Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 40 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Hoe afvallen?

 
Profiel   

Je moet juist niet minder eten, maar meer.
Om je organen en alles in beweging te houden.
Zelf doe ik 'sochtends aan een shake, en dan met avondeten bijvoorbeeld, gewoon kleinere porties verdelen over de dag, en gezonde tussendoortjes, bv komkommer.

Hierdoor al ruim 20 KG afgevallen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-16 15:21 



 
Profiel   

Als je zo lang word en maar 60 weegt heb je ondergewicht gezond gewicht voor jou is tussen de 65 en 75 kg. Wat je wel zou kunnen doen wat oefeningen voor je buikspieren billen en heupen anders moet je is zoekken voor de app 30 days challenge staan hoop leuke oefeningen tussen die je elke dag opbouwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-16 15:24 



 
Profiel   

Kimmie25501 schreef
Shenabell, ik heb je wat terug gestuurd.
phormicola, bedankt. Ga ik doen. Wat voor sport denk jij dat het beste is?
benangelique, dat denk ik niet. Ik heb er namelijk nu twee gehad al. Volgens TNO wordt ik 178 en ik ben nu 175. Ik hoop echt niet nog een groeispurt, ik vind mezelf namelijk al groot genoeg haha.


Groeien kan ook qua heupen of borsten. Feit is dat je lijf voeding hard nodig heeft. Niets gaan schrappen, maar wat meer bewegen

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-16 15:25 



 
Profiel   

Stamper, oke bedankt voor de tip. Die ga ik doen denk ik. Shakes vind ik namelijk ook erg lekker.
Roosje, echt waar? Volgens bmi-meter volgens mij niet hoor. Maar die app lijkt me heel leuk! Daar ga ik naark ijken. Daar was ik sowieso al naar op zoek, maar nooit gevonden.
benangelique, oke, dat was ik sowieso al wat van plan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-16 15:26 



 

Als je 175 bent en je weegt 65 is dat echt een prima gewicht voor je lengte, en al helemaal gezien je leeftijd. Meer bewegen is natuurlijk nooit verkeerd en het zou kunnen dat je daardoor wat afvalt, maar minder eten lijkt me dan inderdaad ook een beetje overbodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-16 15:27 



 
Profiel   

Als het niet specifiek om de kilo's gaat maar om een buikje kun je ook vlak voor je naar bed gaat wat stevige buikspieroefeningen doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-16 15:28 



 
Profiel   

Emma, ik vind het er gewoon niet meer zo mooi uit zien. Als ik naar mezelf kijk, wordt ik daar nu niet gelukkig van.
Taucha, dat is het ook inderdaad. Hoewel ik er nu sowieso wel vier kilo af wil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-16 15:31 



 

Het is belangrijk dat je tevreden bent met jezelf, maar ik denk dat je dat beter kan bereiken door te gaan sporten dan door te focussen op je gewicht en een dieet. Dat is helemaal niet nodig omdat je technisch gezien gewoon een heel prima gewicht hebt.

Ken je blogilates? Dat is een YouTube kanaal waar je oefeningen kan doen vanuit huis. Haar filmpjes zijn heel leuk en de oefeningen zijn leuk om tussendoor te doen. Misschien is dat een idee :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-16 15:32 



 
Profiel   

http://www.voedingscentrum.nl/nl/mijn-g ... meter.aspx

Kijk hier maar als je jou gegevens invult zal je zien dat je goed gewicht hebt. Als je buik je niet lekker zit is beste om gewoon oefeningen te doen ik zou niet verder afvallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-16 15:33 



 
Profiel   

Emma, ja dat was ook eigenlijk mijn bedoeling met dit topic. Wat eetweetjes, en leuke oefeningen om te doen. Dat klinkt wel heel leuk om te doen, ik ga ernaar kijken!
Roosje, oh ja inderdaad. Voor mij gevoel zat ik wat aan de hoge kant. Maar dan ga ik inderdaad wat oefeningen doen, en misschien val ik dan ook nog een beetje af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-16 15:36 



 
Profiel   

ShenaBell schreef
en je hoeft geen extra boodschappen te doen probeer de dingen te vermijderen wat je niet mag eten van jasper


Brood en pasta vermijden ja, maar als er bijv. thuis elke avond pasta wordt gekookt en TS brood mee naar school mee moet nemen lijkt me dat niet zo handig. :+ Mfp kun je je kcal inname bijhouden en er op die manier op letten. En dan bedoel ik ook let, dus niet actief terug gaan schroeven. Wel kun je bijv. zien of je in vakanties meer snoept en daar dan rekening mee houden. Kenmerkend voor jouw leeftijd is ook dat je nooit tevreden bent over hoe je eruit ziet. ;)

Gewicht en BMI meters zijn sws geen heel goede graadmeter. Vetpercentage is dat voor een volwassene al wat meer, maar op jouw leeftijd verandert daar juist het een en ander onder invloed van hormonen en dat is juist de bedoeling.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-16 15:46 



 

Dat je nooit tevreden bent betekent natuurlijk niet dat je niet mag werken aan een uiterlijk waar je wel tevreden mee bent. Het is alleen wel belangrijk om je te realiseren dat je onzekerheden misschien ook hormoongedreven zijn en dat je er dus niet in moet doorslaan. Aangezien TS het gelijk al over niet meer dan 5 kilo had denk ik niet dat dat nu het geval is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-16 15:57 



 
Profiel   

Lieve lieve lieve ts, bedenk ook goed dat onzeker zijn over je veranderende lichaam erbij hoort. Je bent absoluut niet te zwaar. Moeder natuur zorgt nu gewoon voor verandering in de vetverdeling, hoort erbij! En dat is even wennen en heel normaal. Maar hoort wel bij het proces van volwassen worden :)

Ga niet op dieet, maar ga misschien eens kijken bij een sportschool met een vriendin? :) Want sporten is natuurlijk ook gezond en zo kun je ook je lichaam wat strakker krijgen zonder dieet. Je hebt wel van die 30 dagen oefeningen Challenges, misschien iets voor jou :) bv 30 dagen planken of push ups of zet een stappenteller aan en zorg dat je 10000 stappen zet per dag

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-16 16:05 



 
Profiel   

Je geeft zelf je punten al aan. Je bent meer gaan snoepen en minder gaan bewegen. Kortom zorg dus dat je die twee punten aan gaat pakken. Natuurlijk mag je nog lekker snoepen maar met mate. Kies op een verjaardag bijvoorbeeld of je taart of juist een snack wil eten. Kies je het ene laat je het andere staan. Verder is een half uurtje wandelen al voldoende extra beweging en ook nog makkelijk in te passen in je leven. Ga bijvoorbeeld in de lunch pauze een rondje wandelen ipv in de kantine wat eten. Zorg er wel voor dat je het niet gaat overdrijven. Dieeten is nergens voor nodig en een gezonde levensstijl zou iedereen moeten nastreven. Echter is onze maatschappij er op gemaakt dat er bijna overal suikers en vetten zijn toegevoegd omdat mensen dat lekker vinden en er dus meer van gaan eten. Goed voor de verkooop maar niet voor onze gezondheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-16 16:09 



 
Profiel   

Topics m.b.t. afvallen zijn op Bokt enkel toegestaan vanaf 18 jaar.
[VT] Regels en richtlijnen [VT] Voedertijd
Vandaar dat ik hier een slotje plaats.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-16 16:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 40 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen