Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 7 [ 165 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hoe vaak gaan jullie uit eten?

 
Profiel   

Keer of 5 per jaar, meestal met speciale gebeurtenissen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-17 20:24 



 
Profiel   

Wij gaan thuis eigenlijk nooit uit eten om de simpele reden dat ik er weinig behoefte aan heb en liever mijn eigen prakkie kook op tijd dat het mij uitkomt :+
Daarentegen gaan wij op vakantie bijna iedere dag uit eten en dan horen wij ook vaak dat anderen dat dus belachelijk vinden omdat het zo duur is (onze vakantielanden zijn niet bepaalde de goedkoopste landen van Europa hahaha). Ik vind het juist wel lekker omdat ik dan juist echt vakantie heb, geen koken, geen afwas en lekker genieten van 'vreemd voer'.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-17 20:24 



 

Ik ga als student minstens 1 keer per maand uit eten. Heb maanden dat ik elke week wel ga, maar het gebeurt ook wel eens dat ik het een tijdje oversla. Ik geef mijn geld graag uit aan lekker eten en vind een hapje eten ook echt een leukere manier om bij te kletsen met vriendinnen dan in een club staan. Qua budget krijg ik het trouwens makkelijk rond, als ik een beetje goed zoek naar betaalbare restaurantjes en ik ga niet overboord met de wijn geef ik aan een diner minder uit dan aan een avond stappen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 21:08 



 
Profiel   

Als ik een goede maand heb gedraaid in mn bedrijf, dan gaan wij ook zeker elke week. maar als het een maandje iets minder is, dan houden wij ook de hand op de portomonee.
Wat wij wel graag doen is uit eten gaan als we iets te vieren hebben. DUs ik heb laatst getekend voor mn nieuwe kantoor (unieke kans) dus dat is zeker een diner waard. bInnenkort ben ik jarig (krijg ik een voucher van ons favoriete restaurant, gratis diner), of als er iets minder leuks achter de rug is, dan gaan we ook lekker.

lUnchen ook regelmatig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 21:16 



 
Profiel   

Ik ga gemiddeld 1x per maand. Met vriendinnen of lekker met mijn vriend. Ik vind het heerlijk en kan er onwijs van genieten.

Als je het budget hebt waarom niet. Het liefst zou ik ook elke week gaan.

Maar ik kan ook genieten van zelf in de keuken staan en lekker kokkerellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 21:22 



 
Profiel   

Gemiddeld 2x per maand. Vind het altijd gezellig en lekker mensen kijken. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 21:29 



 
Profiel   

Poehhh ik vind het zelf ook erg veel :+ maar om dat belachelijk te noemen,vind ik nou ook weer zo uhm,belachelijk :D
Wij gaan echt zelden tot nooit,ik vind er gewoon niks aan om in een restaurant of andere eetgelegeheid te zitten,ben echt liever thuis.
Bestellen wel eens af en toe iets om thuis op te knabbelen,en dat was het wel :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 21:40 



 
Profiel   

Ik ga meestal 1-2 keer per maand uit eten. Heerlijk en dan het liefst allerlei restaurant uittesten. Gelukkig houdt lief ook van lekker eten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 21:46 



 
Profiel   

als je het geld ervoor hebt waarom niet, wij gaan helaas bijna nooit uit eten omdat daar gewoon geen budget voor is, wij gaan ongeveer 5 tot 6x per jaar uit eten

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 21:47 



 
Profiel   

Wauw, ik ben wel een beetje verbaasd dat zoveel mensen zo vaak buitenshuis eten. Ik ga gemiddeld eens per maand of 2 maanden. Moet wel zeggen dat zonder paard er wel budget is/was om vaker te gaan en ik er ook meer behoefte aan had vanwege de sociale contacten. Ik vind ook zolang je het kan betalen, prima lekker doen, maar pfff zo vaak zou ii geen geld voor (over) hebben

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 21:49 



 
Profiel   

Afgelopen vakantie bijna elke dag uit eten geweest toen we in Canada waren. Ik hou zelf erg van mexicaans , indiaas en sushi.
Verder vind ik het heerlijk om met mijn vriend een eind te wandelen en dan lekker te lunchen. Maar heel vaak doen we dat niet. Door de week hebben we geen zin na het werk en in het weekend komt het niet altijd uit. Ik denk dat ik een keer per maand buiten de deur eet. Ik ga ook af en toe met een vriendin of collega. Zou wel vaker willen, want ik kan er echt van genieten.
Iets laten bezorgen doen we bijna niet. Ik kook liever zelf iets gezonds. We halen alleen ongeveer een keer per drie weken friet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 21:57 



 
Profiel   

Nóóit naast dat k daar geen geld voor heb, en door ziekte eigenlijk niets sociaals meer doe behalve wandelen honden ben k ook niet zo goed in eten in het openbaar :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 21:58 



 
Profiel   

Wij gaan ongeveer één of twee keer per maand, vooral als er iets te vieren is :Y) Vind dat prima, zo blijft het een beetje speciaal. De kinderen gaan niet mee in principe, behalve dan als opa en oma jarig zijn of zo.

Lunchen met vriendinnen ook maar zo één keer van de maand.

Maar als iemand, zoals ts, het leuk vinden vaker gaan, waarom zou iemand anders dat dan belachelijk moeten vinden? :n zelf weten iedereen

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-17 15:34 



 
Profiel   

IJsco_Love schreef
Wij gaan ongeveer één of twee keer per maand, vooral als er iets te vieren is :Y) Vind dat prima, zo blijft het een beetje speciaal. De kinderen gaan niet mee in principe, behalve dan als opa en oma jarig zijn of zo.

Lunchen met vriendinnen ook maar zo één keer van de maand.

Maar als iemand, zoals ts, het leuk vinden vaker gaan, waarom zou iemand anders dat dan belachelijk moeten vinden? :n zelf weten iedereen


Met t laatste helemaal eens ieder moet zelf weten

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-17 20:49 



 
Profiel   

1 keer per maand/2 maanden denk ik, als ik het echt over avondeten heb. Lunchen doe ik wat regelmatiger buiten de deur.

Kan niet heel veel vaker als arme student, gelukkig hoef ik niet te betalen als ik met m'n ouders ga O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-17 20:53 



 
Profiel   

Met mijn ouders ging ik niet zo vaak uit eten, maar met mijn vriend ging ik altijd zo'n 1 keer per maand. En inderdaad wat konden wij daar van genieten zo quality time samen. Nu sinds 1 maand samenwonend en allebei nog student/ werken en leren dus het budget is niet zo groot. Maar als we gaan (speciale gelegenheden zoals verjaardagen) genieten we er dubbel en dwars van.
En als je het lekker vind waarom niet toch? Als het financieel kan en je het leuk vind, is ten slotte jouw geld. Een ander gaat weer dure daagjes uit of koopt andere dingen, ieder zijn ding!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-17 20:55 



 
Profiel   

5 a 6 keer per week :o

Maar ik woon ook niet in Nederland :D Voor een lunch in een barretje, cafeetje of restaurant betaal ik inclusief wat te drinken 3 tot 5 euro en voor een diner ben ik zo'n 10 a 15 euro kwijt.

Als ik voor mezelf kook ben ik bijna net zo veel kwijt, dus waarom moeilijk doen? O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-17 21:00 



 
Profiel   

Leuk al die verschillen!

Haha Cubone! Dat is wel heerlijk joh! Welk land woon je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-17 21:32 



 
Profiel   

Ik ga zo vaak uit eten dat ik op soms niet meer weet wat ik moet kiezen. Gaat op sommige momenten zelfs tegen staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-17 21:35 



 
Profiel   

Wij gaan gemiddeld 1/2 keer per maand, samen (gezellig avondje uit) of met (schoon)ouders

Uit eten doen we vaak wanneer er iets te vieren is of voor de gezelligheid, of als ik echt geen zin heb om te koken :o

Eten ophalen of laten bezorgen hebben we in anderhalf jaar tijd 1 keer gedaan :') kook dan sneller zelf, omdat dat standaard ritme is geworden!

Belachelijk dat mensen daar commentaar op hebben! Vast jaloers inderdaad. Al ga je elke dag; jouw financiën, jouw zaken, heb je aan niemand te verantwoorden


Laatst bijgewerkt door Nymbous op 10-09-17 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-17 21:39 



 
Profiel   

Ik ben ondertussen bijna 20 en ben in mijn hele leven nog maar 2 keer echt uit eten geweest. Budget was er gewoon nooit en ach, als je niet weet wat je mist, mis je het ook niet toch?

Nu is het budget er wel maar zou ik er ook gewoon niet van kunnen genieten, vind het belachelijk duur 9 van de 10 keer en haal ik liever zelf iets om thuis te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-17 21:40 



 
Profiel   

Pfoh, 1x in de 2 maanden? Geen idee eigenlijk :').

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-17 21:43 



 
Profiel   

Wij gaan ook wekelijks wel uiteten, maar soms eten we een pannenkoek even snel en soms gaan we er echt uitgebreid voor zitten. Verschilt dus heel erg.
Vroeger ging ik met mijn ouders ook vaak uiteten, vind het ook gewoon veel te gezellig en lekker. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-17 21:44 



 
Profiel   

Een keer per vier weken en op vakanties wat vaker en ca 1 keer per week iets afhalen. (Pizza of shoarma schotel etc.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-17 22:06 



 
Profiel   

Dat is wisselend. Nu met de AH-actie gaan we wat vaker. Zeker nu we bij ons favo restaurant de kaart steeds mee terug krijgen zodat we nog eens weer kunnen komen. :D
Ik boek ook vaak via 'de leukste deal'.
We gaan zelden voor het volle pond uit eten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-17 22:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 7 [ 165 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen