Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 116 van de 120 [ 2990 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Aanrommelaars met koolhydraatarm?

 
Profiel   

Goedemorgen :9 <3


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 07:39 



 
Profiel   

Lekker BB, 2 eitjes met mascarpone?

Ik heb vandaag het Ikea restaurant als uitdaging gehad! Sjee wat eten mensen daar veel. Complete families kwamen daar ontbijten. Ik heb ook wel even zitten watertanden bij de croissantjes en harde broodjes, maar ik heb het braaf bij twee cappuccino's gehouden. De omvang van de meeste mensen hielden mij tegen om iets te pakken :(

Vandaag de dag begonnen met een schaaltje Griekse yoghurt met noten en zaden, daarna drie sneden koolhydraatarm brood met 2 gebakken eitjes, als snack een wafel van PS en vanavond wordt het denk ik een courgette soepje en gebakken zalm.

Vanavond ga ik de kroeg in, twijfel nog om te rijden of een paar wijntjes te drinken..

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 16:23 



 
Profiel   

Gelukkig maar bloembloem!
Ziet er ook lekker uit, waar maak je dat van?

En Deau, wijntje gedronken?

Ik had zaterdag een BBQ. Helaas geen light/zero dranken aanwezig dus een aantal glazen gewone cola op.
Ook nog een broodje pulled prok. Zondag op de weegschaal; + 300 gram Dacht zelf dat valt me alles mee maar vanmorgen was er nog eens +300 gram bij. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 09:31 



 
Profiel   

Jaa Marietje, ik heb zaterdagavond 2 droge witte wijn gedronken en verder alleen cola light. Later op de avond nog een frikandel :)

Je ziet vaak dat het gewicht er nog niet direct bij zit. Gewoon weer oppakken en doorgaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 13:08 



 
Profiel   

Deau .... whaaa blijft gek ... :+ 2 eieren, 50 gr philedelphia roomkaas, kaneel en zoetstof.

Goed gedaan hoor, genieten mag ook, doe ik ook! In het weekend drink ik
gewoon wijn, en gisteren uiteten geweest, spare ribs gegeten met wat patatjes :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 13:12 



 
Profiel   

Goedemiddag!

Ik ben ook weer in het gareel! Wil nu echt weer even een maandje knallen. Afgelopen week nogal drukte dus snel snel. Maar vandaag gaat het goed. Heb dag ingepland dus dat is beter te doen.

Als ik ga stappen dan drink is sowieso (mits ik moet rijden) een paar wijntjes. Maar ben meestal de bob :')

BB, zijn die pannenkoeken lekker? Had laatst dat poffertjes recept van Oahns gebruikt maar die vond ik mwah...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 13:43 



 
Profiel   

Die pannenkoekjes ga ik vanavond eens maken voor morgen als lunch, klinkt erg lekker.

Lekker Bloem, spare-ribs mogen wel toch? Alleen de patat he .... :+

Gisteravond nasi gemaakt van bloemkoolrijst, dat vond ik echt niet te narsen :o
Jammer, want de spaghetti van courgette vond ik echt vele malen lekkerder dan normale spaghetti :') :')
Vanmorgen weer op de weegschaal en jawel, de 6 ons extra van het weekend was er weer af, precies 78,5 nu dus nog 8,5 te gaan. Mijn vriend was ook al ruim 3 kwijt in 1 week.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 08:52 



 
Profiel   

[ img ]

Goedemorgen, mijn ontbijt met chocoladekoekjes en een beetje slagroom :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 09:01 



 
Profiel   

Marietje, spareribs zijn ook niet altijd KHarm, dit komt
door de marinade, maar in het weekend heb ik daar dus één dag maling aan :D
Mijn ontbijt en lunch zijn dan wel correct overigens.

Ik blijf hangen op 62kg, ergens ben ik daar wel heel blij mee, maar ik had 60 nog leuker gevonden :D

Wat zit er in je chocoladekoekjes verwerkt Deau? Chocolade, en ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 09:03 



 
Profiel   

Goed bezig Marietje, makkelijk vol te houden voor jou en je vriend?

Ziet er goed uit Deau! Ben ook wel benieuwd naar het recept :)

BB, jij bent toch al hartstikke slank haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 09:06 



 
Profiel   

[ img ]

Foto vanmorgen gemaakt voor het outfit topic, nu ik dit dan zo
zie ben ik inderdaad best trots, maar het is best nog lastig een goede
balans te vinden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 09:14 



 
Profiel   

Nou BB, je had het laatst over een killerbody maar dat heb je nu al!!
Is werkelijk niets op aan te merken. Doel bereikt zou ik zeggen +:)+

Ik heb gisteravond pizza en friet gegeten. Kwam helaas zo uit hij schoonvader. Baal daar dan wel van en voel mij daarna ook echt opgeblazen. Bah.. Haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 09:18 



 
Profiel   

Dat is lief, maar een strakke jeans doet wonderen Popke :+
Het is echt slap hoor, alles wordt steeds slapper :') :oo :D :))

Niet schuldig voelen! Was het lekker?
Vandaag de draad weer oppakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 09:19 



 
Profiel   

Nou inderdaad BB, ik ga met Popke mee!

Haha pizza en friet tegelijkertijd? :P
Is je opgeblazen gevoel al weg?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 10:04 



 
Profiel   

150 gram amandelmeel, 2 rauwe eieren, 30 gram cacao, wat zout en bakpoeder. En dan naar smaak wat noten en/of kokosrasp toevoegen. Als je er 19 koekjes van maakt is het per koekje 1 kh.

Je ziet er goed uit BB!

Ik kwam er vandaag achter dat mijn ranja die ik drink toch niet geschikt is! Ik dacht dat de voedingswaarde per 100 ml onbereid was. Blijkt het per 100 ml bereikt product te zijn. Stom!

Ik ben nu aan het lunchen met dit heerlijke recept van Pauline's keuken
https://uitpaulineskeuken.nl/2012/10/me ... giana.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 12:32 



 
Profiel   

Lekker :9 ! Nu pas lunch dan?

Ik zit al aan mijn tussendoortje :D
Blokjes oude kaas :9, maar ik zat vanmorgen om 0530 al aan het ontbijt :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 12:38 



 
Profiel   

Inderdaad nu pas aan de lunch BB. Om 9.30 uur pas ontbeten, was later opgestaan en moest de koekjes nog bakken. En om 12 uur pas boodschappen gehaald voor het avondeten. Ik heb het net gegeten als lunch, mijn ouders eten het vanavond met gnocchi.

Ik moet zo werken, neem wat Griekse yoghurt met noten mee als 'avondeten'.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 12:53 



 
Profiel   

Ik kom me hier ook maar eens melden als dat mag :o Ik heb een prima gewicht in verhouding tot mijn lengte maar was voor mijn vakantie 5 kg afgevallen en die zit er helaas na de vakantie weer aan.
Ik eet niet volledig koolhydraat arm, dit mede omdat ik nog thuis woon en dus vooral s'avonds eet wat de pot schaft :Y)
Ik probeer bij 1 van de 3 maaltijden per dag koolhydraat arm te eten. En ik wil proberen om minder brood te eten voornaamlijk omdat ik daar erg veel van eet voordat ik daadwerkelijk vol zit.
Ik heb zojuist 2 gebakken eitjes op, met een klein beetje gebakken half om half gehakt en 5 champignons, erg lekker!

Het lastige vind ik toch wel het eten vinden wat ik lekker vind, dat is helaas niet veel. En het moet niet te ingewikkeld zijn en mee te nemen zijn naar mijn stage die volgende week begint. Ik zat er aan te denken om voor volgende week broccoli met wat stukjes gekookt ei en wat gehakt door elkaar te doen en dat tussen de middag te eten.
Als ontbijt zal het waarschijnlijk griekse yoghurt worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 12:58 



 
Profiel   

Haha ja inderdaad friet en pizza tegelijk. Mijn man was eten gaan halen samen met schoonvader en die kwam terug met een berg friet en pizza. Ben begonnen met de pizza maar halverwege dacht ik 'bekijk het maar, ik val de friet aan!'.
Dus dat was kort genieten om daarna meteen weer te balen O:)

Ik ga de pannenkoekjes ook eens maken!

En BB, ik zou bijna een moord begaan voor jouw lichaam :*

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 13:31 



 
Profiel   

Jongens ik denk dat je die pannenkoekjes toch beter gelijk
op kan eten hoor, of je moet een magnetron tot je beschikking hebben, dan
kan je ze even opwarmen.

Dat is heel lief Popke, maar echt niet nodig, iedereen is mooi zoals hij of zij is, dat is veel belangrijk dan ons omhulsel ;) en je bent hard aan de slag of kilo's kwijt te raken, en daar kan je meer dan trots op zijn, óók als je 1x in de week pizza of patat eet ;) :*

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 13:42 



 
Profiel   

Haha het is niet erg als je zoiets eet hoor Popke, zolang je er geen spijt van krijgt als je het gegeten hebt :)

Zijn ze koud niet lekker BB?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 15:51 



 
Profiel   

Oef, die koekjes! :9 Het weekend maar proberen!
Zo Bloembloem, ik zou zo'n figuur willen zeg! Strakke jeans helpt hier niet hoor, integendeel :') .

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-17 08:13 



 
Profiel   

De weekende blijven toch het lastigste.. Gisteren naar een bierfeest geweest, dus daar een paar pullen rosé bier gedronken. En later nog een pizza gegeten :Y)
En nu nog vooral veel nadorst, dus een raketje smaakt met zonnetje erbij heerlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-17 10:12 



 
Profiel   

Hier ook een lastig weekend achter de rug, maar denk dat ik het nog heel goed gedaan heb.
Zaterdagmiddag en avond een feestje gehad met eten. Mexicaans, dus veel bonen en tortilla's maar die heb ik gelaten voor wat het was. Gewoon de kip genomen en verder wat salade, ging prima!
Gisteren wel uit eten geweest met schoonfamilie, naar de wok, daar ook prima kunnen eten zonder dingen te eten die niet goed waren, tot het toetjesbuffet. Daar ben ik los gegaan. :') := := Chocolade mis ik echt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-17 08:54 



 
Profiel   

Ik sta alweer anderhalve week compleet stil .... snap er niets van. :? Hou me netjes aan de KH, dus hoe dit nou kan ....
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-17 10:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 116 van de 120 [ 2990 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen