Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Klein pakje vs groot pak

 
Profiel   

Heb getwijfeld of ik hem hier moest plaatsen of toch bij HTT. Sorry mods als hij verkeerd staat..

Nou ja ik heb best een rare gewoonte denk ik :+
Ik koop namelijk heel graag van die kleine drinkpakjes wicky, of chocomel oid. Erg lekker, makkelijk en niet te veel. Ik drink normaal alleen water dus dit mag ik soms van mezelf als lekker tussendoortje haha.

Maar nu heb ik vandaag zo'n groot pak wicky gekocht(tsja, die is goedkoper he haha), maar ik merk dat ik deze toch minder lekker vind dan die kleine pakjes haha. Terwijl het waarschijnlijk precies dezelfde inhoud heeft qua smaak.

Ligt dit nou aan mij? Of hebben meer mensen hier "last" van haha?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-16 18:27 



 
Profiel   

Ik heb ook altijd kleine pakjes.
Wissel graag af, dus een groot pak ben ik halverwege al beu :o

Misschien scheelt het dat je uit een groot pak uit een beker drinkt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-16 18:35 



 
Profiel   

Ik heb dat met flesjes water. Die drink ik rustig op, terwijl ik water in een glas halverwege weg gooi. Ook, of eigenlijk juist, als het hetzelfde water is. Kraanwater gaat nog wel :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-16 18:36 



 
Profiel   

Ik ook :D

Krijg uit een glas bijna kokhalsneigingen, zou erin verdrinken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-16 18:38 



 
Profiel   

Haha ik heb er op zich geen moeite mee om uit een glas te drinken, ik drink mijn 2 liter water ook gewoon uit een glas normaal gezien(onderweg uit een flesje natuurlijk). Misschien is het gewoon de "sensatie" van het rietje dat ik mis? Who knows :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-16 18:43 



 
Profiel   

En als je het in een beker MET rietje doet? :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-16 18:44 



 
Profiel   

SuperAssie schreef
Heb getwijfeld of ik hem hier moest plaatsen of toch bij HTT. Sorry mods als hij verkeerd staat..

Nou ja ik heb best een rare gewoonte denk ik :+
Ik koop namelijk heel graag van die kleine drinkpakjes wicky, of chocomel oid. Erg lekker, makkelijk en niet te veel. Ik drink normaal alleen water dus dit mag ik soms van mezelf als lekker tussendoortje haha.

Maar nu heb ik vandaag zo'n groot pak wicky gekocht(tsja, die is goedkoper he haha), maar ik merk dat ik deze toch minder lekker vind dan die kleine pakjes haha. Terwijl het waarschijnlijk precies dezelfde inhoud heeft qua smaak.

Ligt dit nou aan mij? Of hebben meer mensen hier "last" van haha?


laat mij raden... het kleine pakje drink je uit het pakje met een rietje..
het grote pak schenk je in een glas.


jep daar zit smaak verschil in.. je proeft de combinatie plastik en karton mee in het drinken uit een klein pakje.. en de koelte van glas als je uit een glas drinkt.. er zit dus daadwerklijk een smaakverschil in.. buiten dat het drinken uit het pak ook nog eens aan meer zuurstof komt bloot te staan wat ook een subtiele smaakverandering heeft..

zelf vind ik het drinken uit kleine pakjes juist minder lekker omdat ik er altijd een kartonig smaakje en geurtje aan vind zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-16 18:47 



 
Profiel   

Elena gaat door voor de wasmachine :D

Bij cola is het ook zo, cola uit een plastic fles smaakt anders dan cola uit een blikje of glazen fles :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-16 18:49 



 
Profiel   

Liselot schreef
Elena gaat door voor de wasmachine :D

Bij cola is het ook zo, cola uit een plastic fles smaakt anders dan cola uit een blikje of glazen fles :j


Zelfs als je ze beiden in een glas schenkt (geldt voor de cola, maar ook voor de drinkpakken), er blijft smaakverschil in zitten.. bij de kleine pakjes heeft er meer vloeistof dat nu in het glas zit in contact gestaan met het verpakkingsmateriaal dan uit een groot pak dat je in een glas schenkt.


jeeeeeh maar nu ben ik overcompleet..
ieamand wasmachine kopen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-16 19:12 



 
Profiel   

Doe mij maar een sapcentrifuge :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-16 19:16 



 
Profiel   

Ik drink gewoon ook wel uit een glas met rietje, smaakt het al anders van. (overigens geen wicky dat vind ik dan weer niet lekker).

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-16 19:20 



 
Profiel   

elenaMM77 schreef
SuperAssie schreef
Heb getwijfeld of ik hem hier moest plaatsen of toch bij HTT. Sorry mods als hij verkeerd staat..

Nou ja ik heb best een rare gewoonte denk ik :+
Ik koop namelijk heel graag van die kleine drinkpakjes wicky, of chocomel oid. Erg lekker, makkelijk en niet te veel. Ik drink normaal alleen water dus dit mag ik soms van mezelf als lekker tussendoortje haha.

Maar nu heb ik vandaag zo'n groot pak wicky gekocht(tsja, die is goedkoper he haha), maar ik merk dat ik deze toch minder lekker vind dan die kleine pakjes haha. Terwijl het waarschijnlijk precies dezelfde inhoud heeft qua smaak.

Ligt dit nou aan mij? Of hebben meer mensen hier "last" van haha?


laat mij raden... het kleine pakje drink je uit het pakje met een rietje..
het grote pak schenk je in een glas.


jep daar zit smaak verschil in.. je proeft de combinatie plastik en karton mee in het drinken uit een klein pakje.. en de koelte van glas als je uit een glas drinkt.. er zit dus daadwerklijk een smaakverschil in.. buiten dat het drinken uit het pak ook nog eens aan meer zuurstof komt bloot te staan wat ook een subtiele smaakverandering heeft..

zelf vind ik het drinken uit kleine pakjes juist minder lekker omdat ik er altijd een kartonig smaakje en geurtje aan vind zitten.

Held! _/-\o_
Nu weet ik dus dat ik niet gek ben en dat er daadwerkelijk smaakverschil in zit. Vanaf nu toch maar weer kleine pakjes kopen *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-16 20:07 



 
Profiel   

Ik heb dit met glazen en flesjes. Uit een flesje drink ik heel makkelijk water, uit een glas krijg ik het niet weg. :+
Fijn om te weten dat ik dus niet gek ben! *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-17 15:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen