Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Hapjes uit verschillende keukens combineren

 
Profiel   

Binnenkort ben ik jarig en ik ben dus druk aan het denken wat ik ga maken. Vorig jaar heb ik tapas gemaakt en dit jaar wil ik weer iets met hapjes doen. Nu heb ik ook een paar ideeën voor Aziatische hapjes en hapjes uit het Midden-Oosten, maar niet voldoende ideeën om volledig voor een van die keukens te kiezen. (En niet genoeg tijd om comfortabel nog voldoende nieuwe recepten te testen)

Dus ik denk er over om die verschillende stijlen naast elkaar te serveren, maar ik wil er ook geen warboel van maken met smaken die niet naast elkaar passen. Iemand advies wat ik wel of niet moet doen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 11:13 



 
Profiel   

Hapjes van 1 stijl op 1 schaal leggen en dan een soort thema schalen maken?

Dan heb je smaken bij elkaar op 1 schaal die bij elkaar passen en kunnen mensen zelf beslissen of ze die smaken van de verschillende schalen door elkaar gaan proeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 11:26 



 
Profiel   

verschillende soorten wraps, daar kan je een ook een van buffet van maken

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 11:30 



 
Profiel   

met zelf sushi maken kan je ook heel veel kanten op ^^

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 11:34 



 
Profiel   

Ik zou gewoon alles bij elkaar serveren en in elk bakje een vlaggetje van de keuken prikken. Ziet iedereen meteen of het Spaans of Indonesisch is. Staat ook meteen heel culinair en multicultureel op tafel :j

Je kunt kiezen voor een bepaald basisingrediënt, zodat alles bij elkaar past, maar dat is wel heel bepalend. Maar als je voor de wat meer toegankelijke recepten gaat geloof ik niet dat er een enorme warboel op tafel staat.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 11:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen