Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 23 van de 27 [ 652 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Airfryer, wat doe jij ermee?

 
Profiel   

Ik heb dit recept gemaakt met de groentefrietjes:
https://www.google.nl/amp/www.airfryervergelijken.nl/recepten/groentefriet-airfryer-the-philips-chef/amp/?client=safari

Goed gelukt en ik vond het lekker!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-17 20:35 



 
Profiel   

Een vraag voor de ervaringsdeskundige hier :D

Is de philips xl groot genoeg om daar meerdere snacks of zeg maar 800 gram kipstukjes gelijktijdig in te bakken?

Tot 2 week geleden had ik een airfryer met een mandinhoud van 2,6 l
Afmeting (l x b x h): 32 x 32 x 36 cm
Maar deze is te klein voor ons -O-

Nu zoek ik een een fryer met een ruimere/bredere bodem. Die ik had was erg hoog ipv breed en kroketten stappelen is niet lekker.

Welke raden jullie mij aan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-17 14:09 



 
Profiel   

Wij hadden er van de week 4 frikandellen en 3 kroketten in. Waren allemaal prima gebakken (frikandellen 7 min en kroketten 11) In de XL

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-17 14:12 



 
Profiel   

Ja hoor, in de philips xl kan dat gemakkelijk! Ik had laatst 700gr (verse) patat én 3 saucijzen samen gebakken, alles heerlijk gaar :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-17 17:14 



 
Profiel   

+:)+ Dank je wel voor het reageren. Heb de xl nog niet in de winkel kunnen bekijken (want die bakken lijken altijd groter op een foto) Maar jongens jongens wat mis is de kipstukjes uit de fryer en de krokketten :9 :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-17 14:11 



 
Profiel   

Het is al weer even geleden dat er gereageerd is, maar toch even een herstartje...
Wij overwegen nu de aanschaf van een airfryer. Waar op te letten?
Welke zijn goed?
Ik heb wat gehoord over Philips Avance en de Montana?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-17 19:18 



 
Profiel   

Wel de xl nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-17 19:49 



 
Profiel   

Heb eerst een ronde mand gehad en nu een vierkante en dat geeft zoveel meer ruimte! Echt veel fijner.

Heb trouwens de Philips xl en die bevalt heerlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-17 10:08 



 
Profiel   

Britta31 schreef
Wel de xl nemen.



Waarom de xl eigenlijk? Is die alleen groter of zitten er nog meer voordelen aan? En wat is nou het verschil tussen de Viva en de Avance?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-17 10:38 



 
Profiel   

Ik heb de kleine van Philips en voor 4 personen kan daar niet bv 4 kippenpoten in en friet en snacks past ook niet voor 4.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-17 10:49 



 
Profiel   

Een 'normale'maat is meestal net te klein en helemaal als je een beetje van lekker eten houdt :o :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-17 13:03 



 
Profiel   

Zijn er meerdere modellen in de xxl uitvoering?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-17 13:37 



 
Profiel   

Voor 2 personen ia de standaard prima wat betreft patat. Mits je geen enorme eter bent. Maar stiekem baal ik toch wel dat we de XL niet hebben. We maken onze pizza tegenwoordig ook klaar in de airfryer, gewoon omdat hij stukken beter is dan onze oven, maar er past per keer maar 2 puntjes in. En nou is dat voor ons niet zo'n probleem, een punt is in 5 minuten klaar en je hebt steeds hete pizza. Maar zou hem dolgraag iets groter hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-17 17:40 



 
Profiel   

Inmiddels ben ik voorzien van een Philips XL met bakplaat etc. Van de week maar eens beginnen met uitproberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-17 17:44 



 
Profiel   

Ook mensen hier met een tefal airfryer?
Edit: Actifryer

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-17 17:47 



 
Profiel   

leuk topic, jammer dat het niet meer actief is.

Ik heb al spek gebakken in de airfryer (super lekker), aardappelbolletjes, pijnboompitten roosteren, frietjes en snacks.
ik had laatste een half pistoletje met kaas en tomaat, maar mijn kaas was van mijn broodje afgevlogen.
Dus ik denk dat ik die moet vast zetten met een prikker.
Van de week nog es proberen...
Iemand nog leuke, makkelijke ideeën voor de airfryer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-17 10:54 



 
Profiel   

Ik gebruik hem nog steeds voornamelijk voor broodjes afbakken en snacks/friet. Wil hem echt voor meer gebruiken, maar op de een of andere manier komt het er niet van :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-17 12:07 



 
Profiel   

Ik doe er werkelijk alles in behalve als ik iets moet koken. Gisteren aardappeltjes en hamburger erin gedaan. Eerst aardappeltjes 8 min op 200 gr daarna hamburger erbij en samen nog even 6 min nom nom :9 ondertussen salade gemaakt dus maaltijd ook nog eens binnen kwartier klaar :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-17 12:09 



 
Profiel   

Ik vind alles naar frites/snacks smaken als je dat er eenmaal in gebakken hebt. Dus frites-brood. Frites-vis. Het is uiteraard een kwestie van schoonmaken. Hoe doen jullie dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-17 12:10 



 
Profiel   

Goldie schreef
Ik gebruik hem nog steeds voornamelijk voor broodjes afbakken en snacks/friet. Wil hem echt voor meer gebruiken, maar op de een of andere manier komt het er niet van :=



Is bij ons hier ook. Er zijn online wel enkele recepten te vinden, maar dan heb je weer accessoires ervoor nodig of dit of dat, en dan houdt het op bij ons. Maar moet het toch eens echt proberen.
Dus als iemand makkelijke snelle recepten weet? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-17 12:17 



 
Profiel   

rien10 schreef
Ik vind alles naar frites/snacks smaken als je dat er eenmaal in gebakken hebt. Dus frites-brood. Frites-vis. Het is uiteraard een kwestie van schoonmaken. Hoe doen jullie dat?


Ik doe er bijna geen friet in en dan maak ik hem idd schoon :)
Nachtje in sop en daarna goed uitwassen.

Ik heb geen enkel hulpstuk en doe er toch hij alles in.... lasagne enzo Maarja ik ben alleen als je met 4 bent wordt t al lastiger.
Al mijn vlees gaat in de airfryer als het even kan, en ik eet ook vaak zoete aardappelfriet gaat er ook in etc etc

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-17 12:20 



 
Profiel   

Ik heb nog geen ovenschaaltje gevonden die in het mandje past :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-17 12:29 



 
Profiel   

Ow ik heb er 1 van de ah een een kleine springvorm en een kleinere Quicevorm :) mandje eruit werkt ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-17 12:30 



 
Profiel   

ik heb ook al een klein ovenschaaltje gevonden dat erin past! maar daar heb ik alleen nog maar pijnboompitjes ingelegd, gewoon omdat ik niet weet wat ik erin moet doen... beetje inspiratieloos.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-17 13:12 



 
Profiel   

Goldie schreef
Ik gebruik hem nog steeds voornamelijk voor broodjes afbakken en snacks/friet. Wil hem echt voor meer gebruiken, maar op de een of andere manier komt het er niet van :=


Hier ook! Merk wel dat ie met een kipcorn echt vreselijk staat te roken...ben er nog niet achter waarom en hoe ik dat kan voorkomen, dus tips zijn welkom
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-17 13:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 23 van de 27 [ 652 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen