Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 24 van de 27 [ 652 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Airfryer, wat doe jij ermee?

 
Profiel   

ik maak er graag rollade in en varkenshaas. Super mals en gaar. Soms wat weinig kleur. Maar dan gaat het nog even in de grillpan om dat ook voor elkaar te krijgen. Ook handig als je veel gasten hebt. Ik maak gebruikt van mijn lowfat fryer (11 liter schaal) mijn oven en mijn pitten. Alles is gelijk klaar en ik kan wisselen tussen de fryer, oven en pitten. Vaak nog sneller klaar ook, en ik hoef haast niks vooral te bereiden (ja wel snijden en klaar zetten enz.)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-17 08:21 



 
Profiel   

Ik woon sinds enkele weken weer alleen en merk dat ik hem juist meer gebruik. Maak er vaak vlees in met gebakken aardappeltjes samen. Apart groente en ben zo klaar met weinig zooi.

Ook broodjes bak ik erin maar ook keer brownies of cake gemaskt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 06:15 



 
Profiel   

Viphorse, ik denk inderdaad dat het een heel multifunctioneel ding is voor een eenpersoons huishouden. Wij zijn met vieren, vaak met vijf. Dan is het niet te doen om "alles" in de airfryer klaar te maken. Ik denk dat ik het bij frites en snacks houd. Dan heb ik ook dat schoonmaak/smaak probleem niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 08:52 



 
Profiel   

Ik denk dat voor 2 ook nog wel te doen is maar voor meer idd niet, dan is het handiger om alleen aardappeltjes ofzo erin te doen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 09:10 



 
Profiel   

gister een lekkerbekje gekocht! Die gaat het weekend ook de airfryer in. ben benieuwd...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 10:47 



 
Profiel   

Toen ik nog samenwoonde en er kinder van erbij waren deed ik er aardappeltjes in meer ook niet. Hun vonden de friet daar niet lekker uit . Heel soms een broodje meer niet.

Nu ik weer alleen woon zet hem ik maar niet meer terug op de plank maar staat hij nu standaard op gasfornuis. Verse friet ( de dikke ) met een lekkerbek uit de vriezer samen erin en ik kan eten !
Snel een broodje bakken ..... zo gebeurd.

Voor een heel gezin zal hij denk ik idd minder multifunctioneel zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 11:45 



 
Profiel   

Ik gebruik hem vnl voor patat, snacks, pizzabaguettes, afbakbroodjes en soms kipfilet met brie en ontbijtspek.
De uitgebreidere dingen gooi ik in de oven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 14:46 



 
Profiel   

Viphorse, wel opletten als je hem onder de afzuigkap zet. Heb gelezen dat de AF dan in brand kan vliegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 10:25 



 
Profiel   

Jane2 schreef
Viphorse, wel opletten als je hem onder de afzuigkap zet. Heb gelezen dat de AF dan in brand kan vliegen.


Dat snap ik niet...hoe dan? De gaspitten staan toch uit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 13:27 



 
Profiel   

Vanavond weer biefstuk teriyaki :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 15:39 



 
Profiel   

Blijkbaar zuigt de afzuigkap te hard aan zodat de AF in de brand kan vliegen. Heeft niks met de pitten te maken. Maar de afzuigkap. Ik weet niet waar ik het gelezen heb. Denk op de site van AF. Misschien even Google?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 16:35 



 
Profiel   

Jane2 schreef
Blijkbaar zuigt de afzuigkap te hard aan zodat de AF in de brand kan vliegen. Heeft niks met de pitten te maken. Maar de afzuigkap. Ik weet niet waar ik het gelezen heb. Denk op de site van AF. Misschien even Google?



Ik heb gezocht, maar kan alleen iets vinden over een keukenbrand die niets zegt over de afzuigkap.
Ik vind het ook maar een vreemd verhaal, nooit van gehoord. Zolang ik niks vind, geloof ik het ook niet. Heeft niets met jou te maken hoor!
Als ik mijn af niet onder de afzuigkap zet, staat binnen no time m'n keuken en woonkamer blauw...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 18:03 



 
Profiel   

Bij ons ook. Daarom zet ik hem buiten op de tuintafel. Onder de afzuigkap durf ik echt niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 18:52 



 
Profiel   

Ik had een klein bakvormpje gekocht en een cake gebakken.De mix voor muffins.Ik dacht gewone cakemix is te veel.Maar de muffinmix kwam omhoog en had een zwart spiraalvormig verbrand afdrukje aan de boven kant.Smaakte wel goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 10:40 



 
Profiel   

Dieselpaard schreef
Jane2 schreef
Blijkbaar zuigt de afzuigkap te hard aan zodat de AF in de brand kan vliegen. Heeft niks met de pitten te maken. Maar de afzuigkap. Ik weet niet waar ik het gelezen heb. Denk op de site van AF. Misschien even Google?



Ik heb gezocht, maar kan alleen iets vinden over een keukenbrand die niets zegt over de afzuigkap.
Ik vind het ook maar een vreemd verhaal, nooit van gehoord. Zolang ik niks vind, geloof ik het ook niet. Heeft niets met jou te maken hoor!
Als ik mijn af niet onder de afzuigkap zet, staat binnen no time m'n keuken en woonkamer blauw...


Dat dus ! Ik zet hem onder de afzuiger anders staat alles idd blauw.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 17:33 



 
Profiel   

Dat de boel blauw staat heb ik alleen bij de kroketten :D aardappeltjes gaan goed

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 17:43 



 
Profiel   

Ik heb de boel nooit blauw staan? Terwijl hij hier toch bijna dagelijks gebruikt wordt.. inclusief druipende kip.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 06:16 



 
Profiel   

Het is bij mij eigenlijk alleen als ik kroket of kipcorn bak. Geen idee hoe dat kan...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 06:22 



 
Profiel   

Bij ons rook hij alleen als we 2 porties kip oid achter elkaar erin doen.

Wij doen er echt vanalles in. Laatst had manlief zelfs steakjes erin gedaan. Waren wel taai, maar dat lag volgens mij niet aan de airfryer.

Hebben trouwens een 5 koppig gezin. En hij wordt zo ongeveer bij elk avondeten wel gebruikt. En vind alles er wel lekker eruit komen. Alleen moet je wel goed schoonmaken anders kan het ruiken naar je vorige maaltijd. Maar ja, dat heb je met de oven ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 09:32 



 
Profiel   

Ik moest hem nodig weer schoonmaken. Valt nog niet mee := krijg dat vet er niet af :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 09:33 



 
Profiel   

Lekker heet met de hand afwassen... tenminste, dat doen wij en werkt best goed (vooral aangekoekte zooi in het mandje is lastig)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 09:39 



 
Profiel   

Helpt niet :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 11:09 



 
Profiel   

Met een ouderwets Brillo schuursponsje +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 11:23 



 
Profiel   

Je mag er toch niet met schuursponsje in := gaat die hele laag kapot :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 11:50 



 
Profiel   

Ik doe het alleen als het te veel is aangekoekt.En je mag zoveel niet.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 11:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 24 van de 27 [ 652 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen