Aparte soorten snoep/zoutjes topic

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_love12_
Berichten: 761
Geregistreerd: 12-07-12
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 18:15

DWensink schreef:
Ik heb vandaag ook maar zo'n Maltesers Teasers gehaald. Zag hem toevallig liggen bij de kassa. Hij was lekker maar kan niet zeggen dat ik hem zo ontzettend bijzonder vond...


Ik vind ook de malteser balletjes lekkerder
Zijn trouwens ook groot verpakkingen bij de makro te koop van die teasers

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 18:20

khirshanta schreef:
Om on topic te blijven: in België bij de GB hebben ze tomatenketchup chips. Lekker!


In Nederland ook bij volgens mij alle supermarkten wel. Van lays superchips (zwarte zak)

eroslover

Berichten: 3638
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Duiven

Re: Aparte soorten snoep/zoutjes topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 08:40

Ik heb smaak a van doritos geprobeerd. Erg lekker. Beetje zoetig, kruidig net als een dipsaus van salsa.

Yunomi
Berichten: 3112
Geregistreerd: 04-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 21:58

Afbeelding
Salty caramel fudge <3

MelanieB

Berichten: 25871
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Re: Aparte soorten snoep/zoutjes topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 22:02

Die smaak van doritos is idd echt chips met salsa er al in :))

Toch vind ik zelf dippen lekkerder...

_love12_
Berichten: 761
Geregistreerd: 12-07-12
Woonplaats: Overal en nergens

Re: Aparte soorten snoep/zoutjes topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 22:16

Ik ga denk ik morgen op zoektocht naar iets nieuws :)

soof14

Berichten: 316
Geregistreerd: 12-06-13
Woonplaats: Assen

Re: Aparte soorten snoep/zoutjes topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 23:16

Vandaag vegetarische filetamerican gehaald, het is heel lekker ! En komt echt beetje in de buurt van echte filet American (wat ik me er dan nog van kan herinneren na 1,5 jaar vegetariër zijn)

Hipar

Berichten: 1461
Geregistreerd: 12-09-05
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 23:24

soof14 schreef:
Vandaag vegetarische filetamerican gehaald, het is heel lekker ! En komt echt beetje in de buurt van echte filet American (wat ik me er dan nog van kan herinneren na 1,5 jaar vegetariër zijn)

Van welk merk? Ben benieuwd!

belle_boef

Berichten: 10763
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 23:49

Yunomi schreef:
[ [url=m/QwfPY9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Salty caramel fudge <3


Ik heb de chocolat laatst gehad. Die vond ik niet echt wat. Smaakte wat goedkoop.

soof14

Berichten: 316
Geregistreerd: 12-06-13
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 23:52

Hipar schreef:
soof14 schreef:
Vandaag vegetarische filetamerican gehaald, het is heel lekker ! En komt echt beetje in de buurt van echte filet American (wat ik me er dan nog van kan herinneren na 1,5 jaar vegetariër zijn)

Van welk merk? Ben benieuwd!

Van vivera !bij de Jumbo heb ik het gehaald

_love12_
Berichten: 761
Geregistreerd: 12-07-12
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 02:10

soof14 schreef:
Vandaag vegetarische filetamerican gehaald, het is heel lekker ! En komt echt beetje in de buurt van echte filet American (wat ik me er dan nog van kan herinneren na 1,5 jaar vegetariër zijn)


Zou dat dan wel mogen tijdens zwangerschap? En wat zijn de ingrediënten?

soof14

Berichten: 316
Geregistreerd: 12-06-13
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 02:39

_love12_ schreef:
soof14 schreef:
Vandaag vegetarische filetamerican gehaald, het is heel lekker ! En komt echt beetje in de buurt van echte filet American (wat ik me er dan nog van kan herinneren na 1,5 jaar vegetariër zijn)


Zou dat dan wel mogen tijdens zwangerschap? En wat zijn de ingrediënten?

Ik zal morgen even een foto maken van de ingrediënten lijst!,

fohadie
Berichten: 4313
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 09:31

Ik had beloofd een foto van de IJslandse snoepjes te maken. Het zakje is flink gescheurd en bijna had verloofde alles opgegeten voor ik het hier kon plaatsen: Chocolaatjes met drop erin. Soort van schoolkrijtjes maar dan de pepermuntlaag vervangen door melkchocola. Ikzelf vind het niet zo lekker. Vooral de chocola smaakt erg zoet en daardoor nep. Verloofde vind ze dus heerlijk..


Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 09:32

Hmmm net zoals de vega-leverpastei van de appie ! Dat begint er op te lijken!!

Ben benieuwd naar meer snoepjes! Zie veel chips en chocolade!

soof14

Berichten: 316
Geregistreerd: 12-06-13
Woonplaats: Assen

Re: Aparte soorten snoep/zoutjes topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 13:10

Afbeelding
Hier de ingrediënten

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Re: Aparte soorten snoep/zoutjes topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 21:30

Die ingredienten lijst word ik toch ook niet heel gelukkig van :') al zit in de gewone filet ook genoeg troep :+

soof14

Berichten: 316
Geregistreerd: 12-06-13
Woonplaats: Assen

Re: Aparte soorten snoep/zoutjes topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 22:44

Hahaha Ach ja, het is wel lekker.

_love12_
Berichten: 761
Geregistreerd: 12-07-12
Woonplaats: Overal en nergens

Re: Aparte soorten snoep/zoutjes topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 00:06

De verleiding om een bakje te halen wordt nu wel erruuugg groot! Mis niet veel dingen die ik nu niet mag omdat ik zwanger ben, maar jeetje wat verlang ik naar een broodje filet american! :o

Cemlys

Berichten: 14969
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Aparte soorten snoep/zoutjes topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 00:21

Vraag me af of het ei wat erin zit rauw is of niet? Ik mis zoveel nu ik zwanger ben :')

Grapjasjes12

Berichten: 18642
Geregistreerd: 01-09-09

Re: Aparte soorten snoep/zoutjes topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 08:34

Het zijn maar negen maanden :D Maar ik heb de Vivera gewoon gegeten tijdens de zwangerschap, kan prima.

Jorinda

Berichten: 13463
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 16:16

Ik ben inmiddels al wel weer even terug in Zuid Afrika, maar wat ik daar heb gegeten wat we hier niet hebben (of niet dat ik hier heb gezien)...

Niknaks
Afbeelding
Smaakt een beetje zoals onze kaasflips-chips, maar dan wat knapperiger. Wat meer bite :D

Biltong
Gedroogd rundvlees met heerlijke kruiden. Niet te vergelijken met iets wat we hier in Nederland hebben (beef jerky heb ik nog nooit gehad, maar vriendlief zegt dat biltong lekkerder is haha). Dit is in Groningen wel te verkrijgen bij de Leuk & Lekker, maar daar betaal je 7 euro voor 100 gram. |o Af en toe halen we het wel, omdat het zo lekker is!

Droewors
Gedroogde worstjes van rundvlees. Lekker, maar ik kan er niet teveel van eten want dan word ik misselijk. Heeft vast met de kruiden te maken oid.

Afbeelding

Rusks/Beskuit (maar niet het beschuit wat wij kennen)
Afbeelding
Oh my fock. Dit is zo leker. Ik dipte ze in de rooibosthee en dan worden ze een beetje zacht. Ligt er natuurlijk aan welke je neemt, je hebt volkoren of met roomboter gemaakt. Ik vind die met boter het lekkerste. Lekker roomboter-smaakje zit eraan en combineert perfect met de smaak van de rooibosthee. :D Je hebt ze trouwens met nog veel meer smaken. We hadden ook met bosvruchten en chocola. Die was ook suuuuper lekker.

Baxtons Apricots
Afbeelding
Dit is een snoep"je" (zo groot als bijvoorbeeld een slagroomsoesje) met abrikozensmaak. Hard vanbuiten en lekker marshmellow-achtig vanbinnen. Hiervan heb ik een zak meegenomen naar Nederland :P

Bakers Lemon Cream Biscuits
Afbeelding
Dit is zeg maar het koekje zoals wij ze kennen met vanille- of chocoladecreme vulling. Maar dan met citroenvulling. Nomnomnom. Ook een pak van meegenomen.

Ghost Pops
Afbeelding
Chipjes met de structuur van onze kaasflips-chips, maar dan met tomatenketchup smaak. Lekker!

En ik heb vast nog veel meer geprobeerd, maar dat kan ik me niet meer goed herinneren haha.

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Re: Aparte soorten snoep/zoutjes topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 16:23

Vandaag die malteres reep gekocht. Super lekker! Niet veel anders dan de kleiner of eigenlijk helemaal niet anders maar dat je meer op kan eten is wel lekker!!!

Grapjasjes12

Berichten: 18642
Geregistreerd: 01-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 16:26

Jorinda schreef:
Ik ben inmiddels al wel weer even terug in Zuid Afrika, maar wat ik daar heb gegeten wat we hier niet hebben (of niet dat ik hier heb gezien)...

Niknaks
[ Afbeelding ]
Smaakt een beetje zoals onze kaasflips-chips, maar dan wat knapperiger. Wat meer bite :D

Biltong
Gedroogd rundvlees met heerlijke kruiden. Niet te vergelijken met iets wat we hier in Nederland hebben (beef jerky heb ik nog nooit gehad, maar vriendlief zegt dat biltong lekkerder is haha). Dit is in Groningen wel te verkrijgen bij de Leuk & Lekker, maar daar betaal je 7 euro voor 100 gram. |o Af en toe halen we het wel, omdat het zo lekker is!

Droewors
Gedroogde worstjes van rundvlees. Lekker, maar ik kan er niet teveel van eten want dan word ik misselijk. Heeft vast met de kruiden te maken oid.

[ Afbeelding ]

Rusks/Beskuit (maar niet het beschuit wat wij kennen)
[ Afbeelding ]
Oh my fock. Dit is zo leker. Ik dipte ze in de rooibosthee en dan worden ze een beetje zacht. Ligt er natuurlijk aan welke je neemt, je hebt volkoren of met roomboter gemaakt. Ik vind die met boter het lekkerste. Lekker roomboter-smaakje zit eraan en combineert perfect met de smaak van de rooibosthee. :D Je hebt ze trouwens met nog veel meer smaken. We hadden ook met bosvruchten en chocola. Die was ook suuuuper lekker.

Baxtons Apricots
[ Afbeelding ]
Dit is een snoep"je" (zo groot als bijvoorbeeld een slagroomsoesje) met abrikozensmaak. Hard vanbuiten en lekker marshmellow-achtig vanbinnen. Hiervan heb ik een zak meegenomen naar Nederland :P

Bakers Lemon Cream Biscuits
[ Afbeelding ]
Dit is zeg maar het koekje zoals wij ze kennen met vanille- of chocoladecreme vulling. Maar dan met citroenvulling. Nomnomnom. Ook een pak van meegenomen.

Ghost Pops
[ Afbeelding ]
Chipjes met de structuur van onze kaasflips-chips, maar dan met tomatenketchup smaak. Lekker!

En ik heb vast nog veel meer geprobeerd, maar dat kan ik me niet meer goed herinneren haha.


Wat lekker apart allemaal :D

_love12_
Berichten: 761
Geregistreerd: 12-07-12
Woonplaats: Overal en nergens

Re: Aparte soorten snoep/zoutjes topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 18:27

Oehh ik had vandaag Magnum Cookie crunch, te koop bij de Plus! Super lekker! :D
En donderdag, vrijdag en zaterdag kost 1 pak 1 euro i.p.v. 2,99
Dus dan maar even inslaan :Y)

Cerilene_
Berichten: 2521
Geregistreerd: 28-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 19:50

Yunomi schreef:
[ [url=m/QwfPY9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Salty caramel fudge <3

Heb deze ook gehaald een paar weken terug en ik vind hem tegenvallen. Het zout zit er veel te homogeen doorheen gemengd naar mijn smaak, waardoor het meer een nasmaak wordt. Nog steeds prima te eten, maar had er meer van verwacht.