Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 266 van de 505 [ 12610 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269 ... 505  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het bokt vegetariërs en veganistentopic

 
Profiel   

liespower94 schreef
Amber_anne schreef
1 blaadje sla met een komkommer en een plakje tomaat _O-


Dit was het serieus, met een beetje humus. En het bizarre, ik mocht €17 aftikken voor dit beetje sla met thee terwijl er 10,50 was afgesproken. Echt bizar.


Oh god nee wat erg, ik had geweigerd hoor en gewoon die 10 euro betaald wat denken ze wel niet
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-18 09:45 



 
Profiel   

Anniek22 schreef
Lieve Bokkers,
Ik ontdek dit topic pas net :)
Van het weekend kwam ik erachter dat er in velen soorten kazen Dierlijk Stremsel zit... ik ben vegetariër en wil dat dus eigenlijk niet eten.
Zijn er hier vegetariërs die geen dierlijk stremsel eten maar wel bepaalde kazen van de Lidl of Appie die ze kunnen aanraden zonder dierlijk stremsel?


Kijk even op vegatopia.com
Zoeken op kaaslijst en dan vind je daar een mooie lijst microbieel gestremde kazen

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-18 21:16 



 
Profiel   

liespower94 schreef
Amber_anne schreef
1 blaadje sla met een komkommer en een plakje tomaat _O-


Dit was het serieus, met een beetje humus. En het bizarre, ik mocht €17 aftikken voor dit beetje sla met thee terwijl er 10,50 was afgesproken. Echt bizar.

Oh wat erg, zeker als je van tevoren gebeld hebt := Echt schandalig.

Vanochtend ingeschreven bij een nieuwe huisarts, dit was deel van de vragenlijst }:0 ben benieuwd of ze me weer gaan proberen te overtuigen dat ik vlees en melk nodig heb :')
[ img ]

Ik eet trouwens altijd gewone pure chocola want ik maak me niet druk om sporen.. De Tony’s reep klinkt wel lekker :j misschien haal ik hem als ik weer in Nederland op bezoek ben :) ik denk niet dat het hier te koop is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-18 15:55 



 
Profiel   

:= Oei, jij gaat straf krijgen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-18 18:06 



 
Profiel   

Ze zijn lekker!! Zelfs de vegan! (Puur 51% cacaokoekjes)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-18 19:05 



 
Profiel   

Ja ik ben benieuwd Magrathea :Y) ik heb nog nooit een huisarts gehad die het oké vond dat ik vegetariër en nu veganist ben :P

Ik vind die Tony’s repen er altijd zo vrolijk uit zien <3 ik heb ze vaak als cadeautje weggegeven, zelf alleen een keer de pure geproefd geloof ik. Fijn dat ze lekker zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-18 19:23 



 
Profiel   

Waar halen jullie de Tony repen? Ik krijg ze toch niet gevonden :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-18 19:32 



 
Profiel   

De nieuwe limited edition zijn enkel is bepaalde winkels te vinden, volgens Google bij 'Marqt, Bijenkorf, Wereldwinkels, WAAR, Jamin, op Schiphol en in cadeau- en delicatessenwinkels'
Ik heb ze bij de jamin gekocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-18 19:38 



 
Profiel   

Oh dat heb ik even gemist :') kan je lang zoeken bij de supermarkt haha, dank je wel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-18 19:46 



 
Profiel   

Mijn huisarts was mega enthousiast over mijn bijna plantaardig eten. Begreep ook helemaal niet dat mijn cholesterol te hoog was :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-18 00:41 



 
Profiel   

Bij mij waren na 20 jaar vegetarisch (inmiddels al een tijd bijna helemaal plantaardig) al mijn bloedwaardes perfect. En toch moest ik maar vitaminen bij gaan slikken volgens mijn huisarts. Dat kon niet anders... Zo'n onzin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-18 07:36 



 
Profiel   

Mijne vorige huisarts vond het ook helemaal niks, zelfs flexitarisch vindt hij niks. Maarja, ik heb ook echt het advies gekregen om ook ´s middags rood vlees te eten voor het ijzer enzo.. Als je dan zegt dat je op maximaal 200 gram vlees per week uitkomt, klinkt het alsof je niet hebt geluisterd.
Maarja, ik eet vleesvervangers met toegevoegde ijzer en vit b en ik slik ook als in ongesteld ben bijvoorbeeld bij.. Bloedwaarde was de laatste keer net aan ok dus ik vind het ook ok :o

Mijn nieuwe huisarts weet het trouwens (nog) niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-18 12:04 



 
Profiel   

Ik heb een huisarts die zelf vegetariër is. Ze heeft toen ik erover begon 1x gezegd "maar je moet wel B12 bij slikken dan hè?" en ik zei dat ik dat deed en toen was het goed :j
Was toen ik een verwijzing voor bloedprikken wilde. Zat ze daar ook een beetje van "Uhh wat zullen we allemaal eens aanvinken om te checken? B12? IJzer? Hebben veganisten tekort aan ijzer? Nou, dat zullen we wel merken. Vitamine D, nou daar heeft ongeveer iedereen een tekort van dus jij vast ook... *zet kruisje* " :') Leuk mens is ze.
Blijkbaar zijn er mensen die dat formulier voor bloed prikken helemaal invullen, dus letterlijk overal een kruisje. En dan verbaasd zijn als er een enorme rekening komt _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-18 12:23 



 
Profiel   

Voordeel is dat ze hier heel makkelijk bloed prikken omdat ik vegan eet, en het is op de NHS dus ik hoef het zelf niet te betalen :')
De voorlaatste keer zat ik echt op de ondergrens van B12 en ijzer (ferritine was te laag maar HB was goed) dus er was niets aan de hand volgens mn huisarts := Ik had vermoeidheidsklachten maar dat zou door stress komen zeiden ze :7

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-18 12:59 



 
Profiel   

Ik heb de veggie mc chicken geproefd en ik ben er echt fan van! <3 Slechte zaak dat ik uit mijn werk altijd langs de mac moet rijden :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-18 22:07 



 
Profiel   

Voor onze paardrijdende vegans:
https://pumpsenpaarden.nl/2018/09/14/mu ... ijlaarzen/

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-18 08:26 



 
Profiel   

Oh ik heb zo'n hekel aan die reclame van de Mac. 'maar we zouden vandaag toch een dagje zonder vlees doen' 'kom nu voor onze nieuwe burger blablabla'. Terwijl ze de enige burger zonder dierenleed er uit gebonjouerd hebben. Sukkels :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-18 13:08 



 
Profiel   

Ik ben juist blij met die nieuwe burger, veel toegankelijker voor niet vega mensen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-18 13:18 



 
Profiel   

Waarom vind je die toegankelijker? Mij maakt het niet uit maar het is wel jammer om van vegan naar vega te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-18 14:34 



 
Profiel   

Ik ben er ook blij mee, die groente burger was echt niet te eten vond ik =/
Daarbij vind ik een dagje zonder vlees doen een top idee, zou elke vleeseter moeten doen +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-18 14:38 



 
Profiel   

Ik denk dat vleeseters dit makkelijker gaan eten dan de groente burger

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-18 15:20 



 
Profiel   

Ik vind het ook wel zonde dat de groenteburger weg is, maar de vega kipburger vind ik geweldig! Niet zo zeer voor mezelf, ik kan/wil hem niet te vaak eten, maar wel voor al die flexitariërs en voor de mensen die nog steeds denken dat vleesvervangers naar karton smaken.. want deze is gewoon écht heel lekker en nauwelijks te onderscheiden van de gewone kipburgers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-18 15:25 



 
Profiel   

Ik vond die burger eigenlijk niet zoveel aan.. T is gewoon zo'n valess burger op een broodje met een kwakje smaakloze saus. Niet fantastisch..

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-18 15:58 



 
Profiel   

Ach, volgens mij zijn het allemaal geen culinaire hoogstandjes bij mcdonalds, maar ik vond het goed te eten!
Ze hebben er ook een met extra groente en een pittigere saus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-18 16:20 



 
Profiel   

Ik vind valess sowieso vies ...
maar die groenteburger ook , dat scheelt
En zo moeilijk is een lekkere vegan burger echt niet
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-18 16:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 266 van de 505 [ 12610 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269 ... 505  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen