Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 18 van de 24 [ 578 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 24  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

crockpot

 
Profiel   

yessss!! ik kom me hier ook melden, vanmorgen van manlief een crockpot gekregen :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-17 14:46 



 
Profiel   

heeft iemand een leuk receptje voor varkensvlees en witte wijn?
ingredienten dat ik heb zijn beperkt
(varkensvlees, wortelen, ik denk tomaat, de gewone kruiden, look, bouillonblokjes, witte wijn, mosterd,room ...)

Ik heb morgen geen tijd om naar de winkel te gaan en wilde iets samen gooien, maar ik zou het zonde vinden om het vlees te verpesten. Dus wat kan ik met bovenstaande brouwen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-17 21:33 



 
Profiel   

http://outmijnkeuken.nl/2016/11/16/cash ... t-de-oven/

deze gisteren gemaakt. echt zalig! heel zoet met een klein pittig randje. zelfs de kinderen hebben er van gesmuld. wij hebben overigens de cashewnoten eruit gelaten ivm heftige notenallergie bij onze oudste, maar dat hebben we niet gemist

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-17 09:32 



 
Profiel   

https://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=367627

en de allerlekkerste roti die er is! gegarandeerd een succes en kan niet mislukken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-17 09:33 



 
Profiel   

Ik heb gisteren dat recept van de roti gemaakt in de slowcooker. Met garam masala ipv kerrie en inderdaad een aanrader. Super simpel en heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-17 09:46 



 
Profiel   

Garam masala hoort er zeker bij! Kerrie alleen haalt voor mij die echte rotibeleving niet. Ik vind zelf rotibladeren maken of de bladeren bij de toko ook echt een voorwaarde voor een smakelijke roti.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-17 09:50 



 
Profiel   

Ik ga vanavond proberen om tom ko kai soep te maken in de slowcooker, wish me luck :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-17 19:59 



 
Profiel   

Hoe is het met de slowcookers :D ?
Ik stuitte op dit topic omdat ik erover nadenk een slowcooker aan te schaffen.
Liefst met timer en RVS pan met gifvrije keramieke coating. Iemand nog tips voor een goede?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-18 16:07 



 
Profiel   

Malibu schreef
Ik ga morgen naar de winkel, wij hebben een goede winkel in de wijk waar ik ook nog wat advies kan krijgen wat voor mij het beste past...

Zelf neig ik naar de Crockpot CR605 NexGen.

Weet iemand het verschil tussen de verschillende soorten? Je hebt bijvoorbeeld Saute, NexGen maar geen idee wat nu het verschil is :?


Malibu, is het ook de nexgen geworden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-18 16:08 



 
Profiel   

Hannanas schreef
Hoe is het met de slowcookers :D ?
Ik stuitte op dit topic omdat ik erover nadenk een slowcooker aan te schaffen.
Liefst met timer en RVS pan met gifvrije keramieke coating. Iemand nog tips voor een goede?


Ik volg! Een vriendin van me had het er een tijdje geleden over en ze was zo lyrisch over de crockpot/slowcooker, dat ik 'm in ieder geval op de wishlist wil gaan zetten haha. Dus ik volg even, hopende dat er tips komen voor eenzelfde als jij zoekt van RVS met gifvrije keramieke coating.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-18 16:09 



 
Profiel   

benangelique schreef
Ik heb geen anti aanbaklaag in mijn pan :n


Welke heb jij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-18 16:09 



 
Profiel   

ik gebruik hem regelmatig :D Heb een Crockpot met timer, ideaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-18 16:10 



 
Profiel   

ik heb deze, met binnenpot van keramiek. Deze is vrij groot, maar dat vind ik juist handig. Ik maak bijvoorbeeld een flinke lading pastasaus zodat ik een deel kan invriezen.
https://www.kookwinkel.nl/crock-pot-dig ... lowcooker&

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-18 16:12 



 
Profiel   

Klinkt goed!

Is een timer echt een pré?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-18 22:15 



 
Profiel   

voor mij wel, ik zet hem dan 's ochtends aan en als we thuiskomen van het werk is het klaar :)
Heb ook wel eens gelezen dat sommigen er een tijdklok tussen zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-18 22:28 



 
Profiel   

en ik neem aan dat het wel volledige kookgeuren in huis geeft?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-18 16:53 



 
Profiel   

jep

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-18 16:56 



 
Profiel   

Ja, heerlijk als je even weg bent geweest en je komt thuis. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-18 14:51 



 
Profiel   

Hannanas schreef
en ik neem aan dat het wel volledige kookgeuren in huis geeft?


precies de reden waarom hij hier de deur dus weer uit is. Het hele huis is doordrongen van kookluchten als dat ding een dag heeft aangestaan. Echt heel vies vind ik dat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-18 11:17 



 
Profiel   

Zet hem in de schuur! Deden wij met de frituurpan ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-18 06:51 



 
Profiel   

benangelique schreef
Hannanas schreef
en ik neem aan dat het wel volledige kookgeuren in huis geeft?


precies de reden waarom hij hier de deur dus weer uit is. Het hele huis is doordrongen van kookluchten als dat ding een dag heeft aangestaan. Echt heel vies vind ik dat.


:D

Ik wacht op de nieuwe levering van instant pot en idd dan is de schuur denk ik zn beste vriend. Ik ben thuis, dus de hele dag werken zodat je geen last hebt van die geuren gaat bij mij niet op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-18 09:51 



 
Profiel   

*\%/*
Hij komt hij komt.. niet de crockpot maar de “instant pot 7 in 1”. Vanwege de functies én vanwege de roestvrijstalen binnenkant.


Van het weekend gaan we los. Nu nog hét eerste recept uitkiezen.
Eigenlijk is daar weer een ander topic voor nodig, maar ik neus zo hier en daar bij voedertijd genoeg slowcook en hogedruk recepten binnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-18 17:11 



 
Profiel   

Echt geweldig ding! Stil stil stil, heb net geslapen in de woonkamer, en ik hoor en ruik niets. Pas met je neus bij de pot.
Staat al 6 uur de slowcooken met nauwelijks etenslucht in huis. Ik denk dat dat komt door de deksel. Je hebt voor de instant pot ook een losse glazen deksel te koop, en dan denk ik dat je meer lucht in huis ruikt.

Ik ben blij dat jullle me hier over de streep getrokken hebben.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-18 19:00 



 
Profiel   

Ik heb een paar drukke weken voor de boeg en wil morgen eigenlijk wat freezer meals gaan maken voor in de slowcooker. Nu loop ik er alleen (weer) een beetje tegenaan dat er zo weinig groenten in de meeste gerechten zitten. De groenten even lang in de sc als het vlees vind ik vaak ook niet zo'n succes, wordt zo slap. Hoe pakken jullie dit aan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-18 11:44 



 
Profiel   

De pasta bolognese van Ashley Willems bevat wel aardig wat groente, maar verder moet ik er ook altijd wat bijverzinnen om aan mijn groente te komen. Misschien lekker stoofvlees of albondigas maken? Dan hoef je alleen een piepertje/pasta met sla erbij te maken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-18 11:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 18 van de 24 [ 578 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 24  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen