Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 6 [ 146 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Plaats een nieuw onderwerp

Whisky restaurant

 
Profiel   

Haha wel jammer dat je allen bij een JD is gebleven, je moet de volgende keer eens aan de kerel vragen 'oh verras me'
Hij ging helemaal los haha
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-17 10:21 



 
Profiel   

Voor de liefhebbers, zag net voorbij komen dat er in Utrecht een nieuwe whiskey winkel is, the malt vault..

Zelf geen ervaring mee want zit niet zo erg in de buurt ;) maar misschien leuk voor degene die wel in de buurt zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-17 15:18 



 
Profiel   

palousa_boy schreef
Voor de liefhebbers, zag net voorbij komen dat er in Utrecht een nieuwe whiskey winkel is, the malt vault..

Zelf geen ervaring mee want zit niet zo erg in de buurt ;) maar misschien leuk voor degene die wel in de buurt zit.

Jaaah, werd net ook al via whatsapp getipt :D Binnenkort maar eens gaan buurten ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-17 15:21 



 
Profiel   

Gezien mijn vriend morgen jarig is kom ik veeel te laat met deze vraag, maar ik kom er alleen niet uit.

Vriendlief drinkt -om vrijwel onbekende redenen- whisky. Hij heeft een lagavullin staan, maar pakt die niet vaak, omdat hij de whisky wat zwaar vind. Hij wil graag een andere, lichtere fles kopen, maar heeft nog nooit ergens geproefd. Het is geen jongen voor proeverijen, dus ik wilde graag een proefpakket met verschillende whisky/whiskeys bestellen voor hem.

Nu gaat mijn kennis ook niet verder dan de lagavullin, dus ik vind het lastig waar te starten.
Weet iemand hier een mooi pakket met een breed scala aan (lekkere) whisky's? Er mag best wat turf in zitten, dat rokerige van de lagavullin bevalt wel, maar is evt wat aan de zware kant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-17 20:24 



 
Profiel   

mirriezz schreef
Gezien mijn vriend morgen jarig is kom ik veeel te laat met deze vraag, maar ik kom er alleen niet uit.

Vriendlief drinkt -om vrijwel onbekende redenen- whisky. Hij heeft een lagavullin staan, maar pakt die niet vaak, omdat hij de whisky wat zwaar vind. Hij wil graag een andere, lichtere fles kopen, maar heeft nog nooit ergens geproefd. Het is geen jongen voor proeverijen, dus ik wilde graag een proefpakket met verschillende whisky/whiskeys bestellen voor hem.

Nu gaat mijn kennis ook niet verder dan de lagavullin, dus ik vind het lastig waar te starten.
Weet iemand hier een mooi pakket met een breed scala aan (lekkere) whisky's? Er mag best wat turf in zitten, dat rokerige van de lagavullin bevalt wel, maar is evt wat aan de zware kant.


Waar woon je? Dan kan ik je misschien naar een goede whisky winkel sturen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-17 20:31 



 
Profiel   

Bij van Wees in Leusden hebben ze bijvoorbeeld een set met 6 x 25 cl van verschillende whisky's: http://www.ultimatewhisky.com/extra.htm
Ik weet alleen niet of dat voor jou in de buurt is...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-17 20:36 



 
Profiel   

Mijn man zei meteen glenkinchie ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-17 20:38 



 
Profiel   

http://www.tastingcollection.nl is ook een leuk idee! Heb ik mijn vriend gegeven en je hebt daar heel veel keus. Is een mini proeverij zeg maar , kan je zelf kiezen welk whisky pakket je wilt en hoeveel whisky's. Je krijgt er een boekje bij met beschrijvingen van alle whisky's. Allemaal heel mooi in een doos op kist ingepakt.
Mijn vriend was er echt blij mee!

Overigens niet enkel voor whisky's maar ook andere dranken, thee of kruiden

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-17 20:59 



 
Profiel   

secricible schreef
Mijn man zei meteen glenkinchie ;)

Dat is wel een heel grote stap uit de richting van Lagavullin!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-17 21:02 



 
Profiel   

xxemmely schreef
http://www.tastingcollection.nl is ook een leuk idee! Heb ik mijn vriend gegeven en je hebt daar heel veel keus. Is een mini proeverij zeg maar , kan je zelf kiezen welk whisky pakket je wilt en hoeveel whisky's. Je krijgt er een boekje bij met beschrijvingen van alle whisky's. Allemaal heel mooi in een doos op kist ingepakt.
Mijn vriend was er echt blij mee!

Overigens niet enkel voor whisky's maar ook andere dranken, thee of kruiden

Had zoiets ook al bedacht, maar aangezien haar vriend morgen jarig is, gaat online bestellen vast niet meer lukken...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-17 21:04 



 
Profiel   

Deborah2 schreef
xxemmely schreef
http://www.tastingcollection.nl is ook een leuk idee! Heb ik mijn vriend gegeven en je hebt daar heel veel keus. Is een mini proeverij zeg maar , kan je zelf kiezen welk whisky pakket je wilt en hoeveel whisky's. Je krijgt er een boekje bij met beschrijvingen van alle whisky's. Allemaal heel mooi in een doos op kist ingepakt.
Mijn vriend was er echt blij mee!

Overigens niet enkel voor whisky's maar ook andere dranken, thee of kruiden

Had zoiets ook al bedacht, maar aangezien haar vriend morgen jarig is, gaat online bestellen vast niet meer lukken...


Nou ja, ik ben de afgelopen dagen ook ziek geweest, dus ik denk dat hij niets verwacht. Maar ik heb wel vlaggetjes klaar liggen en bak morgenochtend croissantjes af. Als hij lief op bed blijft zelfs thee op bed.

The tasting collection kwam me erg populair over, dus ik was bang voor mindere kwaliteit. Verkeerd ingeschat dus. Morgen tijdens mijn pauze even uitpluizen wat ik zal bestellen voor vriendlief.

Voor een winkel: ik woon in Zeeland, regio Goes. Over het algemeen met een groot gebrek aan goede winkels :(

Lief dat jullie zo last-minute willen meedenken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-17 21:54 



 
Profiel   

En wat is het geworden voor zijn verjaardag?:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-17 17:01 



 
Profiel   

Jura heeft een setje met kleine flesjes, die vind ik zelf wel lekker. En Connemara ook trouwens maar die zijn wel turfig en daar moet je van houden.
https://www.drankgigant.nl/jura-collection-set.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-17 12:08 



 
Profiel   

toch maar weer even in dit topic!
Na de zeer geslaagde whisky (of was het toch whiskey) proeverij vorig jaar met mijn mans verjaardag is het weer tijd voor een verjaardagsverrassing.
Dit topic grotendeels doorgelezen en ik denk dat we óók naar Pretzels gaan. Iemand anders nog leuke whiskeygerelateerde leukigheden gedaan het afgelopen jaar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-18 11:27 



 
Profiel   

Wij zijn vorig jaar naar the hielander in alkmaar geweest. Het is een duur grapje maar zo onwijs lekker gegeten (en whisky gedronken). Het eten is echt fenomenaal! Kan het iedereen aanraden!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-18 12:03 



 
Profiel   

Heb ik inderdaad ook nog naar gekeken maar dat is helemaal een wereldreis vanaf ons (brabant)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-18 12:40 



 
Profiel   

Hetzelfde hier! Maar Dan een Limburger.
Pretzels is zeker aan te raden! Heb mijn vriend voor kerst weer een bon gegeven om daar te gaan eten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-18 20:05 



 
Profiel   

Reservering is bevestigd, veel zin in en heel benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-18 07:48 



 
Profiel   

Ik kom ook even binnen vallen...
Whisky liefhebber en daarnaast probeer ik altijd rond mijn trouwdag manlief te verrassen met een leuk uitje.. November 2017 zijn we naar Stavoren gegaan, geslapen in een wijnvat bij http://www.hotel-vrouwevanstavoren.nl/en een whisky diner bij https://www.dekoebrug.nl/
Beiden super geslaagd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-18 07:59 



 
Profiel   

Klinkt ook goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-18 08:41 



 
Profiel   

Vaste prik is elk jaar in april het Whisky event in Wageningen, festival waar je heel veel uiteenlopende whisky's kunt proeven en in oktober het Pot Still festival in Amersfoort, zelfde idee. Altijd mega gezellig met een groep vrienden en geeft je de kans om allerlei whisky's te proeven, zodat je weet wat er te koop is.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-18 10:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 6 [ 146 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen