Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Starbucks frappucino in de winter

 
Profiel   

Hallo bokkers,

Ik was even benieuwd of ik de enige gek ben die in de winter ook gewoon frappucino bestelt bij de Starbucks haha.

Nu net stond ik in een lange rij te wachten op mijn lekkere java chip frappucino en de barrista zei nog: die is koud hea. ..Ja I know haha. Ik was ook de enige uit die lange rij met een frappucino haha.

So vertel, ben ik de enige gek?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-16 08:48 



 
Profiel   

Starbucks is mij te prijzig, maar ik haal ook in de winter zeer regelmatig een flesje ijskoffie bij de Lidl :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-16 08:51 



 
Profiel   

Nee hoor, ik neem ook gerust ijs en ijskoffies in de winter. Is dan ook lekker toch? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-16 08:51 



 
Profiel   

Ik vind hem heerlijk, maar als ik die 's winters drink ga ik dood aan onderkoeling :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-16 09:11 



 
Profiel   

Haha ik ben gek op de Starbucks en ook zeker op een frappuccino maar in de winter kies ik toch echt voor een lekkere warme koffie haha. Ik ben dan ook wel een echte koukleum. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-16 09:16 



 
Profiel   

Ik bestel nog wel een frappucino javachip als get vriest. F*ck it. Ik vind ze gewoon lekker :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-16 12:00 



 
Profiel   

Queelens schreef
Ik bestel nog wel een frappucino javachip als get vriest. F*ck it. Ik vind ze gewoon lekker :')

Ja precies is lekker toch haha!

Het ligt er bij mij aan of ik op dat moment zin heb in warm of koud maar ik vind de frappucino's net ietsje lekkerder dan de warme koffie's dus inderdaad dat ik daarom dus gewoon een frappucino bestel. Had handschoenen aan en stond een frappucino te drinken haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-16 12:35 



 
Profiel   

Ik hou dus niet van warme koffie (ja ik heb ook geen idee hoe dat kan) dus ik ga gewoon met je mee met die superlekkere frappucino!! Hoewel de Starbucks ook geniale warme choco's heeft (met hazelnoot!!) :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-16 12:37 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic van [LZP] Het leven zonder paarden naar [VT] Voedertijd omdat het daar beter past. :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-16 18:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen