Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Het laatste tafeltje

 
Profiel   

Nee hoor dat wordt dan gedaan!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-17 14:27 



 
Profiel   

Goed om te weten, dankjewel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-17 15:03 



 
Profiel   

Graag gedaan. Smakelijk eten!

Ik heb gisteren ook weer heerlijk gegeten. Echt geslaagd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-17 15:11 



 
Profiel   

He wat een leuke site! Toevallig staat er een aanbieding voor mijn favoriete restaurant op, jammer dat ik vanavond niet uit eten kan :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-17 09:01 



 
Profiel   

Ik ben vanmiddag voor het eerst met een aanbieding van "Het laatste tafeltje" wezen eten. Geen diner, maar een lunch. Konden kiezen uit 3 salades óf een carpaccio en dan was het 15,50 voor 2 personen, drankjes kwamen er dan nog bij. Waren voor 1x maaltijdsalade tonijn, 1x carpaccio een radler en een cola + een klein beetje fooi 23 euro kwijt. Oh en een zéér ruim mandje brood met 2 smeersels kregen we er zomaar bij. Maar belangrijker is dat we echt onwijs lekker gegeten hebben, héél vriendelijk geholpen zijn. Totaal niets gemerkt hebben van een eventuele andere behandeling vanwege de korting.

Ik vind het héél leuk zo. En op de een of andere manier voelt dit concept eerlijker aan dan Social Deal. Ik weet dat ze bij Social Deal eisen dat je minimaal 50% korting op de normale prijs geeft. Dus de deals zijn wel scherper maar voor mijn gevoel kom je dan toch meer op plekken terecht waar ze wanhopig op zoek zijn naar 'restaurantvulling'.
De kortingen bij Het Laatste Tafeltje zijn minder spectaculair, maar daardoor voor mijn gevoel ook eerlijker voor de restauranthouder en het voelt voor mij ook meer alsof het gewoon prima restaurants zijn die wat éxtra bezoek proberen te krijgen door een korting te geven wanneer je last-minute beschikbaar bent. Vraag en aanbod samen brengen met als voordeel een leuke (maar niet overdreven) korting waar alle partijen blij van worden.


Ik ben laatst ook met Social Deal ergens wezen eten, maar daar werd echt gigantisch tijd gerekt, voor mijn gevoel in een wanhopige poging om dan maar drankjes te verkopen om nog íets te kunnen verdienen. Ik heb er best fatsoenlijk gegeten en de betaalde prijs vond ik het ook wel waard (afgezien van het lange wachten) maar als ik zou bedenken dat dit normaal het dubbele had moeten kosten dan vond ik het de prijs niet waard. Bij het restaurant van vandaag vond ik het de normale prijs absoluut wél waard.

Nou zijn dit slechts twee ervaringen natuurlijk. Dus dat zegt nog niet veel. Maar ik ben zeker positief over het Laatste Tafeltje en hoop dat er méér aanbod in mijn omgeving komt. (Vandaag zijn we een eind verderop geweest, maar dat is niet altijd een optie natuurlijk).
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-17 23:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen