Goede budget keukenmachine?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
amandananana

Berichten: 4111
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Spijkenisse

Goede budget keukenmachine?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-16 10:06

Omdat ik graag met verse producten wil gaan koken ipv uit pakjes lijkt een keukenmachine me fijn om te hebben. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer. Er zijn er zoveel, maar wat een prijzen! Nu zag ik er ook een aantal voor onder de €100. Hebben jullie een aanrader voor een goede keukenmachine in die prijsklasse?

Ladyingreen

Berichten: 241
Geregistreerd: 03-06-16

Re: Goede budget keukenmachine?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 10:08


liesJ
Berichten: 1634
Geregistreerd: 18-08-05
Woonplaats: Barendrecht

Re: Goede budget keukenmachine?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 10:16

wij hadden er eerst 1 van Philips, moeilijk schoon te maken en een sta in de weg.
nu hebben we een magic bullet. klein en neemt weinig ruimte in en echt een geweldig apparaat.
ook makkelijk schoon te maken

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 12:34

Wat zoek je precies in een keukenmachine? Wil je er brooddeeg mee kunnen kneden? Mixen? Raspen? Schijfjes snijden? Blokjes? Malen? Blenderen?
Als je veel meer vers wil gaan maken dan is het handig om daar alvast even over na te denken zodat je straks niet alsnog een tweede of derde apparaat erbij moet aanschaffen.

Ik heb zelf een Bosch mum5 nogwattes. Dat is een mixer/kneedmachine waar allerlei losse accessoires bij te kopen zijn. Die van mij heb ik gekocht met een blender en rasp/plakjessnijder, en ik ben er erg blij mee.
Ze zijn iets duurder, maar ik heb er nooit spijt van gehad. Ik kneed er mijn eigen brood mee en pastadeeg enzo, dat kunnen de goedkopere keukenmachines meestal niet aan.
https://www.google.nl/search?q=bosch+mu ... 9004670002

SARINO

Berichten: 469
Geregistreerd: 06-07-12
Woonplaats: den helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 12:39

Ik heb mijne via ING rentepunten gekocht,scheelde toen wel veel geld voor een goede.Misschien staan er nog leuke bij.Punten heb ik nog zat.