Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 36 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Chocomelpoeder met water

 
Profiel   

Telpeva schreef
kiwiwitje schreef
Misschien niet helemaal wat je zoekt. Maar Dolce Gusto heeft Nesquik waar alleen water bij moet. En die is echt heel lekker! Maar dan moet je natuurlijk wel ook zo'n apparaat hebben. :P
Die van Hot Chocolate mix is ook goed te doen!

Als je zo'n apparaat hebt, mag ik dan de tip geven: probeer een keer de chocochino cups, die zijn imo nog lekkerder dan de nesquik cups :D 2x zo duur per glas, dat dan weer wel, maar wel erg lekker :')

Goeie tip! AL pak ik choco alleen in de winter :') Dus eerst door mn voorraadje nesquik heen.. Al vind ik het zo stom dat er op de cups geen datum staan -O- ach proeven en dan zie ik t wel :P
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-16 15:19 



 
Profiel   

Ik heb vorig jaar twee bussen gehaald bij de Aldi. Maar inderdaad echt lekker zijn ze toch niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-16 15:22 



 
Profiel   

Dat is toch verplicht bij etenswaren, kiwiwitje?
Ook niet op het lipje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-16 16:38 



 
Profiel   

Ik heb eigen merk(Het Beste) van de Deka. Hot chocolate. Die vind ik echt het lekkerste. Hoeft alleen water bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-16 16:49 



 
Profiel   

ik vind die van buisman het lekkerste tot nu toe (van de supermarkt choco poeders)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-16 16:24 



 
Profiel   

Uhg, ik vind die van Nestlé zo goor. Veel te veel cacao smaak, te weinig suiker :=.
Helaas hier verder niks te krijgen, dus drink het gewoon niet meer. Thuis altijd de grote bus van Nestlé met melk <3. Zowel koud als warm mega lekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-16 16:33 



 
Profiel   

cupje koffiemelk is inderdaad zoals iemand het al aangaf, de manier om een water aangelengde chocomelk toch een beetje een romige smaak te geven.

helaas vind ik het zo'n slap aftreksel in vergelijking tot melk, dat ik gewoon geen chocomelk drink als het niet met melk wordt aangemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-16 16:36 



 
Profiel   

de gewone hotcemel?
https://www.google.be/search?ie=UTF-8&c ... sb0hR5M%3A

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-16 10:02 



 
Profiel   

Eigen merk van Jumbo is ook goed te drinken. Water koken, poeder erbij en klaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-16 12:57 



 
Profiel   

Als je koffie pads heb:
Milka chocolademelk is echt her beste wat er is <3 <3
Te koop in Duitsland of via eBay.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-16 18:45 



 
Profiel   

Otti1977 schreef
Ik heb eigen merk(Het Beste) van de Deka. Hot chocolate. Die vind ik echt het lekkerste. Hoeft alleen water bij.


Wij ook, prima van smaak.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-16 20:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 36 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen