Zoveel in huis, maar welk recept?...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cocodox

Berichten: 1089
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Arnhem

Zoveel in huis, maar welk recept?...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-17 16:56

Hi!

Ik ben op zoek naar een website of applicatie waar ik de voedsel producten die ik in huis heb kan invoeren, om vervolgens een lijst met recepten te zien te krijgen. Nu heb ik dit soort sites wel gevonden, maar die werken niet zoals ik het bedoel of ze laten alsnog allemaal recepten zien waarvoor ik naar de winkel moet.

Ik ben werkelijkwaar geen held in de keuken. Ik heb veel kruiden in huis en vaak (restanten) groenten. De groenten mik ik vaak maar bij elkaar in de pan en soms zoek ik een kruidenreceptje op, maar vaak doe ik maar wat :=

Kort gezegd:
Ik zoek dus iets waarmee ik recepten kan vinden met de spullen die ik al in huis heb, zonder dat ik alsnog langs de winkel moet (of voor een paar producten, maar geen hele waslijst).

Wie o wie heeft de gouden tip? Of zou ik maar vast patent gaan vragen op dit idee in de vorm van een super hippe app? :+

Cheetahfan

Berichten: 3170
Geregistreerd: 09-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 16:59

Volgens mij had de Albert Heijn site deze functie! Of de app?

upendo

Berichten: 22277
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Zoveel in huis, maar welk recept?...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 17:01


Cocodox

Berichten: 1089
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Zoveel in huis, maar welk recept?...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-17 17:23

Cheetahfan, ik kan dat dus niet (meer?) vinden. Hoorde er al meer mensen over inderdaad. Of kijk ik echt zo verkeerd?

Upendo, die site werkt bij mij dus maar half. Ik krijg allerlei recepten met broccoli te zien, terwijl ik aangeef die niet te hebben. In de lijst van missing ingredients staat vervolgens: no missing ingredients. En ik heb écht drie keer de lijst opnieuw ingevuld en geen broccoli aangeklikt, haha. Ook kan ik hier niet aangeven welke soort kruiden ik heb ofzo. Ik heb er wel veel, maar niet alles. Ik vind het ook wel een nadeel dat ik niet alle soorten groenten apart aan kan geven?