Eten bij Sportpaleis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluisje1998
Berichten: 1237
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Eten bij Sportpaleis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-17 23:08

Hallo,

Volgende week ga ik met twee anderen naar een concert in het sportpaleis. Wij willen echter graag van tevoren iets eten daar in de buurt. Internet wordt ik niet heel veel wijzer van, dus ga ik het hier proberen.

Weten mensen hier misschien een leuk eettentje daar in de buurt?? Het liefste iets simpels, niet te duur, als het even kan niet hoeven reserveren. Heeft er iemand hier giede suggesties??

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Re: Eten bij Sportpaleis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 08:24

Je komt vanuit nederland? Ik ben naar het concert van Justin Bieber geweest daar :D en heb vlak in de buurt bij een MacDonalds langs de snelweg wat te eten gehaald. Konden we daarna makkelijk de route naar het sportpaleis vinden. Is natuurlijk niet zo leuk als een 'echt' restaurantje maar wel handig.

Pluisje1998
Berichten: 1237
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Re: Eten bij Sportpaleis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-17 11:36

Jep kom vanuit Nederland. De mac is voor ons de optie die we nemen als we niks anders kunnen vinden. We komen om vijf uur daar aan en dan moeten we iets van twee uur wachten tot het concert begint. We hoopten in die tijd dus ergens te gaan eten om de tijd te doden. De mac is daar niet supergeschikt voor.

Rongyos
Berichten: 605
Geregistreerd: 11-04-12

Re: Eten bij Sportpaleis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 11:43


Pluisje1998
Berichten: 1237
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Re: Eten bij Sportpaleis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-17 16:54

Ja, Ed Sheeran inderdaad!! Ik heb al op de site gekeken, maar de twee die het dichtst bij het sportpaleis zitten hebben hele slechte recensies. Ik hoopte dat er hier mensen zijn die wat dingen weten die niet op de site staan.

Lienepien95

Berichten: 820
Geregistreerd: 20-06-10
Woonplaats: omgeving Tiel

Re: Eten bij Sportpaleis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 16:58

Ik weet niet wat jullie lekker vinden, maar volgens mij zit er een heel goed steakrestaurant in de buurt. Pietrain heet het.