Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Wat doen jullie onder de grill?

 
Profiel   

Hoihoi

Ik heb laatst een grillapparaat gekregen. Nu kan ik daar heel goed zelf hamburgers en tosti's onder maken en die zijn ook erg lekker

Maar ik vroeg me af of mensen recepten of iets hebben van wat je nog meer onder zon apparaat kunt doen

Wat doen jullie allemaal met de grill?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-16 16:42 



 
Profiel   

Groenten! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-16 16:50 



 
Profiel   

Kipfilet en zalm?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-16 16:50 



 
Profiel   

Saté :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-16 16:50 



 
Profiel   

Kipfilet :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-16 16:59 



 
Profiel   

Gourgette en aubergine in vingerdikke plakken snijden,beetje olijfolie,peper en zout er op en dan grillen tot je mooie bruine streepjes hebt aan 2 kanten. Lekker bij bv. een biefstukje die je op de grill klaar gemaakt hebt.

Je kunt eigenlijk zoveel groente en vlees grillen,ideaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-16 17:14 



 
Profiel   

Ik gebruik dat ding echt als veredeld tostiapparaat :o verder gooi ik dingen die ik wil grillen altijd in de grillpan of op de barbecue. Kunnen jullie dan ook temperatuur afstellen op je grillapparaat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-16 18:12 



 
Profiel   

Panini broodjes :j
Gewoon van die afbakbroodjes, en die beleggen met groentes of kaas bv (ik hou erg van pesto met tomaat en ui of hummus met spinazie/tomaat bv) :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-16 14:44 



 
Profiel   

Panini's, maar ook vis (tonijn!), of een biefstuk. Maar groenten (courgette/aubergine) vind ik ook erg lekker. Eigenlijk gooi ik praktisch alles eronder wat ik graag niet in een vette pan wil bakken en nog een beetje rosé van binnen wil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-16 14:46 



 
Profiel   

Ik ga volgnede week ergens toch eens biefstuk proberen :D

Afbakbroodjes is ook een goed plan! ik heb nog pesto :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-16 17:06 



 
Profiel   

Bijna alles :')
Chipolata-worsten, kipspiesjes, tosti's en panini's, aubergine..
Pro-tip: doe er wat bakpapier onder/boven. Scheelt vetstof gebruiken EN je hoeft naderhand niets schoon te maken :)*

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-16 11:22 



 
Profiel   

Is het een contactgril? Zoeen heb ik namelijk. En ik gebruik hem elke dag. Heb er al eentje versleten want dagelijks gebruik daar kunnen ze dan toch niet zo goed tegen (de bakplaten).
Zelfs een kleine die ik meeneem als ik op vakantie ga.

Ik doe er meestal kipfilet, zalm, tilapila, kabeljauw, aardappelschijfjes op. Maar je kunt er ook tosti's in doen of groentes grillen. Heel soms een steak of varkenshaasje.
Kan allemaal mooi zonder boter en smaakt heerlijk. En minder werk als in een pan.

Ananas schijfjes of appelschijfjes kunnen er ook op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-16 11:43 



 
Profiel   

Aardappelschijfjes, wat een goed idee :D Dat ga ik ook eens proberen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-16 11:52 



 
Profiel   

Aardappelen moeten wel voorgekookt zijn. Alle schijfjes even dik (kan met een champignon snijder). Op de grilplaat, en dan paprikapoeder erop.
Klok op 10 minuten zetten en dan zijn ze precies goed :)
En heerlijk met appelmoes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-16 12:04 



 
Profiel   

Scum schreef
Aardappelen moeten wel voorgekookt zijn. Alle schijfjes even dik (kan met een champignon snijder). Op de grilplaat, en dan paprikapoeder erop.
Klok op 10 minuten zetten en dan zijn ze precies goed :)
En heerlijk met appelmoes.



Maar doe je die gril dan ook dicht zegmaar? met aardappels? of gebruikje het echt als kookplaat zoals een gourmet zegmaar..

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-16 19:11 



 
Profiel   

Het is een contactgrill, die moet wel dicht dan. En dan braadt het aan 2 kanten, dat is juist het fijne eraan. Je hoeft er niet bij te blijven om om te draaien.
Gisteren nog tilapia erop gehad, precies 4 minuten en alleen wat peper erop. Heerlijk :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-16 10:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen