Koolhydraatarm eten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Schuur_

Berichten: 4866
Geregistreerd: 09-08-05

Koolhydraatarm eten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-18 08:22

Hoi Bokkers,

Ik weet dat er ergens een topic was over low Carb eten maar kan het niet meer vinden.

Ik weet dat deze manier van eten voor mij heel positief is qua resultaat maar ik vind het moeilijk om dag na dag recepten en eten te vinden dat 'mag'. Als je 10 jaar voor jezelf kookt is het er zo makkelijk om toch maar weer datgene te pakken wat je kent zoals pasta en brood.

Ik zoek dus recepten of sites die makkelijk en snel op tafel staan en niet teveel speciale dingetjes nodig hebben. Hebben jullie nog ideeën? Ik hou vooral van snijden, in de oven steken en tussendoor niet te veel werk. Ook iets van stoofpotjes maak ik graag klaar. In de zomer is het makkelijk want dan eet ik lekker veel sla met dingetjes er door heen maar in de winter heb ik toch graag warme vulling in de buik :P

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 18:18

[VT] Aanrommelaars met koolhydraatarm?
Voila :)

Wat ik fijn vond, was pasta vervangen door courgetti, en rijst door bloemkoolrijst. Dan kon ik gewoon mn vertrouwde gerechten maken, maar 1 onderdeel vervangen. Toch ben ik er op een gegeven moment mee gestopt, vond het toch teveel gedoe :o