Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 25 van de 27 [ 652 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Airfryer, wat doe jij ermee?

 
Profiel   

Wat je kunt proberen is even een tijdje laten staan met soda of van die mondgebitreinigerblokjes. Kijken of het een beetje los komt.

Verder vraag ik me echt af wat je erin doet? Misschien te lang laten staan? Wij maken nou niet echt na elke keer schoon, maar hebben nog nooit gehad dat we het niet schoon kregen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 13:11 



 
Profiel   

Jane2 schreef
Viphorse, wel opletten als je hem onder de afzuigkap zet. Heb gelezen dat de AF dan in brand kan vliegen.



Een kennis van me zegt ook dat de af niet onder de afzuigkap mag. Ik heb toen ook gegoogeld, maar kon er ook niets over vinden.
Bij mij staat hij net onder langs de afzuigkap met de achterkant er naar toe gericht. Op de gaspitten staat hij niet stevig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 14:41 



 
Profiel   

Ik heb ook al meerdere keren gehad dat er een aanslag in het mandje zat die er bijna niet uit te krijgen was. Heel plakkerig ook. En ik gebruik hem alleen maar voor friet, frikadellen en kroketten. Heb zelf het idee dat het vooral door de kroketten komt.

Ik ben uiteindelijk toch met een schuursponsje in de weer gegaan omdat het anders gewoon geen doen was. Naar mijn idee is er nog niets mis met de beschermlaag.

Ik zet hem nooit onder de afzuigkap en heb geen last van een blauwe keuken. Ik doe als ie klaar is wel altijd de afzuigkap nog even aan voor het idee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 14:47 



 
Profiel   

Heb hem altijd onder de afzuigkap.

Tegenwoordig doe ik er heel veel vlees in,vooral varkenstaek (van de poeisz supermarkt) is erg lekker. Wel even laten rusten in de fryer als hij klaar is,dan word het vlees lekker sappig.

Schoonmaken doet de vaatwasser wel :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 14:59 



 
Profiel   

Hier worden ook pannen met anti-aanbaklaag met brillo doekjes schoongemaakt. Niet iedere keer of regelmatig, maar de afwasborstel en schuurspons leveren niet altijd goed werk. Anti-aanbaklaag werkt nog prima, dus zal het ook bij de AF niet veel uit maken.
Ik maak wel de AF altijd met de hand in een hete sop schoon. Vind dat zelf een veel fijner idee dan dat ik m vies weg zet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 15:12 



 
Profiel   

Ik heb dan geen Philips Airfryer maar een ander merk. Daarin stond gewoon dat ik het mandje in de vaatwasmachine kan doen en dat doe ik dus na iedere keer gebruik. Echt perfect, niets aangekoekt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-17 07:41 



 
Profiel   

Fitzroy schreef
Ik heb dan geen Philips Airfryer maar een ander merk. Daarin stond gewoon dat ik het mandje in de vaatwasmachine kan doen en dat doe ik dus na iedere keer gebruik. Echt perfect, niets aangekoekt.


Bij de Airfryer kan dat ook hoor! Maar ik vind gewoon dat het met de hand beter schoon wordt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-17 11:34 



 
Profiel   

Vraagje,ik wil een maaltijdtaart maken.Maar komt het bladerdeeg niet te ver omhoog zodat het de grill raakt erboven.Een keer met cake gehad.Die had een spiraal vormig afdrukje aan de bovenkant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-18 11:27 



 
Profiel   

Het topic ligt wat stil, maar hier zullen de meeste ervaringsdeskundigen zitten :D

Mijn vriend heeft zojuist enthousiast de airfryer uitgepakt, zijn maaltijd erin gelegd, handmatig de temperatuur en tijd ingesteld en toen..... niet zo heel veel.
Hij slaat aan, je hoort de ventilator (denk ik), maar deze stopt al snel weer en er lijkt niets meer te gebeuren terwijl de tijd wel door loopt. Je voelt dat het eten wel wat verwarmd is, maar met de kip lijkt niet veel te gebeuren.
Hij is bang dat hij uiteindelijk zonder zijn maaltijd naar bed moet :+ Is dit normaal, is hij te ongeduldig of zien we iets over het hoofd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 19:07 



 
Profiel   

Heb je hem wel eerst laten voor verwarmen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 19:21 



 
Profiel   

Hij moet eerst opwarmen he.. Daarna pas tijd etc instellen. T is gewoon een snelle oven eigenlijk. Misschien toch de handleiding er even bijpakken ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 19:22 



 
Profiel   

Oh een topic naar m'n hart! Ik gebruik onze airfryer bijna iedere dag.

Bij mij (philips) blijf je het geluid horen die je krijgt als je hem aan zet. Maar dat is wellicht bij andere merken niet zo! Het duurt ook wel even voor je echt een bruin korstje ziet hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 19:29 



 
Profiel   

Voorverwarmen als aparte functie of meer geduld hebben dat de airfryer pas later aan het werk gaat?

De handleiding heeft hij erbij gehad, die is erg summier en benoemd niet het voorverwarmen. Mandje erin, instellen en wachten. Airfryer XXL.

Geryon, de air fryer lijkt na een halve minuut gewoon af te slaan, het is dan stil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 19:34 



 
Profiel   

Als t goed is gaat ie eerst verwarmen zodra je m aan zet. Zodra ie warm is piept ie, dan leg je t spul erin, instellen en op start drukken. Als je niet op start drukt hoor je de ventilator wel, maar dat is van t koelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 19:38 



 
Profiel   

Heb je de Philips XXL?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 19:46 



 
Profiel   

Philips XXL inderdaad

Geen piepjes gehoord.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 19:54 



 
Profiel   

Grit schreef
Philips XXL inderdaad

Geen piepjes gehoord.


Je stelt de temperatuur in. Daarna moet je 2 a 3 keer op de ronde knop in het midden. Dan begint die te blazen. Dan zodra die piept is die voor verwarmd. Dan eten er in doen en de tijd instellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 20:03 



 
Profiel   

Bedankt voor jullie tips!
Helaas was het avontuur kort maar krachtig. De kipfilet weer in de pan en de airfryer in de retourdoos.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 22:08 



 
Profiel   

Ojee := niet aan de praat gekregen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 22:11 



 
Profiel   

Nope en hij is klaar mee, ze moeten met een goed verhaal komen wil hij het een tweede kans te geven. Honger is niet bevorderlijk voor het humeur :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 22:14 



 
Profiel   

_O-

Het klinkt alsof hij niet werkt. Ik ben wel verknocht aan m'n airfryer hoor! :D Ik kreeg laatst een hartverzakking toen ik dacht dat hij stuk was. Gelukkig bleek de stroom gewoon uit gevallen. :+

Ik heb overigens nog een hele goeie schoonmaak tip voor het mandje. Nachtje in een vuilniszak met een paar scheuten ammonia erin. Volgende dag in de vaatwasser en alle ingebrande vlekken zijn eruit :D

Nog een tip: aluminiumfolie goed plat op de bodem van de bak leggen, helpt tegen rook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 22:19 



 
Profiel   

Ja lijkt me ook dat de fryer zelf gewoon niet deugt want ze zijn juist super simpel te gebruiken

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 22:35 



 
Profiel   

Wij zijn ook dol op onze airfryer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-19 07:23 



 
Profiel   

Wie weet hoe lang een hamburger van macdonalds in de airfryer moet om weer op te warmen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-19 20:36 



 
Profiel   

Geen flauw idee maar waarom zou je dat doen? Dat kan toch niet lekker zijn...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-19 07:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 25 van de 27 [ 652 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen