Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 8 [ 178 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

zelf sushi maken, wat voor vulling?

 
Profiel   

Leuk ben benieuwd naar het resultaat pradadaan!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 11:43 



 
Profiel   

hier wordt regelmatig sushi gemaakt ..wat we erin doen is omelet,krokantekip,gefrituurde garnalen,zalm,krab,komkommer,mango...Heerlijk
waar kun je dat oranje kopen voor de carnifornische rollen hihi kan het nergens vinden misschien iemand foto van het potje??

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-18 14:48 



 
Profiel   

Jeeeetje wat een grote schaal! Wat een werk, maar ziet er goed uit zeg!
Ik heb vanavond ook sushi gemaakt, wel een tikje simpeler dan jullie hier altijd voor mooie creaties maken..
Een rol met een gebakken duitse biefstuk met een beetje ketchup (en de komkommer er los bij, die was ik er vergeten bij in te rollen :+ ) en een rol met komkommer, geitenkaas en zalm :)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-18 21:09 



 
Profiel   

Hoe maken jullie nu de beste rijst? Ik haal het altijd bij de toko met zo'n zakje azijn poeder er later door, maar het is echt mega plakkerig

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-18 21:15 



 
Profiel   

Bij ons op het werk heet dat oranje voor de Californië rolls "masago"
Misschien heb je daar wat aan

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-18 21:49 



 
Profiel   

benangelique: ik koop altijd de zakjes rijst bij de Lidl als ze Azië-week hebben, die lukt eigenlijk altijd!
Wel een dingetje: je moet die rijst altijd even goed wassen in een zeef zodat het niet zo rete plakkerig wordt.. Dan na het koken een heel klein beetje rijstazijn met beetje suiker+zout erdoor en klaar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-18 16:17 



 
Profiel   

Daar gaat t dus mis, het wassen. Ik spoel het alleen even snel af maar dat is dus niet genoeg.
Thanks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-18 18:26 



 
Profiel   

Ik had vandaag enorm veel zin in sushi dus ik ben maar boodschappen gaan doen met dit als resultaat <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-18 20:32 



 
Profiel   

Dat ziet er lekker uit! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-18 20:34 



 
Profiel   

Wij hadden dezelfde gedachte! Ik heb vanavond sushi gemaakt met biefstuk er in <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-18 21:01 



 
Profiel   

Ziet er goed uit zeg!
Die met biefstuk, wat doen jullie daar dan nog meer bij in? Of echt alleen biefstuk? (net als die ossenhaas roll van de sushitent? :+ )

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-18 17:21 



 
Profiel   

Beetje chilikruiden :))

Verder niks haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-18 17:46 



 
Profiel   

Sorry dat ik het weer omhoog schop..

Ik maak best vaak sushi maar nu is de planning dat voor de hele familie te doen.
Nu is mijn vraag aan jullie:
De sushi met biefstuk, bak je de biefstuk van te voren of net voor je de sushi wilt opdienen? (Zodat het nog warm is) en wat doen jullie daarbij?
Ik wil die variant (en met krokante kip) deze keer nieuw proberen :)

Verder verschillende varianten met zalm, tonijnsalade, komkommer, Surimi, mango, avocado en paprika :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-18 23:19 



 
Profiel   

Ik laat de biefstuk altijd afkoelen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-18 23:22 



 
Profiel   

Ik laat de biefstuk ook afkoelen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-18 23:53 



 

Hoi lieve sushimakende bokkers, maken jullie ook zelf dumplings? Ik ga 't vanavond voor het eerst proberen, ben zeer benieuwd haha. Heeft iemand tips?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-20 13:03 



 
Profiel   

Resistance schreef
Hoi lieve sushimakende bokkers, maken jullie ook zelf dumplings? Ik ga 't vanavond voor het eerst proberen, ben zeer benieuwd haha. Heeft iemand tips?


Geen tips, maar je mag ze wel opsturen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-20 13:06 



 
Profiel   

Resistance schreef
Hoi lieve sushimakende bokkers, maken jullie ook zelf dumplings? Ik ga 't vanavond voor het eerst proberen, ben zeer benieuwd haha. Heeft iemand tips?


Ohh ik volg! Ben ik ook wel benieuwd naar :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-20 13:23 



 
Profiel   

Nog nooit gemaakt. Laat maar weten hoe het ging en hoe je het maakt! Ben heel erg benieuwd! :D

Ik ga straks sushi maken! 20 rollen dus ik ga maar over een half uurtje beginnen met alles klaar te maken en te zetten. Dan kan ik zo aan een stuk door rollen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-20 13:34 



 

Whale schreef
Resistance schreef
Hoi lieve sushimakende bokkers, maken jullie ook zelf dumplings? Ik ga 't vanavond voor het eerst proberen, ben zeer benieuwd haha. Heeft iemand tips?


Geen tips, maar je mag ze wel opsturen :j



Hahaha. _O-

Ik heb de vullingen nu af. Ik maak er eentje met beyond burger erin (serieus, dat werkt zo goed als vega gehakt vervanger!) en kool en de hele klerezooi. De andere is met shi take. Dat deel was nog niet echt moeilijk; ik ga over anderhalf uur beginnen met vouwen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-20 14:50 



 

En we vouwen. :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-20 16:46 



 
Profiel   

Wauwie, ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
Ik zei nl. van de week nog tegen iemand dat het "wel moest lukken" als je dat thuis zou maken, dus grote kans dat ik binnenkort ook aan de beurt ben om te laten zien dat het echt lukt, haha :D (dat bord komt me trouwens erg bekend voor, nostalgie! :') )

_mjwb: 20 rollen :wow: Ga je de hele buurt van sushi voorzien? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-20 17:31 



 

Nou jongens, ze zijn héérlijk!! :D En het is eigenlijk echt supersimpel! Voor wie wil kan ik het recept zo ff delen! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-20 17:37 



 
Profiel   

Ja, graag! :D (&heb je een foto van je resultaat? :)) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-20 17:40 



 
Profiel   

Oehhhh ziet er lekker uit! Ben ook benieuwd naar het recept!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-20 17:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 8 [ 178 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen