Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 19 [ 456 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Thee Topic?!

 
Profiel   

Ik meen dat er een thee topic was, maar kan mniet vinden...
Anders een nieuwe voor thee liefhebbers?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 12:07 



 
Profiel   

Goed plan...
Hier ook een theemuts :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 12:11 



 
Profiel   

High tea is een van mijn favoriete uitjes! :D
Maar gewoon thuis thee drinken doe ik ook dagelijks. Ik drink wel thee uit de natuurwinkel, geen lipton of pickwick ofzo.

Mijn favoriete thee is met zoethout.
De goede nachtrust van Zonnatura en de Bearth Deep van Yoghi tea zijn momenteel mijn favoriete!
Losse thee drink ik ook graag, maar is niet altijd even handig.
Rooibos en soortgelijke smaken vind ik dan weer niet echt lekker, en die thee oploskorrels zijn ook niet mijn ding

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 12:31 



 
Profiel   

Oh haha, geweldig. Gister een stuk of 6 verschillende biologische en fair trade thee gehaald. Heerlijk vind ik het!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 12:33 



 
Profiel   

Oh ja, thee! Vind koffie echt zo smerig :=..

Favoriet zijn hier sterrenmunt en brandnetel/citroengras van Zonnatura.
Rooibos vond ik echt vreselijk goor, maar sinds ik die met honing van Pickwick heb ontdekt, drink ik 'm wel. Verder heb ik heeeeeeel veel losse mixjes staan, gekocht bij The Teabar en gekregen van een vriendinnetje vanuit eea luxe winkel in Scheveningen. (Weet de naam niet)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 12:39 



 
Profiel   

Theemuts meldt zich :D Ik zal later even uitgebreid reageren over mijn 'collectie' :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 12:41 



 
Profiel   

Ik ben echt een theeleut, we hebben een paar jaar geleden een theedoos gekocht met allemaal losse thee waarmee je dus je eigen theesmaak kan mengen, is nu helaas op :(. Vind vooral zwarte thee met een licht kruidig tintje heerlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 12:42 



 
Profiel   

Voor inspiratie [VT] Thee verzameling :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 12:47 



 
Profiel   

Ik ben (nog) geen echte theeleut, maar ik kan wel genieten van een lekker kopje. Ik heb twee soorten verse thee, Rooibos cranberry en Keizers 7 Kostbaarheden, beide erg lekker. Daar drink ik dagelijks ook meerdere koppen van. En dan nog wat reguliere theezakjes van Pickwick, maar de voorkeur is duidelijk verse thee.

Ik ben nog op zoek naar mooie theekoppen en een mooie theepot :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 12:47 



 
Profiel   

Yunomi schreef
Voor inspiratie [VT] Thee verzameling :)

Ah, die zocht ik! Maar ligt al vanaf februari stil... Ff een mod vragen wat ze willen

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 13:01 



 
Profiel   

Jaa leuk! Ik vind nieuwe smaken uitproberen altijd leuk, maar mijn favorieten zijn Winter Glow en Appeltaart <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 13:03 



 
Profiel   

Ik bestel altijd bij www.teabar.nl, daar hebben ze echt de beste thee! Een aanrader voor de thee liefhebbers!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 13:05 



 
Profiel   

Heerlijk!
Ik drink veel van Simon lévelt. Favorieten zijn: honeybush mango lemon, rooibos green lemon pineapple, sweet orange, liefdesthee :9

Bij gebrek aan beter drink ik ook wel pickwick.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 13:06 



 
Profiel   

Ik meld me ook! Ik drink niet vaak thee en meestal het gewone, maar toevallig vanochtend Sterrenmuntthee gehad en ik ben verkocht, dat was echt lekker! :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 13:08 



 
Profiel   

Ik meld me ook! Vond thee eerst echt smerig maar nu vind ik het echt lekker :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 13:17 



 
Profiel   

:wave: meld zich. Sinds ik weer student bent en dus veel studeer drink ik daarbij weer liters thee weg. Mijn collectie losse thee breidt zich ook gestaag uit. Ik heb zelfs 2 theepotten, beide van blond amsterdam.
Met SSS heb ik zelfs een theepakket gekregen, dus ik kan even vooruit.
Favorieten heb ik niet echt, ik wissel best wat af. Sterrenmunt en fruitthees van pickwick oid vind ik niks aan, ik ben meer van de groene thee. Of losse zwarte thee. Lipton vind ik ook lekkerder dan pickwick over het algemeen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 13:18 



 
Profiel   

Santigo_ schreef
:wave: meld zich. Sinds ik weer student bent en dus veel studeer drink ik daarbij weer liters thee weg. Mijn collectie losse thee breidt zich ook gestaag uit. Ik heb zelfs 2 theepotten, beide van blond amsterdam.
Met SSS heb ik zelfs een theepakket gekregen, dus ik kan even vooruit.
Favorieten heb ik niet echt, ik wissel best wat af. Sterrenmunt en fruitthees van pickwick oid vind ik niks aan, ik ben meer van de groene thee. Of losse zwarte thee. Lipton vind ik ook lekkerder dan pickwick over het algemeen.

Ik zie jou echt in bijna elk topic waar ik kijk haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 13:20 



 
Profiel   

Hier ook een theedrinker, drink van alles, verse thee, Pickwick, rituals, blond Amsterdam... en altijd in een grote mok

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 13:20 



 
Profiel   

Hier ook een thee leut! :wave: tussen de 15 en 20 soorten losse thee en nog een theedoos met diverse smaken. Ik bestel het vaakst bij Tea Bar en daar is mijn all time favourite Rooibos Hammam :) maar ik drink geen dag dezelfde thee. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 13:21 



 
Profiel   

Ik vind kamille thee met honing zo lekker :9 maar rooibos met honing smaak vind ik ook echt heel lekker, maar ik vind bijna alle theetjes wel lekker. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 13:22 



 
Profiel   

Ik vind kamillethee naar hooi smaken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 13:22 



 
Profiel   

BeSen schreef
Santigo_ schreef
:wave: meld zich. Sinds ik weer student bent en dus veel studeer drink ik daarbij weer liters thee weg. Mijn collectie losse thee breidt zich ook gestaag uit. Ik heb zelfs 2 theepotten, beide van blond amsterdam.
Met SSS heb ik zelfs een theepakket gekregen, dus ik kan even vooruit.
Favorieten heb ik niet echt, ik wissel best wat af. Sterrenmunt en fruitthees van pickwick oid vind ik niks aan, ik ben meer van de groene thee. Of losse zwarte thee. Lipton vind ik ook lekkerder dan pickwick over het algemeen.

Ik zie jou echt in bijna elk topic waar ik kijk haha.


_O- en dat terwijl ik niet eens zo heel actief ben

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 13:31 



 
Profiel   

Hier ook echte thee leut! Ook steeds meer fan van losse thee <3 ik ben echt van de fruit thee

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 13:34 



 
Profiel   

verootjoo schreef
Ik vind kamillethee naar hooi smaken :')
_/-\o_ Heb Jij Wel Eens Hooi Gegeten Dan? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 13:43 



 
Profiel   

Nee, maar het smaakt/ruikt naar hooi. Daarom drink ik dat niet :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 13:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 19 [ 456 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen