Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 5 [ 107 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Plaats een nieuw onderwerp

Na 16 jaar geen vlees ...

 
Profiel   

Grappig om dit te lezen. Ik ben zelf ook sinds mijn 8e vegetariƫr. Het is tot nu toe nog nooit in me opgekomen om weer vlees te gaan eten. Ik mis het niet en weet naar mijn idee niet beter.
Wel slik ik sinds een paar maanden wat supplementen. Dat in combinatie met een wat beter slaapritme en meer sporten geeft mij veel meer energie!
Misschien ook een tip voor jou TS.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-17 19:44 



 
Profiel   

Ben ik indd al mee bezig ! Nee geen vlees meer gehad :)
Misschien deze week weer een stukje

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-17 20:09 



 
Profiel   

Ts, welk B12 supplement gebruik je? Smelttabletten werken vaak beter en er zijn ook nog verschillende vormen van B12(actieve en niet-actieve vormen). Niet iedereen kan de niet-actieve goed omzetten in de actieve, dus misschien is het handig om hier even naar te kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 11:15 



 
Profiel   

Oh das een goede ik heb ze van de kruidvat gewoon de goedkoopste eerder had ik capsules nu pillen

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 11:26 



 
Profiel   

voor de vega's onder ons, kijk wel uit want die vitamine suplementen hebben vaak ook dierlijke toevoegingen of de capsule zelf is dierlijk.
als ik wat te kort heb koop ik dat bij Holland en baron (voormalige 'de tuinen').

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 14:39 



 
Profiel   

Zelf gebruik ik deze: https://www.vitals.nl/producten/vitamin ... e-2000-mcg

Deze is 100% plantaardig en bevat de actieve B12 vormen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 14:59 



 
Profiel   

little_birdy schreef
Want ik heb er indd een rot gevoel over dat er een dier DOOD moet omdat ik me misschien daardoor beter ga voelen.

Je maakt wel iets dood .

Het is niet zo als met melk dat het beessie daarna nog leeft en op kan knappen.
Je neemt iets weg van de wereld en dat kun je nooit meer goedmaken daar al eens over nagedacht ?

Scheelt het als ik dan zeg dat je beter veganist kan worden? Laatst bij keuringsdienst van waarde onderwerp over geweest. Voor kaas is stremsel nodig uit koeienmaag. Voor koeienmelk moet een koe en kalf hebben gekregen en wat gebeurt daar mee? Zo is er nog veel meer op te noemen waarvoor een dier dood moet, anders dan puur het vlees.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 15:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 5 [ 107 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen