Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 24 [ 578 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

crockpot

 
Profiel   

Door dit topic [LZP] Aankoop die je veel eerder had " moeten " hebben
Wil ik nu ook een crockpot :+

Wie heeft er eentje? Welk merk en welke inhoud? Wat maak je er allemaal in klaar en hoe vaak gebruik je hem? Heb je nog lekkere recepten (nederlandstalig) om te delen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-15 21:33 



 
Profiel   

Ik heb hem! De crockpot 4,7 liter met timer. Ideaaaaal. Ik gebruik hem eigenlijk vooral voor stoofpotjes. Het is heerlijk als je in het weekend lang op stal bent bezig geweest dat je eten al klaar is. Recepten vis ik overal vandaag. Internet, het boekje wat erbij zat en verschillende kookboeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-15 06:40 



 
Profiel   

Dat is best een flinke inhoud of niet? Ik zie 3.8 als meest gangbaar volgens mij?
En gebruik je de timer ook echt? Veel zijn zonder?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-15 07:11 



 
Profiel   

Ik gebruik de timer absoluut! S ochtends voor het werk erin. Dan rond een uur of 4 slaat hij op warmhoud functie en wanneer ik dan om half 7 thuis ben kan ik eten.

Ik vind 4,7 liter wel zo fijn, maar ik gooi ook eigenlijk altijd wel veel in de vriezer. Met zijn 2en redden we het goed, met 4 personen (dus met visite) red ik het ook goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-15 09:09 



 
Profiel   

Op Facebook is een hele fijne groep waar je veel informatie en lekkere recepten kunt vinden. De groep heet de slowcookers. Dit is een Nederlandse groep. Erg makkelijk? Veel plezier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-15 09:14 



 
Profiel   

Oh super, ik ga eens kijken!
En me nogmaals verdiepen in inhoud hihihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-15 09:20 



 
Profiel   

Mijn ouders hebben er 1, ze maken er werkelijk alles in, van erwtensoep tot indische vleesgerechten.
Het merk en de inhoud weet ik zo niet. Ik weet wel dat ze hem bij Amazon.de hebben gekocht, dat scheelde aanzienelijk in de aanschafsprijs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-15 09:24 



 
Profiel   

Die van mij komt overigens bij fonq.nl vandaan. Daar was hij toen het goedkoopste.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-15 11:00 



 
Profiel   

Klinkt erg interessant. Maar kan je bijvoorbeeld ook een gerecht in een paar uur klaar hebben? Dus je komt 4 uur thuis van je werk. Zet hem aan en gaat naar de paarden en rond half 8 klaar?
Aangezien ik ergens las dat hij soms wel de hele dag aan moet

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-15 11:07 



 
Profiel   

Crockpot? Klinkt interessant :-)

Is dat een beetje te vergelijken met de slowcooker zoals ze die vaak in de UK hebben?

Edit: inderdaad, een slowcooker :j

Ik ken ze vanuit de UK :-) Ideaal, je kunt de hele dag op pad en 's avonds heb je al een lekkere warme maaltijd klaar :-) Lijkt me erg handig op drukke wedstrijddagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-15 11:11 



 
Profiel   

Inderdaad de slowcooker. Geloof dat crockpot een merk ansich is.

Mij lijkt het dus ook ideaal om s ochtends de deur uit te gaan en dan s avonds mijn maaltje al klaar te hebben staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-15 13:07 



 
Profiel   

Dat klinkt fantastisch :j
Met een akkerbouw bedrijf en mijn eigen bedrijf daarnaast zijn er dagen dat het echt ideaal zou zijn.

Ga me er eens in verdiepen

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-15 13:12 



 
Profiel   

hannatjuh schreef
Klinkt erg interessant. Maar kan je bijvoorbeeld ook een gerecht in een paar uur klaar hebben? Dus je komt 4 uur thuis van je werk. Zet hem aan en gaat naar de paarden en rond half 8 klaar?
Aangezien ik ergens las dat hij soms wel de hele dag aan moet

Die recepten heb je er ook tussen zitten hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-15 18:40 



 
Profiel   

Zal morgen ff reageren, ik hou van mijn crockpot!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-15 14:25 



 
Profiel   

Ik heb sinds kerst eentje, wat een tof apparaat, ik ben er erg blij mee. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-16 15:54 



 
Profiel   

Momenteel heeft de Lidl een soort slowcooker te koop voor 50 euro.
Je kunt er van alles mee beweren ze.

Heeft iemand ervaring met de Lidl pan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-16 18:54 



 
Profiel   

Heeft iemand voor mij een link naar die facebookgroep? Ik kan m namelijk niet vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-16 14:55 



 
Profiel   

Er zijn er meerdere.
"De slowcookers" is de meest gebruikte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-16 20:53 



 
Profiel   

Ik heb gister nog heel simpel draadjesvlees in de slowcooker gemaakt. Voor van de week staan er spareribs op het menu, met cola en home-made bbq sauce. Ik ben benieuwd :D

Ik wil ook nog eens iets met kip maken, iemand tips?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-16 21:02 



 
Profiel   

https://www.facebook.com/groups/1390777 ... 9/?fref=ts

slowcoockers op facebook. Ik heb er zelf (nog) geen, maar lees er wel veel over. Iets houd me tegen, meer omdat er dan nog een apparaat bij komt. Heb al zoveel staan...maar lijkt mij iedaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-16 09:38 



 
Profiel   

Wij gebruiken hem elke week om eten te maken voor de hele week. Je zoekt een recept uit. Gooit het erin voordat je naar je werk gaat en het is klaar als te thuis komt. Wij zijn healthfreaks en fanatieke sporters. Deze maaltijden zijn gezond en voedzaam. We werken alle twee en zijn bezig met paarden. Dus veel tijd om te koken blijft er niet over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-16 09:42 



 
Profiel   

bij ons wordt hij ook nog heel regelmatig gebruikt, ben nog steeds fan!
DarkoFroitzik, wat voor recepten maak jij er zoal in? Ben nog wel op zoek naar andere dingen dan het stoofvlees en de gehaktbal en heb moeite met wat gezondere recepten te vinden merk ik...

Ik heb hem iig vannacht weer aan gehad voor mijn gehaktballetjes voor morgen (ontdekte dat de zalm vandaag verloopt dus even een dagje verplaatst), huis rook heerlijk vanochtend. Vorige week nog aan gehad met stoofvlees met in de oven wintergroente en een pan aardappelpuree toen mijn ouders op bezoek kwamen. Stoofvlees sowieso heel vaak er in!
Met kerst hebben we er pulled pork in gemaakt met een stuk schouderkarbonade met bot van de varkens van een collega van mijn man, dat was ook geweldig lekker.
Ik ben ook lid van een facebookgroep sinds kort, maar onoverzichtelijk om al die recepten te lezen, dus gebruik vaker pinterest of gewoon google.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-16 10:51 



 
Profiel   

Ik heb er 1 van 6.5 liter. Ik kook dan ook voor 4 volwassen eters :)
Ik ben er erg blilj mee. Tot nu toe vooral gebruikt voor stoofvlees en spareribs. Ook voor soep en pulled chicken gebruik ik hem vaak.
Je kan er heel erg veel mee. Er staan genoeg recepten online. Wel vaak in het engels, maar vertalingen vallen mee :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-16 10:56 



 
Profiel   

ik heb er 2 van 6.5liter en kook er zeker 3 keer per week mee. Lekker makkelijk, zeker met 6 kinderen.
Soep, stoofpotten, spareribs, curry, kip, tomatensaus voor pasta etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-16 19:21 



 
Profiel   

Ik lees al een poosje stil mee....
Wil jullie nu toch wat vragen. :D

Ik zit er sterk over na te denken om een slowcooker te kopen.
Ik zie heel veel recepten op internet staan waar je zo veel kruiden e.d. voor nodig bent.
Hebben jullie dat standaard in de kast staan?

Hoe doen jullie het als je een gewoon groentesoepje wilt maken?
Ik heb zelf wel een stoomkoker en die zou ik totaal niet meer willen missen...

Sorry voor mijn vele vragen, ik twijfel heel erg om er 1 te kopen.. haha :P
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-16 09:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 24 [ 578 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen