47 



 
Profiel   

netjes hoor Sannert! *\o/*

Hier ook maandag de weegdag dus ik ben heel benieuwd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-18 10:28 



 
Profiel   

Dank jullie wel!
Net weer gewogen, 4kg in totaal. Wel een halve kg aangekomen afgelopen week doordat we een verjaardag hadden en ik sushi ben gaan eten wat al vanaf begin januari gepland stond. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-18 11:27 



 
Profiel   

Ik kom even binnen vallen, maar ik ben heel benieuwd naar jullie favoriete recepten! Ik wil ook weer beginnen, maar de vorige keer gestopt omdat ik inspiratieloos was haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-18 19:26 



 
Profiel   

Hmm denk deze de mijn :
“Broodjes”
[ img ]
[ img ]

Dan de overschotel met bloemkool:
[ img ]

En dan nog de ovenschotel voor naast vlees ofzo: gestoofde courgetten met dan kerstomaatjes en mozzarella erboven en 15min in de oven :) of bloemkool-croque monsieur is ook lekker ! :)

Edit: of gewoon simpel ribbetjes met een tomaat-mozzarella :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-18 19:33 



 
Profiel   

Mijn favoriet is toch wel de carpaccio salade. Carpaccio, truffelmayo erop smeren, sla erop en parmezaan en pijnboompitten (al weet ik niet of die geheel kha zijn, maar ik vind het lekker en zoveel gebruik ik er niet van.)
Verder eet ik vaak gewoon vlees met groenten erbij en mayo.
Spinazie a la crème is ook gewoon kha.
Echt recepten heb ik niet.
Schotels of zo maak ik ook niet. Ik zorg wel dat ik voor iedere dag iets heb opstaan om te eten. Want ben 1 keer begonnen zo van ik zie wel wat ik eet haal ik wel even snel bij de winkel. Dat ging dus niet goed en was een korte poging haha. Nu begonnen en goed lijstje gemaakt iedere keer, genoeg in huis halen enz. Dan gaat het prima. Zijn op fb ook veel groepen waar recepten gedeeld worden. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-18 19:58 



 
Profiel   

Hmm ja carpaccio <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-18 20:30 



 
Profiel   

Ik meld me ook ( al moet ik wel zeggen dat ik niet heel actief ben qua postten) ben na de kerst begonnen en sta nu op -7kg.
En ik doe het beperkt. Heb begin vorig jaar helemaal arm gedaan maar dat is voor mij met mijn werk niet vol te houden. Nu dus beperkt en dat gaat super. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-18 20:33 



 
Profiel   

Ik eet ook beperkt, daar voel ik mijzelf gewoon het beste bij. Voor mij houdt dat in; alle soorten groente, paar keer in de week rood fruit en koolhydraatarm brood. Ik heb jarenlang vegetarisch gegeten, dus de grote hoeveelheden vlees stonden mij tegen. En ook dat ik niet alle soorten groente mocht eten.

Vandaag begonnen met 150 gram 10% Griekse yoghurt, tussendoor een Atkins reep en net geluncht met een grote kom pompoensoep en 2 sneden koolhydraatarm brood, even geroosterd in de pan met een halve puntpaprika. Op het brood 1/2 avocado geprakt, de puntpaprika erop en een paar blokjes feta met olijfolie <3

Vanavond eet ik 2 gekookte eitjes, handje walnoten en een paar wortelen. Voor tussendoor heb ik nog 2 babybell kaasjes in mijn tas.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-18 14:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 120 van de 120 [ 2990 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen