Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 27 [ 652 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Airfryer, wat doe jij ermee?

 
Profiel   

Voor kerst heb ik van mijn vriend een Philips Airfryer gekregen. Een super leuk cadeau natuurlijk, maar verder dan dat ik er (gezonder/minder vet) friet en snacks mee kan frituren, kom ik eigenlijk niet..
Er zat een simpel receptenboekje bij met zo'n 20 recepten, maar ik vroeg me eigenlijk af wat de rest er zoal mee doet :)

Volgens de gebruiksaanwijzing kun je er van alles mee, van frituren tot taarten bakken. Ik ben dus opzoek naar inspiratie en recepten :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-15 14:39 



 
Profiel   

Ik gebruik hem ook om kip in klaar te maken, die krijgen kan zo n krokant velletje:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-15 14:45 



 
Profiel   

Nou wat kan je er niet mee haha.wij maken er enorm veel in.
Kip,ovenschotel,pizza,broodjes,friet,lasagna. Ik kan niet meer zonder.zo enorm fijn.
Je moet het zien als kleine oven.
Koop je oven schaaltjes die er in passen en je kunt aan de slag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-15 15:04 



 
Profiel   

Net als Keona doen wij er ook heel veel in. Alles wat in de oven kan gaat sneller in de airfryer :D
Het is alleen even rekening houden met de maat, maar ik maak er dus ook 2persoons ovengerechten of braadstoomgerechten in zo'n zak in.
Het grote voordeel vind ik dat hij amper voorverwarmingstijd nodig heeft in tegenstelling tot een gewone oven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-15 15:51 



 
Profiel   

Hier staan veel tips en recepten in:
https://www.facebook.com/Airfryer-NL-15 ... 4/?fref=ts
De recepten zijn afgestemd op de Philips Airfryer dus als je een ander merk hebt moet je even kijken qua tijd en evt stand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-15 02:41 



 
Profiel   

We stonden gister in de Mediamarkt naar Airfryers te kijken maar zijn zonder Airfryer vertrokken...er is zoveel keus maar waar moet ik nou eigenlijk op letten??

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-15 06:51 



 
Profiel   

Ik heb van me ouders de airfryer XL gehad.
Super blij mee. Tot nu toe cordon blue (heerlijk knapperig), kip, friet, aardappel toefjes, aardappelkrieltjes en frikadellen er in klaar gemaakt. Maar ik wil ook een bakblik zodat ik er in kan bakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-15 07:31 



 
Profiel   

Wat is nou precies het verschil tussen een gewone oven en een airfryer?
En nemen die dingen niet veel ruimte in? Dat houd mij tot nu toe vooral tegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-15 07:37 



 
Profiel   

Hebben wij ook. Weer een groot ding wat ergens moet staan. En we hebben een fijne oven.
Toch staat mn man er vaak bij te kijken. .

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-15 07:41 



 
Profiel   

Jeetje ja wat zijn ze trouwens groot!

De airfryer xl trok onze aandacht het meest gister

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-15 07:47 



 
Profiel   

Er gaat niks boven een echte frituurpan. Wij hebben ons zelf voor de kerst toch maar weer een nieuwe gegeven. Comfort food!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-15 07:50 



 
Profiel   

Ik volg even, ik heb ook de philips airfryer(de gewone maat). Maar heb tot nu toe alleen maar frietjes, aardappeltjes, garnalen en bittergarnituur erin gemaakt.
Maar ben wel benieuwd wat andere er allemaal in maken. Schijnt dat je er heel veel mee kan doen.

Ik heb ook een combi magnetron oven, maar de airfryer is een stuk sneller klaar.

Ik heb hem trouwens gewoon op het aanrecht staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-15 07:51 



 
Profiel   

Hij is inderdaad wel groot ja, maar wij hebben de frituurpan de deur uit gedaan dus dat compenseert weer een beetje :D
Verder hebben wij alleen een niet zo goede combimagnetron, dus allerlei ovenschotels zijn daar eigenlijk niet in te maken dus de airfryer maakt dat ook weer goed.

En het allergrootste voordeel, hij gaat veel sneller, afbakbroodjes stop ik er zonder voorverwarmen in en met 6 tot 8 minuten zijn mijn broodjes, al dan niet met beleg, klaar.
Net als friet of aardappeltjes, uit de gewone oven worden die (bij mij) niet zo lekker en krijg ik er bij mijn vriend echt niet in. 10 minuutjes in de airfryer en heb heerlijke frietjes of aardappeltjes zonder toevoegen van olie of iets.
Oh en vlees, kip in braadzak (wel opletten dat de zak niet te hoog komt), ander vlees, groentenschotels die je normaal zou grillen.... Noem maar op *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-15 07:52 



 
Profiel   

Wij hebben al een grote combi magnetron en beperkte ruimte op het aanrecht.
Dat de airfryer sneller is maakt me niet zoveel uit. Onze magnetron-oven is ook vrij rap en kunnen we ook alles mee doen.

Mijn schoonouders hebben ook een airfryer en het valt me op hoeveel plaats hij in neemt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-15 07:56 



 
Profiel   

Plaats neemt hij niet in vind ik staat gewoon in de kast,en ordinare frieten pan weg hup.kun je hem daar zetten.veel gezonder ook veel beter dan magnetron. Ik zou niet anders willen.hierna wil ik graag de xl.en kip kruiden we zelf en dan hup in mandje komt geen zak aan te pas zijn wel poten of drumsticks

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-15 08:16 



 
Profiel   

Hier ook de XL. Vorig jaar gekregen van mijn ouders. Wij gebruiken 'm vooral voor patat en snavks, maar afven toe voor piccolini's en de cheesetaart uit het boekje heb ik ook al eens gemaakt. Was lekker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-15 08:21 



 
Profiel   

Er is een air fryer topic met tips en recepten.Tips hoelang iets erin moet enz.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-15 14:43 



 
Profiel   

Mijn vriend wil ook een airfryer, maar ik vraag me op waar we op moeten letten bij het kopen ervan. Is er verschil in vermogen oid?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-15 14:46 



 
Profiel   

Wel een xl nemen.De kleine is voor 4 personen iets te klein.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-15 14:48 



 
Profiel   

Ik heb ook voor de kerst een airfryer gehad, de xl-versie en een grillplaatje erbij. Gister voor t eerst in m'n leven een vissie gemaakt met een recept uit het receptenboekje. Serieus: 8 minuten en m'n maaltje was klaar!! Zo wil ik wel vaker koken!
Ik ga m gebruiken als een oven, want hij heeft zoveel mogelijkheden. En nog een voordeel: hij is zo schoon! Ik ben er nu al heul blij mee!

Wel zoek ik nog veel recepten. Heb net de facebooksite van hierboven geliked...daar stond wel al veel op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-15 14:56 



 
Profiel   

Miriam91 schreef
Mijn vriend wil ook een airfryer, maar ik vraag me op waar we op moeten letten bij het kopen ervan. Is er verschil in vermogen oid?

Ik zou voor de philips air fryer gaan.je hebt ook air fryers met een draaiende arm maar daar kun je dus veel minder mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-15 17:47 



 
Profiel   

Wij hebben ook 1 gekocht met kerst. Erg blij mee en ook al regelmatig gebruik van gemaakt. De eerste keer om te proberen gewoon overfriet en een kroket + we wilden de Happas van Mora ook eens proberen. Ontzettend lekker trouwens!

1e kerstdag heb ik er aardappels in gepoft en sperziebonen met spek erom in gemaakt. Perfect. Wel eerst even voorkoken, maar ideaal.

Gister hebben we geprobeerd er vissticks in te doen. Op zich redelijk en erg lekker.. maar ze blijven wel wat slapjes, maar dat is niet erg.

Tot nu toe erg tevreden!! :D *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-15 17:50 



 
Profiel   

Wij hebben er sinds kort ook een, en ik moet zeggen dat ik de friet zo veeeele malen lekkerder vind!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-15 18:06 



 
Profiel   

xWouter schreef
Wij hebben er sinds kort ook een, en ik moet zeggen dat ik de friet zo veeeele malen lekkerder vind!


Stiekem is het inderdaad veel lekkerder. Maar het viel mij wel op dat het een stuk sneller koud is. Hadden jullie dit ook? (Het friet bedoel ik dan hoor)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-15 18:12 



 
Profiel   

Ik heb er ook een gekregen voor kerst.

Ik ben er alleen niet overuit of er nou een scheutje olie in moet of niet -O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-15 18:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 27 [ 652 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen