Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 25 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Wie weet een leuk restaurantje?

 
Profiel   

Nadat ik druk bezig ben geweest een leuke dag te plannen voor onze 6 jarige jubileum ben ik nu opzoek naar een leuke restaurant.

Het liefst een all you can eat ( incl. Drinken) wij gaan altijd naar my wereld in Doetinchem maar wil nu eens wat anders.

Ik heb de dag nabij Apeldoorn gepland dus mag van mij ook in die omgeving.

Hebben jullie ideeën, alvast bedankt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-16 00:38 



 
Profiel   

La Cubanita?
Edit; drinken is alleen wel apart.
Anders iets van een wok ofzo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-16 00:40 



 
Profiel   

Wereld restaurant a1 in deventer
Echt heel lekker

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-16 00:41 



 
Profiel   

Het is niet heel erg als het drinken er niet bij inzit.

Wereld restaurant a1 lijkt op my wereld en ziet er lekker uit :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-16 00:51 



 
Profiel   

A1 valt niet echt in de categorie 'restaurantje'…. is best groot en vooral erg druk. (buffet)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-16 07:10 



 
Profiel   

Kinke, TS vraagt om all you can eat tips dus dan blijf je wel in die hoek uitkomen. Al kan ik dat ook niet rijmen met de term "restaurantje" :))

In Deventer heb je: A1 restaurant inderdaad, restaurant Vrijdag, Yume (2x zelfs), La Cubanita, Hollands Glorie

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-16 07:17 



 
Profiel   

Restaurant 't zusje.
Erg gezellig, lekker eten, onbeperkt alleen het drinken zit er niet bij in...

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-16 07:19 



 
Profiel   

Mocht je iets zoeken terug in de achterhoek, dan kan ik je Jasmine Garden in Eibergen aanbevelen. Is incl. het drinken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-16 07:34 



 
Profiel   

In Apeldoorn zit ook spicebrush de proeverij. Niet all you can eat maar wel echt een aanrader. Elke gang mag je drie gerechtjes kiezen. Super leuk, lekker en gezellig.

Verder restaurant 'voor' en 'orange'. Bij voor nooit geweest, Orange is wel lekker, maar erg groot. Bijde wereld restaurant met All you can eat. Dan ramblas kun je onbeperkt tapas. En shabushabu heeft onbeperkt sushi. Groots maar wel heel erg lekker.

Ik zag iemand het zusje aanraden. Deze wel echt op tijd reserveren. Mij is het nog niet gelukt er te eten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-16 07:42 



 
Profiel   

jojootje84 schreef
In Apeldoorn zit ook spicebrush de proeverij. Niet all you can eat maar wel echt een aanrader. Elke gang mag je drie gerechtjes kiezen. Super leuk, lekker en gezellig.

Verder restaurant 'voor' en 'orange'. Bij voor nooit geweest, Orange is wel lekker, maar erg groot. Bijde wereld restaurant met All you can eat. Dan ramblas kun je onbeperkt tapas. En shabushabu heeft onbeperkt sushi. Groots maar wel heel erg lekker.

Ik zag iemand het zusje aanraden. Deze wel echt op tijd reserveren. Mij is het nog niet gelukt er te eten...

Klopt, op tijd reserveren is wel aan te raden. Al hoewel, toen ik zondag belde kon ik voor maandag nog terecht :')
Maar maandag, dinsdag en woensdag zijn ook de makkelijkere dagen.

Voor is trouwens failliet

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-16 07:50 



 
Profiel   

jojootje84 schreef
In Apeldoorn zit ook spicebrush de proeverij. Niet all you can eat maar wel echt een aanrader. Elke gang mag je drie gerechtjes kiezen. Super leuk, lekker en gezellig.

Verder restaurant 'voor' en 'orange'. Bij voor nooit geweest, Orange is wel lekker, maar erg groot. Bijde wereld restaurant met All you can eat. Dan ramblas kun je onbeperkt tapas. En shabushabu heeft onbeperkt sushi. Groots maar wel heel erg lekker.

Ik zag iemand het zusje aanraden. Deze wel echt op tijd reserveren. Mij is het nog niet gelukt er te eten...


Voor is al falliet.

Orange is een optie. Sprengenhorst is goed. Als je voor sushi wilt gaan kun je naar Yume. Ik kan De Stern (incl drinken) je echt afraden want dat is een vreetschuur. Zusje is echt heel goed!

Edit ik vergeet er nog een paar:
Istana Bali kun je een rijsttafel eten. Allemaal kleine bakjes op tafel.
En mn vrienden en familie zijn gek van Catalunia. Tapas is dat. Ik kan geen tapas meer zien onderhand want we gaan daar vaak met het werk heen.

Ontiegelijk afraders imo zijn Mangu (zie recensies op fb) en La Cubanita (duurt allemaal en je zit op elkaar gepropt).


Laatst bijgewerkt door Willeke_ op 20-10-16 08:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-16 07:52 



 
Profiel   

Ik ga zelf wel vaak naar Orange, vind die wel leuk en lekker!
En shabu shabu is erg lekker, maar denk dat als je met een groot gezelschap bent je beter bij Orange kan eten omdat die meer variatie heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-16 08:01 



 
Profiel   

Dank jullie wel. Ik ga alles bekijken op internet straks. Ik ken daar in de buurt helemaal niets, dus dit is wel heel fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-16 08:18 



 
Profiel   

Ik zag dat hij al eerder genoemd is, maar toch wil ik ook De Sprengenhorst nog een keer noemen. Ben er een paar keer geweest en iedere keer prima bevallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-16 09:40 



 

Mocht je 's avonds toch in Doetinchem willen eten, Asian Bite is ook echt heel erg lekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-16 09:41 



 
Profiel   

ik wist helemaal niet dat voor failliet was!

Sprengenhorst is inderdaad ook goed. Persoonlijk ben ik meer fan van Orange, maar ik kan niet echt een concrete reden geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-16 09:54 



 
Profiel   

Ik verplaats jullie eventjes naar Voedertijd :) LZP-> VT

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-16 12:54 



 
Profiel   

Wok Wamelink in Winterswijk en Grand Plaza in Eibergen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-16 12:59 



 
Profiel   

Ik vind het zusje geen aanrader, de reden? Je ontzettend lang te wachten op heel kleine porties, niet mijn ding :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-16 13:09 



 
Profiel   

Eight schreef
Ik vind het zusje geen aanrader, de reden? Je ontzettend lang te wachten op heel kleine porties, niet mijn ding :')

Lange wachten valt wel mee :) gewoon de nieuwe bestelling al plaatsen als de oude gebracht wordt.

Daarbij zijn de kleine gerechten wel logisch, daarom ga je tapas eten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-16 13:20 



 
Profiel   

Eight schreef
Ik vind het zusje geen aanrader, de reden? Je ontzettend lang te wachten op heel kleine porties, niet mijn ding :')


Geen aanrader???????? Whaaaaaaaaaaaaa

Het zusje is zeker wel een aanrader als je all u can eat wil eten maar niet wil bunkeren in de zin van de hele tijd van tafel zijn. Vind de porties opzich best te doen :j En het is heel gezellig omdat het avondvullend is. Heb ook nog nooit gehad dat ik super lang op mn eten daar moest wachten :D
Tis maar net wat je zelf wil natuurlijk maar het zusje is heerlijk vind ik :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-16 13:58 



 
Profiel   

Ik ben maar een keer geweest, zal je net zien dat wij het toen niet getroffen hebben.. Ik moest ook erg lang wachten voor er iemand langs kwam om drinken op te nemen en daarna duurde het weer heel lang voor het drinken gebracht werd.. Ik vond het persoonlijk geen succes, misschien lag het aan de drukte ik weet het niet.. Vond de hal waar we in zaten ook super gehorig, Oudenbosch zijn wij geweest toen :) zelfs mijn vriend vond het wachten érg lang duren, en daar hoor ik hem nooit over terwijl te toch regelmatig bij verschillende restaurants uit eten gaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-16 14:44 



 
Profiel   

Ja dat is jammer! Ik ben alleen nog maar in Uden geweest en dat is het "originele zusje" en is echt altijd goed. Zal ook gewoon wel liggen aan het personeel ben ik bang.
Ga in december in Scheveningen, ben erg benieuwd of het daar net zo goed is :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-16 14:46 



 
Profiel   

Zusje ken ik niet. Ik ga het eens opzoeken op internet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-16 14:50 



 
Profiel   

In apeldoorn zi't het zusje in het oude postkantoor waar voorheen bogarts zat. Daar is het niet gehorig, juist heel gezellig maar niet dat je heel veel last van anderen hebt of zo.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-16 15:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 25 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen